Überhaupt nicht!quote:
Wist du das sieger?quote:
Dat was je verdiende loon!quote:
Oui oui!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
L'allemand est également une langue inutile, plutôt un peu de français là-bas.
Mais sachez que vous, connard.quote:
Bouquet de Mongolsquote:
Lekker hè, dat Google Translate!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mais sachez que vous, connard.
Werkt als een tiet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker hè, dat Google Translate!
Hihi, je zei werktquote:
Arbeiderrrrrrrrquote:
Whuurrrhurrrhurrrrrr!quote:
Spam.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[TK] Heroinjunk's opruimtopic met o.a. een iPod, boeken etc. KOOP![]()
Hou die kuttroep bij je!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[TK] Heroinjunk's opruimtopic met o.a. een iPod, boeken etc. KOOP![]()
Em-tot-de-es-tot-de-te-tot-de-er.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef -SG- het volgende:
Van wie is Goddelijker nou weer een kloon?
Daarom.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:09 schreef -SG- het volgende:
Met als ondertitel, Jonge God.
Mstr, waaaaaaaaaarom?
Haha nog goed ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Em-tot-de-es-tot-de-te-tot-de-er.
precies waarom zou je daar uberhaupt op fok wat van zeggen hebben die kali matas geen msn of icq of whatever al die aandachtsmalakas verdienen geen aandacht dat je het maar ff weet jeweetzquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet het, zonder mij is het hier ook gewoon een dooie boel, ik zorg ten minste voor wat leven in de brouwerij, dan dat eeuwige sikkepitten over de zoveelste moeder die kut doet.
de herfst begint op 21 septemberquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, meteorologisch gezien is het nog maar een paar dagen zomer
astrologisch misschienquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
de herfst begint op 21 september
ja, maar we werken met de astrologische seizoenenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
astrologisch misschien
Seizoen Meteorologisch begin Astronomisch begin
Lente 1 maart 20 maart 18.32 MET
Zomer 1 juni 21 juni 13.28 MEZT
Herfst 1 september 23 september 05.09 MEZT
Winter 1 december 22 december 00.38 MET
In beide aspecten had je sowieso al gelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ja, maar we werken met de astrologische seizoenen
dus als ik zeg: het is verdomme zomer, dan klopt dat
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In beide aspecten had je sowieso al gelijk
ik heb ook liever winter, maar niet van dat zeurweer waarbij je net niet comfortabel buiten kan zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk is Nederland een topland, want met die snikhitte zit je alleen maar af te zien en ga je toch liever naar het buitenland. Ik heb liever de winter
ligt eraan of je in een dal woontquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
maar dan heb je weer meer kans op overstromingen
gelukkig woon ik op 18 meter hoogtequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
Wist je dat je in de gebieden waar het ver onder het nulpunt zit veiliger zit dan in de gebieden waar de rivieren zitten in het oosten en waar het een beetje schommelt tussen 1 en -1
Daar heb je gelijk in, als je over het oosten spreekt, in Gouda is de overstromingskans 1/100000 vanwege de dijkenstructuur. In het oosten is dat 1/1250quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ligt eraan of je in een dal woont
enne, hier heb je ook kans op overstromingen, de rivieren staan in verbinding met de alpen, dus als het daar in de lente ineens warm weer wordt, smelt de sneeuw veel sneller en kan het hier makkelijker overstromen
en toch blijft mijn conclusie: verhuizen naar de alpenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
En dan bedoel ik inderdaad het lage oosten
tenzij je een scooter hebtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wist je dat mensen in de Alpen nog nooit de noordzee hebben gezien, of überhaupt de zee
Dus, het is maar net wat je wilt, ik heb liever afwisseling. En wist je ook dat je eigenlijk maar op 3 dagen in het hele werkjaar niet op de fiets naar je werk/school kan vanwege regen. In de Alpen moet je soberso met de schoolbus, the horror... Nee, ik heb dan liever 1 huis in NL en 1 in de Alpen voor vakanties.
Geen romantisch diner achtige reden? Maar ehm, wat voorn restaurant? Grieks, Italiaans, normaal oid?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Utrecht, vriendin, omdat ik er zin in heb.
Gewoon gezellig samen uit eten, dat is het idee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen romantisch diner achtige reden? Maar ehm, wat voorn restaurant? Grieks, Italiaans, normaal oid?
Klinkt alvast goed
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon gezellig samen uit eten, dat is het idee.
Grieks.
Ow wacht, middelands is anders dan atlantischquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
![]()
ik moet denk ik mijn statement aanpassen dat de maritieme alpen geweldig zijn, de middellandse zee is een kutzee, met erg weinig golven...
dan ga ik denk ik toch liever in de Pyreneeën wonen, dicht bij de Atlantische oceaan
waarom ga jij geen azijnzuur slikken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:50 schreef xyzyx het volgende:
Toch geen pvda / groen links aanhanger?
Omdat dat niet lekker isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
waarom ga jij geen azijnzuur slikken?
Nee, SPquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:50 schreef xyzyx het volgende:
Toch geen pvda / groen links aanhanger?
Sp was mijn 2e keuzequote:
Kettingrokenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
godverdomme kanker pms
Even frietje kopen, kettingroken, werken en dan door naar een vriendin.
Wie?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:58 schreef gers het volgende:
snackkotten
misschien ken ik over een paar weken wel een pub'er
VASND helaas geen TC ofzoquote:
Zondagnacht op Lowlands.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Kettingroken
Bewaar dan de sigaretten en doseer
Alhoewel, als ik ver heen ben, ben ik er wel heilig van overtuigd dat het zin heeft om 3 sigaretten per keer te roken
Ik ben ook vet lekker jonge.quote:
Jij had gesnoept, das valsspelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zondagnacht op Lowlands.![]()
Ene op, andere drie seconden later alweer aan.
ik vindt terror_cookie lekkerderquote:
Truuueeee. Maar op Lowlands sowieso teringveel gerookt. Binnen twee dagen pakje op, terwijl ik normaal gepsproken helemaal niet rook. En die zondagnacht 3,5 pakje met z'n drieën maar een van de drie rookte maar drie sigaretten die naht ofzo.quote:
Ja supervet. Echt het beste festival waar ik ben geweest, hoewel Pinkpop 2008 wel heel dicht in de buurt kwam (was mijn eerste festival). Maar het was zo vet. Die sfeer, echt, ik haatte de mensen die daar altijd zo lyrisch over waren maar het klopt gewoon zo erg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef MaartenVanRossum het volgende:
Noortjaaaah, hoe was lowlands?
eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:33 schreef tubacloud het volgende:
Ik heb zin in winter...
Als het dan toch koud wordt, dan maar meteen vorst en sneeuw
Kan je lekker de verwarming aanzetten en binnen zitten, terwijl je weet dat je het nergens anders beter hebt
pinkpop dicht in de buurt komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja supervet. Echt het beste festival waar ik ben geweest, hoewel Pinkpop 2008 wel heel dicht in de buurt kwam (was mijn eerste festival). Maar het was zo vet. Die sfeer, echt, ik haatte de mensen die daar altijd zo lyrisch over waren maar het klopt gewoon zo erg.
Jouw fobofoto is echt grappigquote:
Je weet niet eens hoe ik dat festival toen heb meegemaakt, flikker toch op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:35 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
pinkpop dicht in de buurt komen
Lowlands was dit jaar de bomOp welke camping stond je?
Pinkpop 2008 was dan ook erg tof!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja supervet. Echt het beste festival waar ik ben geweest, hoewel Pinkpop 2008 wel heel dicht in de buurt kwam (was mijn eerste festival). Maar het was zo vet. Die sfeer, echt, ik haatte de mensen die daar altijd zo lyrisch over waren maar het klopt gewoon zo erg.
tjah, kun je verwachten he, aan het gangpadquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik dat festival toen heb meegemaakt, flikker toch op.
Camping drieeeee. Helemaal aan het gangpad, fucking irritant.En tentje van een vriendin maar ergens in het midden gezet (we konden niet meer naast elkaar) en matjes in de ene, en spullen in de andere tent gegooid.
Wat kan ik verwachten? Dat hadden we zelf gedaan hè.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:38 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
tjah, kun je verwachten he, aan het gangpad![]()
Wij op camping 4, vlak naast zo'n huge ass bouwlamp![]()
onze buren waren echt fucking geweldig, die waren het hele weekend wauser dan waus
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat kan ik verwachten? Dat hadden we zelf gedaan hè.
Ik heb ook nog op camping 4 geslapen, daar stonden andere vrienden van me.En ik kwam laatst een msn gesprek van ons tegen en daar ging je je kleding showen, leuk hè.
NG actie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:43 schreef MaartenVanRossum het volgende:
verdomme ook nog m'n idkaart verloren op lowlands
En op zaterdagnacht m'n hele portemonnee, maar na een uur kwam ik erachter dat ie in m'n zak zat
Daar is mijn broer heen geloof ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
Noor, je weet dat er vanaf 22h harstikke live (en nu ook al een beetje) wordt uitgezonden van Mysteryland?
Ik zie het al voor me, metalhead hakkend op mysterylandquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:51 schreef MaartenVanRossum het volgende:
zien jullie het al voor je, Maarten van Rossum wausend hakken op mysteryland
Ja ik doe dat juist nooit luisteren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
Noor, je weet dat er vanaf 22h harstikke live (en nu ook al een beetje) wordt uitgezonden van Mysteryland?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:43 schreef MaartenVanRossum het volgende:
verdomme ook nog m'n idkaart verloren op lowlands
En op zaterdagnacht m'n hele portemonnee, maar na een uur kwam ik erachter dat ie in m'n zak zat
Ok, mooiquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik doe dat juist nooit luisteren.
Ik ben wel blij dat het kutweer was.
quote:[..]!!!
Filmpjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:04 schreef Hyman het volgende:
Ik wil rick astley aanvragen vanavond in de macgelijk iedereen rickrollen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef xyzyx het volgende:
Die ous sloot mijn topic omdat ik veel klb topics over de iPhone zou maken? Ik had er vroegah 1 gemaakt omdat ik geen lange smsjes kon versturen en 1 dat mijn nieuwe telefoon na een week al terug moest voor garantie..
Ik word gewoon gediscrimineerd omdat ik een iPhone heb
Ik ga er maar geen topic over maken anders krijg ik weer een note ofzeuwquote:
Logisch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef xyzyx het volgende:
Die ous sloot mijn topic omdat ik veel klb topics over de iPhone zou maken? Ik had er vroegah 1 gemaakt omdat ik geen lange smsjes kon versturen en 1 dat mijn nieuwe telefoon na een week al terug moest voor garantie..
Zeker omdat er alleen zwarte zijn?quote:
huiyl huiylquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:10 schreef xyzyx het volgende:
Ouders/zusjes?quote:
Mijn wereld stortte in zowatquote:
Vriendin zit beneden terwijl ik boven zit.quote:
Ok.quote:
Vrouwen hebben geen seks nodig om normaal te functioneren. Draag haar naar boven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vriendin zit beneden terwijl ik boven zit.
Ze zei: Ga jij lekker naar boven!
Nou, oké. Nu hou ik vol ook.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:30 schreef Mr.DD het volgende:
Is het hier nog altijd...
- 15/16/17 jarige meisjes
- 19/20/21 jarige 'mannen' die deze dames beschermen/droogneuken?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:30 schreef Mr.DD het volgende:
Is het hier nog altijd...
- 15/16/17 jarige meisjes
- 19/20/21 jarige 'mannen' die deze dames beschermen/droogneuken?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:42 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een kloon ben?
quote:statistieken
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 43 (gemiddeld 9 per dag)
Jup, zo pessimistisch/verknipt zijn wij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:44 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Ahaaa, elke net geregistreerde gebruiker is een kloon?
ja ikquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:45 schreef Mr.DD het volgende:
Zijn er nog onwetende pubermeisjes hier beland en uitgewoond de laatste maanden?
Tjah, we zitten hier dan ook niet voor niets in PUB.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jup, zo pessimistisch/verknipt zijn wij.
Mijn lowlands was lekkkerrrrrrrrrr, kijk maar in mijn posthistorie voor een paar verhalen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:46 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Tjah, we zitten hier dan ook niet voor niets in PUB.
Hoe was je lowlands?
Vlucht! VLUCHT! VLUUUCHT!!!!11!!quote:
Volgens de wet ben ik al volwassen beste kerelquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vlucht! VLUCHT! VLUUUCHT!!!!11!!
Ze zijn eng en vallen op jonge meisjes
Oooh. Jij was ook @lowlands? Ja dan moeten we toch maar daten ben ik bang.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn lowlands was lekkkerrrrrrrrrr, kijk maar in mijn posthistorie voor een paar verhalen.
Krijg ik niet eens een bedankje omdat ik je telefoon heb gevonden?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn lowlands was lekkkerrrrrrrrrr, kijk maar in mijn posthistorie voor een paar verhalen.
Weet ik. Maar dat weten zij nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Volgens de wet ben ik al volwassen beste kerel
Dankjewel vinder van mijn mobiel ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:50 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Krijg ik niet eens een bedankje omdat ik je telefoon heb gevonden?
Op welke camping was jij te bezichtigen?
Sorry je piemel is te klein en harig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:50 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Krijg ik niet eens een bedankje omdat ik je telefoon heb gevonden?
Op welke camping was jij te bezichtigen?
Been there done that failed miserablyquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oooh. Jij was ook @lowlands? Ja dan moeten we toch maar daten ben ik bang.
He, verdikkie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Sorry je piemel is te klein en harig.
Camping 4! Met een koepel turned tipi tent.
Tsss. M'n broer dan maar?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Been there done that failed miserably
Het is zwart en rijmt op part?quote:
Lekker dichtbij, wij stonden aan het allllerachterste pad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:54 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
He, verdikkie.
Bohhh, daar stonden wij ook![]()
Kom je camping 4 op, meteen links en helemaal aan het eind in de bocht, vlakbij die bouwlampen.
lolwut?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tsss. M'n broer dan maar?![]()
*een user hier op Fok! die je wel kent I guess* *met zonder naam noems*
Zwarte kart.quote:
Uuuh heus wel?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
jij hield niet van rock zei je
Bravebart die zwart is.quote:
Kan wel even gaan zoeken zo, maar dat doe ik morgen wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh heus wel?Wanneer heb ik dat gezegd?
Je grappen zijn nog steeds even slecht.quote:
En toch ben ik succesvol in het levenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je grappen zijn nog steeds even slecht.
Whehequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kan wel even gaan zoeken zo, maar dat doe ik morgen wel.![]()
Ik heb vandaag zulke mooie scheidingsverhalen gehoord
wie is je broer danquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En toch ben ik succesvol in het leven
Hihi goeie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En toch ben ik succesvol in het leven
Toen hadden we het over mutemath en zei je dat rock niet zo je ding was!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheKlopt niks van dan
Vroeger veel naar SOAD enzo geluisterd en ze ook gezien in de 013
Ja en Incubus in de HMH, maar dat is amper rock
Volgens mij zitten hier alleen maar succesvolle mannen op Fok!?quote:
Wss de reden waarom ik hier nooit meer benquote:
Om thuis te luisteren vind ik het ook niet zo veel -meer-, maar live vind ik het geniaalquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Toen hadden we het over mutemath en zei je dat rock niet zo je ding was!
MaddoxX?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier alleen maar succesvolle mannen op Fok!?![]()
[..]
Wss de reden waarom ik hier nooit meer ben![]()
Oh ik kan er nog evenveel van genieten. Zolang er veel kracht achter een nummer zit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Om thuis te luisteren vind ik het ook niet zo veel -meer-, maar live vind ik het geniaal
Bloody Beetroots @3voor12 terugkijken deed mij toch weer even dansenquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oh ik kan er nog evenveel van genieten. Zolang er veel kracht achter een nummer zit.
Mja, heb ik thuis niet zo meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Oh ik kan er nog evenveel van genieten. Zolang er veel kracht achter een nummer zit.
Geen idee wie het isquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Schijnt wel een toffe gozer te zijn hoor
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:08 schreef Bravebart het volgende:
Maaruh, meneer Didi, leuk dat je je nu zo tof voordoet, maar eigenlijk ben je natuurlijk nog steeds het ventje wat je altijd al was.
Die miste ik omdat ik op dat moment mn mobiel aan het fixxen was.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Bloody Beetroots @3voor12 terugkijken deed mij toch weer even dansen
Woon je in Alphen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Geen idee wie het is
[..]Toch humor hoe jullie echt gewoon NIKS zijn veranderd
!
Nog nooit een tent zo hard zien springen/ontploffen/dansen bij Warpquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die miste ik omdat ik op dat moment mn mobiel aan het fixxen was.![]()
Toen ik in de buurt van de bravo stond zag ik 921083410928340 handjes in de lucht, was even een kippelvelmomentje. Maar magnetic man was ook echt ziek.
Nee, maar we hebben wel bergen hier. *hihihahahoehoe*quote:
Nee, jij wel gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:09 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Toch humor hoe jullie echt gewoon NIKS zijn veranderd
!
Jonsi is veel te wazig voor mij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:11 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nog nooit een tent zo hard zien springen/ontploffen/dansen bij Warp![]()
Bij Jónsi had ik ook kippenvel trouwens. *contrast*
Ja, ik heb 'm gemeet, ooit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Schijnt wel een toffe gozer te zijn hoor
Ohohohohohohoh!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jonsi is veel te wazig voor mij.
Maar ik ga ff roken
quote:
Jodel!quote:
Haha. Ga ik niet doenquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pm maar het adres van je broer
Tijdens lowlands is die leus wel een aantal keer mijn mond uitgekomenquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
een van mijn lievelingsleuzen; slapen is voor mietjes
Ik smokede te veel dus ik lag er vrijdag al om half 2 in, zaterdag 5 uur en zondag 3 (x was uitgewerkt).quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:18 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Tijdens lowlands is die leus wel een aantal keer mijn mond uitgekomen
Zonde, zonde, zondequote:Op zondag 29 augustus 2010 02:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik smokede te veel dus ik lag er vrijdag al om half 2 in, zaterdag 5 uur en zondag 3 (x was uitgewerkt).![]()
Elke dag 7 uur wakker wel.
Te veel? Kan dat dan op blowlands?quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik smokede te veel dus ik lag er vrijdag al om half 2 in, zaterdag 5 uur en zondag 3 (x was uitgewerkt).![]()
Elke dag 7 uur wakker wel.
Dunno, om de een of andere reden was ik zo moe elke dag. Dus ik laat m'n bloed maar prikken binnekort.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:22 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Zonde, zonde, zondeMerkte ik vorig jaar ook wel, hele weekend smoken als de pakjesboot maar dat is zo zonde
dit jaar van donderdag op vrijdag doorgehaald, vrijdag op zaterdag van zes tot negen geslapen, zaterdag op zondag van half acht tot 1 en zondag tot maandag nietWas gewoon te gezellig op de camping
Mijn vrienden waren al bij de camping en ik wilde doorgaan tot noisia vrijdag. Verveelde me een beetje, dus ik ging maar weer blowen. Half uurtje later kwam ik met moeite de camping opgestrompeld.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Te veel? Kan dat dan op blowlands?
Tof. Maargoed. Ik ga slapen. Anderhalve liter whiskey met 3 man is dodelijk vermoeiend.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mijn vrienden waren al bij de camping en ik wilde doorgaan tot noisia vrijdag. Verveelde me een beetje, dus ik ging maar weer blowen. Half uurtje later kwam ik met moeite de camping opgestrompeld.
waarom trek jij overhaaste conclusies?quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:26 schreef MaartenVanRossum het volgende:
mensen die tot laat willen doorgaan en dan veel gaan blowen![]()
die snappen het niet helemaal
Staat het in breezertaal?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:54 schreef Goddelijker het volgende:
Ik krijg een smsje en snap er echt geen kut van.
Kelly zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook en zonder hoofdletters of interpunctie.
Precies ja!quote:
Haha.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:35 schreef robr0 het volgende:
ik was gistetr bij party treedt dellie pfaff op jajaja lekker top hop hop hop hop
http://www.delliepfaff.nl/
Alcohol is a bitch.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wordt ik vanmorgen wakker, schrik ik me kapot. Ik kan me alleen nog herrineren hoe ik gister bij een vriend op de bank in slaap viel. Doe je je ogen open, zie je opeens je eigen plavond. Dat was raar.
We waren de derde film van de avond aan het kijken, alleen nog omdat zijn vriendin nog thuis moest komen van mysterylandquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We waren de derde film van de avond aan het kijken, alleen nog omdat zijn vriendin nog thuis moest komen van mysteryland
ik werd wakker met 2 koppen soep naast mn oorquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wordt ik vanmorgen wakker, schrik ik me kapot. Ik kan me alleen nog herrineren hoe ik gister bij een vriend op de bank in slaap viel. Doe je je ogen open, zie je opeens je eigen plavond. Dat was raar.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:42 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik werd wakker met 2 koppen soep naast mn oor
als ik lam ben heb ik de neiging om altijd wat eten te maken te maken zag dat mn laptop ook nog op stars stond verbazingwekkend ook nog winst gemaaktquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:45 schreef robr0 het volgende:
[..]
als ik lam ben heb ik de neiging om altijd wat eten te maken te maken zag dat mn laptop ook nog op stars stond verbazingwekkend ook nog winst gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |