) dus ik was aan het klooien met mn gewone broek en een soort elastiek tussenstuk van careywell. Wat een gehannes zeg
 ) dus ik was aan het klooien met mn gewone broek en een soort elastiek tussenstuk van careywell. Wat een gehannes zeg 
 mn nieuwe broek <3
 mn nieuwe broek <3

Haha... Ik ken dat! Ik woon nu in mn spijkerbroek, de enige die nog lekker zit. Ik heb er nog wel 1 maar die is strakker... En mn witte broek... is wit... Dus kan ik maar 1 dag aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef huuphuup het volgende:
Jeetje basboussa wat stom?
Alsof je een voorkeur zou hebben als je het wilt weten ofzo? Je bent vast niet de enige die ze langskrijgt die gewoon nieuwsgierig is. Kun je het aan je reguliere arts vragen denk je? Ik zet in elk geval in op een jongetje! Een broertje voor Beisan
Oh mensen ik heb gister een nieuwe broek gekocht van H&M, zwart, rib, het is nu al mn lievelingsbroek
Mn andere spijkerbroeken zaten in de was omdat Amélie er over heen gespuugd had (zo in de wasmand met schone was) dus ik was aan het klooien met mn gewone broek en een soort elastiek tussenstuk van careywell. Wat een gehannes zeg
ikmn nieuwe broek <3

Jij bent een held! Een witte broek! Ik durf net een witte blouse aan te trekken, maar die laat ik liever ook liggen....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha... Ik ken dat! Ik woon nu in mn spijkerbroek, de enige die nog lekker zit. Ik heb er nog wel 1 maar die is strakker... En mn witte broek... is wit... Dus kan ik maar 1 dag aan.

wow...2 puncties en 7 terugplaatsingen... ik hoop dat dat hier niet nodig gaat zijn...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij Jen 2x punctie... En 7x terugplaatsen...

Ja ik werd wel wat wanhopig inderdaad... Zelfs de verpleging flapte eruit over de telefoon "Ben je nou nog steeds niet zwanger"...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef mijsje het volgende:
[..]
wow...2 puncties en 7 terugplaatsingen... ik hoop dat dat hier niet nodig gaat zijn...

gelukkig wel, maar wat lomp van die verpleging zeg...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik werd wel wat wanhopig inderdaad... Zelfs de verpleging flapte eruit over de telefoon "Ben je nou nog steeds niet zwanger"...
Maar goed, uiteindelijk is het goed gekomen.

Het was lief bedoeld denk ik... Het was een heel leuk team.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:41 schreef mijsje het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar wat lomp van die verpleging zeg...

!
! 

4D zijn gewoon bewegende 3D beelden... Leuk hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Shirley het volgende:
Nienna, een week is toch 1 hele week!
basboussa, wat een doos zeg! En al een eigenwijs kleintje
Tico
WIj hebben morgenochtend om 9 uur een 4D echo bij Babyvision....ben zóóóó benieuwd, kan niet wachten. Hoop dat ons moppie wel meewerkt
Iemand ervaringen daar? En wat is nou precies het verschil tussen 3D en 4D?

4d is bewegend beeldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:27 schreef Shirley het volgende:
Nienna, een week is toch 1 hele week!
basboussa, wat een doos zeg! En al een eigenwijs kleintje
Tico
WIj hebben morgenochtend om 9 uur een 4D echo bij Babyvision....ben zóóóó benieuwd, kan niet wachten. Hoop dat ons moppie wel meewerkt
Iemand ervaringen daar? En wat is nou precies het verschil tussen 3D en 4D?

en hij hangt ook erg ver weg, klein scherm, niet zo geweldig goed te zien dus. Maar goed, dat zijn dan ook voornamelijk medische echo's
 en hij hangt ook erg ver weg, klein scherm, niet zo geweldig goed te zien dus. Maar goed, dat zijn dan ook voornamelijk medische echo's  

dat wordt weer zo'n knappe meid
 dat wordt weer zo'n knappe meid 
  Was net ff support wat ik nodig had!
 Was net ff support wat ik nodig had!

quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was lief bedoeld denk ik... Het was een heel leuk team.
 gelukkig maar... ik heb dan ook niet gehoord op welke toon het gezegd werd en in welke context...
 gelukkig maar... ik heb dan ook niet gehoord op welke toon het gezegd werd en in welke context... 

quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:25 schreef Ticootje het volgende:
De enige activiteit vannacht was iets met onweer en een peuter om 4 uur.

quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:25 schreef Ticootje het volgende:
De enige activiteit vannacht was iets met onweer en een peuter om 4 uur.
 wat zielig... wat fijn dat ze dan lekker tegen mama aan kan kruipen... wat balen alleen voor die mama dat die op de laatste dagen loopt...
 wat zielig... wat fijn dat ze dan lekker tegen mama aan kan kruipen... wat balen alleen voor die mama dat die op de laatste dagen loopt...  

Ik hoef daar ook niet meer aan te wennen, veel erger dan nu kan 't eigenlijk niet worden denk ik zo.
 Ik hoef daar ook niet meer aan te wennen, veel erger dan nu kan 't eigenlijk niet worden denk ik zo.
 Dus vanaf vandaag zal ik mijn best doen om me iedere dag braaf te melden.
 Dus vanaf vandaag zal ik mijn best doen om me iedere dag braaf te melden.  

Is allemaal goed voor de voorbereiding
 Is allemaal goed voor de voorbereiding 

Hartje horen kloppen en zomaar een week gewonnen!
  Hartje horen kloppen en zomaar een week gewonnen! 

Ze zijn niet zo happig om zo vroeg in de zwangerschap al het hartje te laten horen hoor!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:33 schreef danic het volgende:
Hoi Nienna,
Ja eindelijk! Het voelt zo raar en onwerkelijk nog!
Heb jij het hartje gehoord bij je eerste afspraak? Ik hoop daar zo op! (stiekem ook dat ze zeggen: we hebben wel even tijd, we kunnen wel even kijken) Hoeveel weken ben je nu?
Ik zou mijn afspraak hebben met 9w2. Voor zover de eerste berekening natuurlijk klopt.....
Ik mocht de week ervoor ook al, maar dan zijn we een weekje naar egypte. Jammer, maar helaas ging dat dus niet.

Ik heb bij iedere afspraak bij de gyn een echo gehad, dus dat komt vast goed!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik moet dinsdag naar de gyn, ik hoop maar zo dat zij gewoon een echo gaat maken, zou niet weten wat ik daar anders moet gaan doen eigenlijk

Hier ook.Wel gezien, maar niet gehoord. Ik was 10 wk+2 dagen zwanger toen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:24 schreef huuphuup het volgende:
Feli djmo!
Bij mijn vk praktijk maken ze standaard een termijn echo rond de 9 weken, het is dan wel te zien of het hartje klopt.

Ik kom hier alleen even melden dat ik een mooie Mutsy combi-kinderwagen te koop heb voor weinig (40 euro). Ik heb er op MP weinig animo voor, dus ik probeer het hier maar even. Niet zozeer omdat zo zakelijk ben ingesteld, maar ik vind het zo jammer als hij straks een winter op een onverwarmde (en dan dus vochtige) plek staat terwijl hij door ons niet wordt gebruikt. Ik kan er wellicht iemand blij mee maken.
 Ik kom hier alleen even melden dat ik een mooie Mutsy combi-kinderwagen te koop heb voor weinig (40 euro). Ik heb er op MP weinig animo voor, dus ik probeer het hier maar even. Niet zozeer omdat zo zakelijk ben ingesteld, maar ik vind het zo jammer als hij straks een winter op een onverwarmde (en dan dus vochtige) plek staat terwijl hij door ons niet wordt gebruikt. Ik kan er wellicht iemand blij mee maken.

quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:32 schreef huuphuup het volgende:
Go Tan!
ik vind t een goeie deal!
en ik moest hardop lachen om je nee ik ben niet weer zwanger

Jaja, ook ik weet wanneer ik moet stoppen.
  Jaja, ook ik weet wanneer ik moet stoppen.  

M'n gevoel klopte vanaf het begin al.
 M'n gevoel klopte vanaf het begin al. 
 Zal binnenkort ff foto's posten. Hij lag er ook lekker relaxed bij volgens de echoscopiste, maar wel druk trappend, dat zagen we ook echt, super om te zien!
 Zal binnenkort ff foto's posten. Hij lag er ook lekker relaxed bij volgens de echoscopiste, maar wel druk trappend, dat zagen we ook echt, super om te zien! 

Om 10.34 uur nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hebben we al iets van Ticootje gehoord?

fijn dat het zo geslaagd was!
 fijn dat het zo geslaagd was!  
  niet zomaar een jongen maar een jongen met spekjes! geweldig!
 niet zomaar een jongen maar een jongen met spekjes! geweldig! 
 ik ben veel te bang dat iemand fanatiek gaat zitten googelen en er dan achter komt ofzo
 ik ben veel te bang dat iemand fanatiek gaat zitten googelen en er dan achter komt ofzo  

quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:16 schreef bellelena het volgende:
Huup krijgt een meisje *zwijmel* <3 <3 <3
 <3
 <3

neuh vast niet, maar ik ben er toch te huiverig voorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je 'm alleen aanmaakt en er verder niks mee doet kan een adres toch niet naar voren komen op google?
 ik wacht wel even, de combinatie voornaam achternaam komt niet zo vaak voor (volgens mij helemaal niet zelfs) dus t is geen punt.
 ik wacht wel even, de combinatie voornaam achternaam komt niet zo vaak voor (volgens mij helemaal niet zelfs) dus t is geen punt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |