abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85774457
Jeetje basboussa wat stom?
Alsof je een voorkeur zou hebben als je het wilt weten ofzo? Je bent vast niet de enige die ze langskrijgt die gewoon nieuwsgierig is. Kun je het aan je reguliere arts vragen denk je? Ik zet in elk geval in op een jongetje! Een broertje voor Beisan O+

Oh mensen ik heb gister een nieuwe broek gekocht van H&M, zwart, rib, het is nu al mn lievelingsbroek :D
Mn andere spijkerbroeken zaten in de was omdat Amélie er over heen gespuugd had (zo in de wasmand met schone was ;( ) dus ik was aan het klooien met mn gewone broek en een soort elastiek tussenstuk van careywell. Wat een gehannes zeg :{
ik O+ mn nieuwe broek <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85774938
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef huuphuup het volgende:
Jeetje basboussa wat stom?
Alsof je een voorkeur zou hebben als je het wilt weten ofzo? Je bent vast niet de enige die ze langskrijgt die gewoon nieuwsgierig is. Kun je het aan je reguliere arts vragen denk je? Ik zet in elk geval in op een jongetje! Een broertje voor Beisan O+

Oh mensen ik heb gister een nieuwe broek gekocht van H&M, zwart, rib, het is nu al mn lievelingsbroek :D
Mn andere spijkerbroeken zaten in de was omdat Amélie er over heen gespuugd had (zo in de wasmand met schone was ;( ) dus ik was aan het klooien met mn gewone broek en een soort elastiek tussenstuk van careywell. Wat een gehannes zeg :{
ik O+ mn nieuwe broek <3
Haha... Ik ken dat! Ik woon nu in mn spijkerbroek, de enige die nog lekker zit. Ik heb er nog wel 1 maar die is strakker... En mn witte broek... is wit... Dus kan ik maar 1 dag aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:07:46 #253
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85775325
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Haha... Ik ken dat! Ik woon nu in mn spijkerbroek, de enige die nog lekker zit. Ik heb er nog wel 1 maar die is strakker... En mn witte broek... is wit... Dus kan ik maar 1 dag aan.
Jij bent een held! Een witte broek! Ik durf net een witte blouse aan te trekken, maar die laat ik liever ook liggen....

En inderdaad, stomme, stomme, stomme mevrouw. Nog een kleine twee weken, dan zie ik den arts weer, wie weet kan die een blik op de genitalien werpen, al zou het me totaal niet verbazen als het gewoon weer niet te zien is... Een piemeltje of schaamlippen zitten immers niet op de rug.... ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85775418
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij Jen 2x punctie... En 7x terugplaatsen...
wow...2 puncties en 7 terugplaatsingen... ik hoop dat dat hier niet nodig gaat zijn... :*
pi_85775898
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef mijsje het volgende:

[..]

wow...2 puncties en 7 terugplaatsingen... ik hoop dat dat hier niet nodig gaat zijn... :*
Ja ik werd wel wat wanhopig inderdaad... Zelfs de verpleging flapte eruit over de telefoon "Ben je nou nog steeds niet zwanger"...

Maar goed, uiteindelijk is het goed gekomen.
pi_85778350
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja ik werd wel wat wanhopig inderdaad... Zelfs de verpleging flapte eruit over de telefoon "Ben je nou nog steeds niet zwanger"...

Maar goed, uiteindelijk is het goed gekomen.
gelukkig wel, maar wat lomp van die verpleging zeg... :X
pi_85778784
Twente, mooie echo!!
Danic, eindelijk...gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik had gister ook mijn eerste afspraak bij de verloskundige.
Hartje gezien en gehoord (hartslagen rond de 150 per minuut) én ik ben toch een week verder dan ik dacht!

Mag mijn uitgerekende datum naar 6 april 2011??

Helemaal opgelucht en blij O+
pi_85778911
Nienna wat fijn! *O*
ik kan de OP niet meer aanpassen dus je moet het even aan een van de modjes vragen, of even wachten tot iemand dit topic sluit en een nieuwe opent ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85778993
Nienna, wat fijn!!! *O* en leuk, op 6 april is mijn zusje ook jarig... :)
pi_85780027
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:41 schreef mijsje het volgende:

[..]

gelukkig wel, maar wat lomp van die verpleging zeg... :X
Het was lief bedoeld denk ik... Het was een heel leuk team.
pi_85783565
Nienna, een week is toch 1 hele week :D!
basboussa, wat een doos zeg! En al een eigenwijs kleintje :)
Tico :*

WIj hebben morgenochtend om 9 uur een 4D echo bij Babyvision....ben zóóóó benieuwd, kan niet wachten. Hoop dat ons moppie wel meewerkt :D
Iemand ervaringen daar? En wat is nou precies het verschil tussen 3D en 4D?
Back in business.
pi_85783645
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Shirley het volgende:

WIj hebben morgenochtend om 9 uur een 4D echo bij Babyvision....ben zóóóó benieuwd, kan niet wachten. Hoop dat ons moppie wel meewerkt :D
4D zijn gewoon bewegende 3D beelden... Leuk hoor!
pi_85784848
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Shirley het volgende:

4d is bewegend beeld :)
Babyvision in Delft heb ik ervaring mee. Prima praktijk daar! Je ligt comfortabel en aan je voeteneind staat een groot scherm zodat je relax kunt meekijken en je man ook. Geluid wordt ook opgenomen dus heb daar erg in :+
en ik zeg dat van dat scherm omdat bij de echopraktijk in r'wijk ik altijd tegen het hoofd van de echoscopiste aankijk. Die tv hangt echt vet onhandig :') en hij hangt ook erg ver weg, klein scherm, niet zo geweldig goed te zien dus. Maar goed, dat zijn dan ook voornamelijk medische echo's ;)

Veel plezier! Geniet ervan O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85785331
Ik had vandaag iets beter m'n tassen met boodschappen moeten verdelen. Maar ja eigenwijs hè?

Maar goed, ik heb wel allemaal lekkere dingen in huis voor t weekend. Ik hoef er niet meer uit zeg maar.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:20:03 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85785539
Nienna, een knipperlichtje en een week verder dan je dacht, wat geweldig *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85790236
Super Nienna! *O*

Huup, mooie echofoto's :Y dat wordt weer zo'n knappe meid

Tico, ik hoop zo voor je dat je snel je baby hebt! Dit weekend klinkt als een goed plan. :Y

Ik wilde jullie allemaal nog bedanken voor de fijne reacties dinsdagochtend enzo, ook per PM O+ Was net ff support wat ik nodig had!
pi_85793843
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het was lief bedoeld denk ik... Het was een heel leuk team.
:) gelukkig maar... ik heb dan ook niet gehoord op welke toon het gezegd werd en in welke context... :*
en een leuk team heb ik gelukkig ook. ik kijk dan ook niet vervelend terug op de eerste poging tot nu toe in het algemeen om zo maar te zeggen...

Shirley, veel plezier hoor, met je echo! :)

Cantare :*
pi_85799573
De enige activiteit vannacht was iets met onweer en een peuter om 4 uur.
pi_85800020
Hoi Nienna,

Ja eindelijk! Het voelt zo raar en onwerkelijk nog!
Heb jij het hartje gehoord bij je eerste afspraak? Ik hoop daar zo op! (stiekem ook dat ze zeggen: we hebben wel even tijd, we kunnen wel even kijken) Hoeveel weken ben je nu?
Ik zou mijn afspraak hebben met 9w2. Voor zover de eerste berekening natuurlijk klopt.....
Ik mocht de week ervoor ook al, maar dan zijn we een weekje naar egypte. Jammer, maar helaas ging dat dus niet.
pi_85800470
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:25 schreef Ticootje het volgende:
:* :* :* :'( :* :* :*
pi_85800515
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:25 schreef Ticootje het volgende:
:o wat zielig... wat fijn dat ze dan lekker tegen mama aan kan kruipen... wat balen alleen voor die mama dat die op de laatste dagen loopt... :*
pi_85800693
Ik vond het al heel knap dat ze pas om 4 uur wakker werd :D :D

Maar ze bleef ook lekker wakker tot een uur of 6... Ik heb de wekker van Cil af horen gaan... Nou ja, het was weer eens een brakke nacht. Ik hoef niet te wennen aan de slapeloze nachten. :')
pi_85800857
Dat scheelt dan weer Tico :') Ik hoef daar ook niet meer aan te wennen, veel erger dan nu kan 't eigenlijk niet worden denk ik zo.

Nienna, wat fijn, een week verder dan je dacht en een kloppend hartje! *O*

Shirley, hoe was de 4D echo?

En ik heb weer een mijlpaal bereikt, 37 weken vandaag! *O* Dus vanaf vandaag zal ik mijn best doen om me iedere dag braaf te melden. ;)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:47:51 #274
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85800860
Ticootje, wat balen zeg! Maar lief dat Jen tot 4 uur bleef slapen toch ;) Is allemaal goed voor de voorbereiding ;)
Nienna *O* *O* *O* Hartje horen kloppen en zomaar een week gewonnen!

Ik moet dinsdag naar de gyn, ik hoop maar zo dat zij gewoon een echo gaat maken, zou niet weten wat ik daar anders moet gaan doen eigenlijk :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:48:04 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_85800863
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:33 schreef danic het volgende:
Hoi Nienna,

Ja eindelijk! Het voelt zo raar en onwerkelijk nog!
Heb jij het hartje gehoord bij je eerste afspraak? Ik hoop daar zo op! (stiekem ook dat ze zeggen: we hebben wel even tijd, we kunnen wel even kijken) Hoeveel weken ben je nu?
Ik zou mijn afspraak hebben met 9w2. Voor zover de eerste berekening natuurlijk klopt.....
Ik mocht de week ervoor ook al, maar dan zijn we een weekje naar egypte. Jammer, maar helaas ging dat dus niet.
Ze zijn niet zo happig om zo vroeg in de zwangerschap al het hartje te laten horen hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_85800893
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:47 schreef Jeetjejom het volgende:

Ik moet dinsdag naar de gyn, ik hoop maar zo dat zij gewoon een echo gaat maken, zou niet weten wat ik daar anders moet gaan doen eigenlijk :D
Ik heb bij iedere afspraak bij de gyn een echo gehad, dus dat komt vast goed! :Y
pi_85800911
Hier met 9 weken proberen ze het ook..
Het lukte dus niet.. Heb ik liever dat ze zeggen nee voor de 12 weken doen we het niet.

Genoeg mensen die zich dan helemaal gek gaan maken toch.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:55:31 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85800957
bij mij was het hartje met 7w6d te horen (en te zien). Was bij Jan overigens ook herinner ik me nu.

'K ben vandaag 12 weken *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85801082
Danic, laten horen van het hartje doen ze bijna nooit, maar als je een vk hebt met een eigen echoapparaat (dat hebben ze niet allemaal) dan wil je nog wel eens een echo krijgen. En dan ligt het er nog maar net aan of het kindje goed te zien is. Bij mij is de stand van de baarmoeder zo dat dat alleen maar inwendig te bekijken is. En dan zie je dus een flikkerend lichtje en dat is dan het hartje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:05:37 #280
238474 Jeetjejom
pi_85801118
DJMO *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* MIJLPAAL!!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_85801472
Feli djmo!

Bij mijn vk praktijk maken ze standaard een termijn echo rond de 9 weken, het is dan wel te zien of het hartje klopt. Wij hebben het beide keren dus niet gehoord maar wel gezien, das net zo goed een geruststelling :)
Je zou even op de website van je vk-praktijk kunnen kijken om te zien wanneer ze de termijnecho's doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85801507
Ik had met 9,5week een knipperend hartje bij de echo en met 10+1 een hartje met de doptone O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85801526
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:24 schreef huuphuup het volgende:
Feli djmo!

Bij mijn vk praktijk maken ze standaard een termijn echo rond de 9 weken, het is dan wel te zien of het hartje klopt.
Hier ook.Wel gezien, maar niet gehoord. Ik was 10 wk+2 dagen zwanger toen.
Daarna bij 12 wk een combitest laten doen en daar hebben we het hartje voor het eerst gehoord O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:27:13 #284
238474 Jeetjejom
pi_85801538
DML, wat leuk zo vroeg al met de doptone O+
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:29:50 #285
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85801576
Dag zwangere dames... Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Nee, ik ben niet wéér zwanger :') Ik kom hier alleen even melden dat ik een mooie Mutsy combi-kinderwagen te koop heb voor weinig (40 euro). Ik heb er op MP weinig animo voor, dus ik probeer het hier maar even. Niet zozeer omdat zo zakelijk ben ingesteld, maar ik vind het zo jammer als hij straks een winter op een onverwarmde (en dan dus vochtige) plek staat terwijl hij door ons niet wordt gebruikt. Ik kan er wellicht iemand blij mee maken.
pi_85801619
Go Tan! *O*
ik vind t een goeie deal!

en ik moest hardop lachen om je nee ik ben niet weer zwanger :+ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:40:46 #287
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_85801768
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:32 schreef huuphuup het volgende:
Go Tan! *O*
ik vind t een goeie deal!

en ik moest hardop lachen om je nee ik ben niet weer zwanger :+ :D
*) Jaja, ook ik weet wanneer ik moet stoppen. :+
pi_85802957
Jaa...de 4D echo was echt geweldig! Babyvision is goed te doen idd :D
En we hebben besloten om het geslacht toch maar te vertellen, dus bij deze wil ik het hier ook maar kwijt dan, we krijgen een.....zoontje! *O*
Nog even een extra bevestiging gehad net, een duidelijke piemel te zien :D M'n gevoel klopte vanaf het begin al. O+
Een eigenwijs mannetje, want hij lag lekker met z'n hoofd al tegen m'n blaas aan, en wilde steeds maar niet z'n hele gezicht laten zien, of er lag wel iets voor. maar toch een paar mooie shots kunnen krijgen. Al een lekker bol koppie te zien met volle lippen en stevige kuiten van het trappen al :D Zal binnenkort ff foto's posten. Hij lag er ook lekker relaxed bij volgens de echoscopiste, maar wel druk trappend, dat zagen we ook echt, super om te zien!
Ze ging ook hoofdomtrek meten, waardoor de uitgerekende datum ineens naar 12 november verplaatste ipv 2 dec. Toen schrok ik wel ff, maar het gemiddelde was toch anders,en kwam nog op 27 november uit. Al verwachtte ze dat ie langer bleef zitten, omdat ie er nu al lekker bij lag. En gedraaid al, dus de kans op stuit verwachtte ze eigenlijk niet. Al met al vond ze het een volmaakte baby met prima gemiddeldes...hartslag was 140, gewicht 1025 gram.
Het wordt dus een heerlijk ventje! /egopost

DJMO mijlpaal *O*
Back in business.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:36:50 #289
238474 Jeetjejom
pi_85803182
Shirley, wat leuk een jongetje!!!!!!! En wat goed om te horen dat alles er goed uitziet!!!! Heerlijk genoten zo te horen!
Gefeliciteerd in ieder geval met de leuke, drukke echo en een jongetje!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_85803311
Hebben we al iets van Ticootje gehoord? O-)

Shirley, wat leuk een jongen!

Danic, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85803562
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hebben we al iets van Ticootje gehoord? O-)
Om 10.34 uur nog ;)

Shirley, wat leuk, een jongetje! En wat fijn dat de 4D echo zo leuk was! *O*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:51:47 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85803580
Shirley, een jongentje!! Wat gaaf O+
Jammer dat het gezichtje niet goed zichtbaar was, maar hij heeft iig een lekker zacht kussentje ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85803618
Shirley, ook een jongetje! Stoer O+
The way you rock'n'roll
pi_85803708
Heb ik over Ticootje heen gelezen! Excuus!

Wij hebben vandaag het email adres voor onze dochter aangemaakt EN maandag gaat het geboortekaartje naar de drukker *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85804112
Wat leuk dat ze al een eigen emailadres heeft! :D

Onze dochter heeft al een stukje website, maar nog geen emailadres ;)
pi_85804193
Huup krijgt een meisje *zwijmel* <3 <3 <3
pi_85804327
oh Shirley wat leuk!! O+ O+ fijn dat het zo geslaagd was! :D
en een jongen O+ niet zomaar een jongen maar een jongen met spekjes! geweldig! :D

Emailadres enzo durf ik echt nog niet aan te maken :o ik ben veel te bang dat iemand fanatiek gaat zitten googelen en er dan achter komt ofzo :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85804339
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef bellelena het volgende:
Huup krijgt een meisje *zwijmel* <3 <3 <3
:D <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85804434
Als je 'm alleen aanmaakt en er verder niks mee doet kan een adres toch niet naar voren komen op google?
The way you rock'n'roll
pi_85804495
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je 'm alleen aanmaakt en er verder niks mee doet kan een adres toch niet naar voren komen op google?
neuh vast niet, maar ik ben er toch te huiverig voor :D ik wacht wel even, de combinatie voornaam achternaam komt niet zo vaak voor (volgens mij helemaal niet zelfs) dus t is geen punt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')