toch heerlijk om over het strand te lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn moeder woont er, tis me iets te wisselvallig om uit te waaien
en om op de kermis te lopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel weer typisch kermisweer trouwens.
Goedzo, Alkmaar is veel leukerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neemaar goed, zie me uiteindelijk wel weer terugverhuizen
tot hoe lang is de kermis nog?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel weer typisch kermisweer trouwens.
Als je van regen houdt jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
toch heerlijk om over het strand te lopen
t/m vandaag.quote:
Je merkt het vanzelf welquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond vuurwerk, zou het doorgaan met dat pokkenweer?
shit had vandaag naar alkmaar moeten gaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond vuurwerk, zou het doorgaan met dat pokkenweer?
Nah, dan was je weggespoeld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
shit had vandaag naar alkmaar moeten gaan
Bartjuh!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ik het beter, ik ben een Amsterdammer die in Alkmaar woont.
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.quote:
Hoi IJsdraakje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.
Deprimerend weer. Bah.
Inderdaad, om moe van te worden... nu ook weer dikke regen... bah!quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
Regen regen regen!!!
Ik zie net trouwens dat ik donderdag in de dagcijfers stond, hehe oeps!
zaterdagoverdag weinig gedaan, 's avond gewerkt achter de bar, was toen kwart over 7 thuis 's ochtendsquote:
Ja zaterdag Weesp, en zondag naar Bergenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
zaterdagoverdag weinig gedaan, 's avond gewerkt achter de bar, was toen kwart over 7 thuis 's ochtends
zondag ook weinig gedaan.
jij had een druk weekend? heen en weren met de auto?
Ik ga regelmatig gewoon te laat naar bedquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kan op zondag niet op tijd naar bed... komt dat ik dan vrijdag en zaterdag laat ga slapen
dat kan ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig gewoon te laat naar bed
Verschrikkelijk, nu weer de hele tijd regenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's tenminste binnen. Kermis is buiten.
Deprimerend weer. Bah.
oh gaaf... waar heen? wat zonniger hoop ik?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, nu weer de hele tijd regen
vrijdagochtend om half 6 zit ik gelukkig in het vliegtuig
quote:
Tenerife ... ZONNNNNNquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
oh gaaf... waar heen? wat zonniger hoop ik?
jeuj zonquote:
geen flauw ideequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
Wat is dat eigenlijk, zon? Kan je dat eten?
uitgeslapen?quote:
hmm... met de fiets naar school in dit rotweer?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef lynda het volgende:
Nee nog lang niet.. maar helaas school roept
Dat is behoorlijk lullig jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ben echt pissig nu.
kon ik via mn werk, alle thuiswedstrijden van ajax van de champions league een passe-partout kaart krijgen, ik gevraagd of ze hem kan reserveren voor me, zo dat ik kon overleggen met mn vriendin of het wel kon. zegt ze ik houdt ze tot morgen voor je opzij, zo niet konden ze naar iemand anders.
heeft gvd een van de directeuren ze gelijk betaald en al.
Da's gewoon lullig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik kon losse kaarten krijgen eventueel. maar dat moet ik niet meer. die passe-partout kaarten is voor 2 personen en die losse kaarten voor 1 persoon.
zegt ze nog wie het eerst komt die het eerst maalt, ik was er gelijk bij. waarschijnlijk de eerste die gelijk betaald.
Je moet je targets haalbaar houden... ga eerst voor de herfst-vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef lynda het volgende:
Sjo schooldag 1 gehad![]()
Nou weer aftellen tot de zomervakantie
Ja ga daar ff klagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
idd vond ik dus ook.
het bedrijf heeft een seizoenskaart van ajax, vandaar dat ze goede kaarten kunnen krijgen voor europees
voetbal.
en ik denk ik reserveer alvast kaarten voor ajax-psv, ajax-feijenoord en ajax-fc twente, krijg ik dood leuk te horen dat er 2 directeuren van mij al daar heen gaan, en dat de werknemers genoegen moeten nemen met de kleine wedstrijden.
(lijkt wel iets voor KLB)
En hoe was het?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:35 schreef lynda het volgende:
Sjo schooldag 1 gehad![]()
Nou weer aftellen tot de zomervakantie
Die is wel 2 weken dit jaar hoorde we vanochtend..quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je moet je targets haalbaar houden... ga eerst voor de herfst-vakantie
WTF! 2 weken herfstvakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:56 schreef lynda het volgende:
Die is wel 2 weken dit jaar hoorde we vanochtend..
Maar zomer is toch beter voor mij.. Ik hoop tegen die tijd zo goed als afgestudeerd te zijn, einde van de zomer / september helemaal klaar woei.![]()
@ LL: Nutteloos zoals je op twitter kan lezen haha. 2,5 uur tussen de lessen vrij voor uiteindelijk alleen 20 minuten uitleg ipv 1,5 uur les.. Ach eigenlijk is dat ook wel normaal voor de 1e week.. Hoop projectuitleg (140 uur pp, groep van 5 man) en beetje uitleg van de vakken en opdrachten die daar weer gemaakt moeten worden..
Hoe bedoel je projectonderwijs
En is dit dan je eerste half jaar of je 2e half jaar? Eind is iig in zicht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:24 schreef lynda het volgende:
Ach elke tien weken heb je tegenwoordig op HBO 2 weken vrij ivm tentamens en presentaties
Ik doe nu een differentiatie minor.. Moeilijk woord voor gewoon een half jaar les in iets anders wat toepasbaar is op mijn opleiding (Management, economie en recht)..
Tegenwoordig doe je geen simpele opleiding meer maar is het een Major/Minor stelsel geworden..
Zo doe je eerst 2,5 je 'echte opleiding' (Major) en daarna 2x een half jaar een Minor..
jupquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef lynda het volgende:
2e half jaar!
Hierna nog 20 weken afstudeerstage + achterstallig werk en klaar is ikke
Haha nee helaas, zo naar bed de wekker gaat om vijf uur alweerquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke dus nu wordt het gezellig?
Ik ga ook op 1 oorquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:51 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Haha nee helaas, zo naar bed de wekker gaat om vijf uur alweer
Owjee, Citrix tokens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
niet echt. iedereen heeft een nieuwe token gekregen, ik ook. iedereen kan er in behalve ik dus. ik ben er een beetje klaar mee
Een glaasje Mede zou beter op zijn plek zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ow, dan mag ik jou zeker koekjes komen brengen?
Schiet lekker opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
jeuj. goed begin van de dag. de token waar we mee in moeten loggen op onze server doet het niet. dus ik kan weinig doen. alle office aplicaties en programmas gaan via die server
Die heb ik bij bepaalde klanten nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |