Ik heb het hartje gehoord inderdaad, wel met inwendige echo hoor. Ik dacht dat ik afgelopen donderdag 7w1 was, maar ik bleek een week verder te zijn, dus vandaag ben ik 8w3. Mijn vk is zelf ook echoscopiste en heeft een echoapparaat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:33 schreef danic het volgende:
Hoi Nienna,
Ja eindelijk! Het voelt zo raar en onwerkelijk nog!
Heb jij het hartje gehoord bij je eerste afspraak? Ik hoop daar zo op! (stiekem ook dat ze zeggen: we hebben wel even tijd, we kunnen wel even kijken) Hoeveel weken ben je nu?
Ik zou mijn afspraak hebben met 9w2. Voor zover de eerste berekening natuurlijk klopt.....
Ik mocht de week ervoor ook al, maar dan zijn we een weekje naar egypte. Jammer, maar helaas ging dat dus niet.
Dank je welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef Fannetje het volgende:, mijn eerste geopende topic in deze reeks!
Moest er nog iets aangepast worden? Ik heb de uitgerekende datum van Nienna een weekje naar boven verplaatst.
Ik krijg dus volgens mij bij 12 weken nu geen echo. Ze heeft het alleen gehad over het voelen met de handen om de groei te controleren. En op de site kan ik ook nergens terugvinden dat ze bij 12 weken weer een echo doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:46 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn vk heeft geen echo apparaat ik kreeg de eerste echo en eerste geluiden dus ook pas bij 12 weken te horen
Je kunt wel zelf voor een NT-meting kiezen natuurlijk....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:02 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik krijg dus volgens mij bij 12 weken nu geen echo. Ze heeft het alleen gehad over het voelen met de handen om de groei te controleren. En op de site kan ik ook nergens terugvinden dat ze bij 12 weken weer een echo doen.
Hoeveel heb je er al geworpen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef DJMO het volgende:
t klinkt misschien stom, maar als ik mezelf op 12 maart zie staan kan ik dat amper geloven .. ik ben gewend om decemberbaby's te werpen
quote:
2quote:
Goed hoor, ik vergeet me elke keer te melden:)quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:39 schreef Floria het volgende:
[..]
![]()
Man oh man Tico wat balen zeg.
Ik meld me ook! Alles ok hier, baartechnisch giga bekkenpijn (ergo: een uur wandelen gisteren was een heel slecht plan!)
Hoe gaat het met mijn voorganger Noa?
Nou dat zal de kleine ook wel denken ja.. Die is ook al zo rustig vandaag...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef DJMO het volgende:
de stilte voor de (weeen) storm wellicht Ticootje?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
Het stormt hier!!! Dat zorgt toch altijd voor bevallingen?
zet m op ticoquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:51 schreef DJMO het volgende:
de stilte voor de (weeen) storm wellicht Ticootje?
Je bent in elk geval lekker vroeg met meldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |