Ik vind dit echt teveel voor dat soort films, Halloween 1 t/m 5 ligt toch ook voor 9 euro bij FRS, dat kunnen ze bij die Fridays dan ook wel doen lijkt me.
quote:Maar dat zijn ook wel uitermate zielige DVD'tjes. Als dit mooie edities zijn (geen idee), dan vind ik het niet zo duur.
Op woensdag 22 mei 2002 11:35 schreef MikeyMo het volgende:
Halloween 1 t/m 5 ligt toch ook voor 9 euro bij FRS,
Jason rules
Neem dan eens de Dir Cut van Natural Born Killers van Bridge: alles er op en eraan en tonnen troep er op voor 8,99!
quote:kijk op de IMDB, en druk op Movie Connections als je bij Friday The 13th kijkt. dan zie je daar ook dit lijstje bij staan:
Op maandag 28 oktober 2002 11:52 schreef iMAGE het volgende:
Ik ben Jason X aan het downloaden, maar zou iemand voor me hier even neer kunnen zetten hoe die andere films met Jason heten?
Ik heb op IMDB lopen zoeken, maar ik kwam er geen wijs uit welke nou bij de serie films met Jason horen.
De enige die ik weet is Friday the 13th en Jason goed to hell
Followed by
Friday the 13th Part 2 (1981)
Friday the 13th Part 3: 3D (1982)
Friday the 13th: The Final Chapter (1984)
Friday the 13th: A New Beginning (1985)
Friday the 13th Part VI: Jason Lives (1986)
Friday the 13th Part VII: The New Blood (1988)
Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan (1989)
Jason Goes to Hell: The Final Friday (1993)
Jason X (2001)
niet gezocht ofzo? De titels liggen wel erg voor de hand.
quote:Ik wist nooit waar die link voor was, maar nu dus wel
Op maandag 28 oktober 2002 11:57 schreef Tokus het volgende:[..]
kijk op de IMDB, en druk op Movie Connections als je bij Friday The 13th kijkt. dan zie je daar ook dit lijstje bij staan:
...
niet gezocht ofzo? De titels liggen wel erg voor de hand.
quote:Als je erop geklikt had om te kijken had je niet dood gegaan hoor.
Op maandag 28 oktober 2002 12:44 schreef iMAGE het volgende:
Ik wist nooit waar die link voor was
quote:Jason X is errug komisch, a.s. donderdag gaat hij hgier in premiere
Op maandag 28 oktober 2002 11:52 schreef iMAGE het volgende:
Ik ben Jason X aan het downloaden, maar zou iemand voor me hier even neer kunnen zetten hoe die andere films met Jason heten?
Ik heb op IMDB lopen zoeken, maar ik kwam er geen wijs uit welke nou bij de serie films met Jason horen.
De enige die ik weet is Friday the 13th en Jason goed to hell
Dat is al een stukje beter te doen
Is deel 7 eigenlijk wat?
18 inches aan Jason met geluid
Kortom, ff geduld hebben en deze bestellen denk: http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128523
quote:Mjah, mjah is nog steeds niet geweldig he? Een audio commentaartje is wel leuk natuurlijk, maar we willen de X-RATED VERSION!!!
Op zondag 17 augustus 2003 08:21 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=1715 is de R2 ietsjes bloederiger dan de R1, hij heeft meer features en is goedkoper dan de r1 en r3.Kortom, ff geduld hebben en deze bestellen denk: http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=128523
quote:wat is er dan zo speciaal aan die x-rated/uncut version?
Op zondag 17 augustus 2003 10:10 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Mjah, mjah is nog steeds niet geweldig he? Een audio commentaartje is wel leuk natuurlijk, maar we willen de X-RATED VERSION!!!
En ook niet zo'n kut snapcase, en ook niet dat die titels 100 verschillende versies krijgen, en dat ze meteen de uncut versie op zo'n schijffie branden!!! Niet kopen hoor jongens, lekker w88 op de X rated version want we kopen 'm maar 1 x. Je wordt er toch
van!!!
![]()
quote:tja en die snapper cases boeien me niet zo eigenlijk
R1 - No cuts - but it's not the original R-rated US theatrical version. It contains a longer version of Annie's death, but an edited version of Mrs Voorhee's decapitation.
R2 - No cuts - international version which is 'a few seconds bloodier than the R-rated US version' TBC
quote:tja, wat krijg je dan meer te zien? een paar extra tieten, wat extra bloederige scenes.
Op zondag 17 augustus 2003 10:22 schreef kinky_queen het volgende:
wat is er dan zo speciaal aan die x-rated/uncut version?Het verbaast me dat ik hier op reageer...
Koop dan die r3
quote:Als cinefiel wil je toch de complete versie zien.... of ben ik nou in de war?
Op zondag 17 augustus 2003 10:23 schreef MikeyMo het volgende:[..]
tja, wat krijg je dan meer te zien? een paar extra tieten, wat extra bloederige scenes.
Koop dan die r3
quote:mjah, alhoewel Directors cuts e.d. niet altijd een verrijking zijn
Op zondag 17 augustus 2003 10:32 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Als cinefiel wil je toch de complete versie zien.... of ben ik nou in de war?
Nou het wachten is of de R2 dus ook de uncut version is
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 17-08-2003 11:36]
quote:(...............)
Op zondag 17 augustus 2003 11:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mjah, alhoewel Directors cuts e.d. niet altijd een verrijking zijn
quote:soms plempen ze er allemaal troep in die de film alleen maar trager maken...
Op zondag 17 augustus 2003 11:35 schreef kinky_queen het volgende:[..]
(...............)
heb je trouwens die opsomming op de vorige pag nog gelezen met "Alternate versions"?
quote:Doe ik ff, had het niet gezien
Op zondag 17 augustus 2003 11:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
soms plempen ze er allemaal troep in die de film alleen maar trager maken...
heb je trouwens die opsomming op de vorige pag nog gelezen met "Alternate versions"?
quote:imdb.com, heb gewoon friday the 13th opgezocht en links op de pag in de Fun stuff op "alternate versions" gedrukt.
Op zondag 17 augustus 2003 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
Heb het ff doorgenomen, nog een xtje op je linkie geklikt, en ben nu druk met hopen... Zou zo graag een uncut versie zienWant ik woon niet in Zweden en mocht in 1980 de bios niet in...
Waar heb je trouwens die info vandaan over die alternate versions?
quote:Yup, maar gaat mij/ons om de X -rated version. Hoopte dat die SE uncut zouden zijn
Op zondag 17 augustus 2003 13:17 schreef AntiChrist het volgende:
Je kan beter wachten met het kopen van deze films (behalve de laatste 2 zijn van een andere maatshappij) van de eerste 8 komen er SE's aan
quote:Friday the 13th komt ook als SE 2-Disc in de UK uit. en volgens mij moet dat ook een X-rated versie worden
Op zondag 17 augustus 2003 13:35 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Yup, maar gaat mij/ons om de X -rated version. Hoopte dat die SE uncut zouden zijn
quote:1 is in Amerika uitgegeven door Paramount, buiten Amerika door Warner.
Op zondag 17 augustus 2003 13:17 schreef AntiChrist het volgende:
Je kan beter wachten met het kopen van deze films (behalve de laatste 2 zijn van een andere maatshappij) van de eerste 8 komen er SE's aan
2 t/m 8 zijn overal uitgebracht door Paramount
9 en X zijn uitgebracht door Newline
wat is btw je bron?
quote:op deze pagina staat het en nu ik het net lees staat erook dat je beter niet kan hopen op uncut versies...
Op zondag 17 augustus 2003 16:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
1 is in Amerika uitgegeven door Paramount, buiten Amerika door Warner.
2 t/m 8 zijn overal uitgebracht door Paramount
9 en X zijn uitgebracht door Newline
wat is btw je bron?
quote:Ah dit is wel interessant:
Op zondag 17 augustus 2003 19:15 schreef AntiChrist het volgende:[..]
op deze pagina staat het en nu ik het net lees staat erook dat je beter niet kan hopen op uncut versies...
http://diabolical-dominion.com/index.php?page=showmonth&m=06&y=2003
quote:De r2 release van Warner is waarschijnlijk identiek aan de r3. Iig hebben ze dezelfde hoes, dezelfde extra's en niet geheel onbelangrijk: dezelfde releasemaatschappij. Was de r1 uitgegevn door Paramount, de r2 en 3 worden uitegeven door Warner. ff wachten wat de reviewpagina's erover zeggen.
UNCUT FRIDAY THE 13TH DVD NOW AVAILABLE!
That's right, for all 3 of you who own either all-region or region 3 DVD players, you can now get the uncut version of the original Friday The 13th. The DVD features extended gore in almost all of the brutal murder scenes, as well as the Return To Crystal Lake: Making Of Friday The 13th documentary. There's probably lots of places to find it, but the easiest may be from Poker Industries. Lets hope us U.S. folks get a home grown version of this one day!
Denk dat dat de engelse release date is...
quote:PFFFFFFF the ring is ook echt vergelijkbaar met het slasher genre....
Op zondag 24 augustus 2003 23:25 schreef OldJeller het volgende:
Die films en 'halloween' zijn klote, veel te voorspelbaar.
En je hebt bij de meeste deel 1 t/m 50.. Dat die films nog gefinancierd worden..
'Monster loopt achter vrouw aan'
'Vrouw rent weg, monster loopt'
'Toch haalt monster op een of andere manier vrouw in'
Nee, 'The Ring' was daarintegen een stuk beter!
At EZ
quote:wellicht dat we juist om die redenen van dit soort trash genieten, ik meende overigens begrepen te hebben dat de versie die in Europ uitkomt ook uncut is
Op zondag 24 augustus 2003 23:25 schreef OldJeller het volgende:
Die films en 'halloween' zijn klote, veel te voorspelbaar.
En je hebt bij de meeste deel 1 t/m 50.. Dat die films nog gefinancierd worden..
'Monster loopt achter vrouw aan'
'Vrouw rent weg, monster loopt'
'Toch haalt monster op een of andere manier vrouw in'
Nee, 'The Ring' was daarintegen een stuk beter!
At EZ
quote:Ik zit eigenlijk te twijfelen of nu de delen die ik nog mis halen bij play (want zijn 6.50 pond) + die SE van friday the 13th uit een of ander spleetogenland, of ik wacht totdat er allemaal SE's uit zijn en ze dan allemaal haal.. het zal wel weer zo wezen dat ik eerst de sloeber versies haal en dan alsnog de SE's (zoals gebruikelijk)
Op maandag 25 augustus 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wellicht dat we juist om die redenen van dit soort trash genieten, ik meende overigens begrepen te hebben dat de versie die in Europ uitkomt ook uncut is
quote:ligt er aan wat voor meerwaarde die SE's hebben...
Op maandag 25 augustus 2003 08:58 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Ik zit eigenlijk te twijfelen of nu de delen die ik nog mis halen bij play (want zijn 6.50 pond) + die SE van friday the 13th uit een of ander spleetogenland, of ik wacht totdat er allemaal SE's uit zijn en ze dan allemaal haal.. het zal wel weer zo wezen dat ik eerst de sloeber versies haal en dan alsnog de SE's (zoals gebruikelijk)
commentaar tracks: luister ik nooit
making offs: 1x
de rest: ook 1x
quote:Nah, zou hem niet kopen. Na IV is het allemaal kut met Jason, behalve Jason X en Freddy vs Jason. Halloween vind ik alleen het origineel goed
Op woensdag 27 augustus 2003 15:11 schreef AntiChrist het volgende:
Hmmzz boxset?? rumors
quote:Jason VI wordt anders alom en ook door mij beschouwd als een vand e beste uit die serie
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:23 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Nah, zou hem niet kopen. Na IV is het allemaal kut met Jason, behalve Jason X en Freddy vs Jason. Halloween vind ik alleen het origineel goed
het is bijna zeker dat de R2 uncut uitgebracht wordt.
quote:na 9 voorgaande delen had je dat ook niet kunnen verwachten he
Op woensdag 3 september 2003 21:31 schreef D-Devil het volgende:
Jason X is fucking schijtzooi, dacht een spannende film te hebben, nee gewoon een breinloze slasher.
quote:ken me niet schelen wat anderen er van vinden...
Op woensdag 3 september 2003 21:29 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Jason VI wordt anders alom en ook door mij beschouwd als een van de beste uit die serie
quote:pfff Drama Queen.... , ik vond zover ik me kan herinneren deel 6 ook nog wel goed, eigenlijk vind ik ze allemaal wel iets leuks hebben maar ja.. deel 4 is ook wel een favoriet met die "enge" maskers
Op maandag 8 september 2003 13:59 schreef kinky_queen het volgende:[..]
ken me niet schelen wat anderen er van vinden...
EDIT: en niet te vergeten! ik vind hem in deel 7 het er gaafst uitzien!
[Dit bericht is gewijzigd door Ash op 08-09-2003 17:29]
Heeft iemand 'm al? Ben zeer benieuwd of ie idd uncut is
[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 04-10-2003 16:44]
quote:Antichrist ook van dit forum, heeft hem al in z'n bezit.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:35 schreef kinky_queen het volgende:
As of the 11/09/2003 the BBFC passed Friday the 13th completely uncut & Warner Bros. have restored the original gory version for release on Region 2 DVD with footage added back in totalling 34 seconds, said footage to include gorier Death scenes of Annie, Marcie, Jack & Pamela VoorheesHeeft iemand 'm al? Ben zeer benieuwd of ie idd uncut is
![]()
quote:that would be me
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:52 schreef Ash het volgende:[..]
Antichrist ook van dit forum, heeft hem al in z'n bezit.
quote:zal ikhem dan ook mar eens bestellen, ik heb hem nog nooit gezien
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Ash het volgende:
Mijn favoriete Jason deel is toch denk ik wel deel 7.
Heeft leuke humor en de leukste killings!EDIT: en niet te vergeten! ik vind hem in deel 7 het er gaafst uitzien!
quote:Hhhhmmmm
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zal ikhem dan ook mar eens bestellen, ik heb hem nog nooit gezien
btw is het een snap case?
quote:deel 7 niet
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:03 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Hhhhmmmm
btw is het een snap case?
quote:voor het eerst
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:08 schreef Ash het volgende:
Deel 1, welke trouwens van Warner is (Antichrist bezit de R2 UK versie) is GEEN Snapcase!
quote:yess!
Deel 1, welke trouwens van Warner is (Antichrist bezit de R2 UK versie) is GEEN Snapcase!
quote:Nou ik heb hem ondertussen gezien en ik vind het best een mooie print geworden (zonde van het mono geluid though)die docu die erop staat legt ook uit waar het ttss aahahh geluidje van komt (het is overigens ki.... ma.....)
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:31 schreef AntiChrist het volgende:
Ik ga hem zo kijken trouwens.. leuk voorlopertje voor freddy vs jason vanavond in de bios (al heb ik hem al gezien lijkt ie me in de bios leuker)
En Freddy VS Jason in de bios was uiteraard (was lekker rustig ook om 24:20)
quote:Hoe is het mogelijk,
Op zondag 5 oktober 2003 13:17 schreef AntiChrist het volgende:[..]
En Freddy VS Jason in de bios was uiteraard
(was lekker rustig ook om 24:20)
wat een stelletje cultuurbarbaren bi jou in de buurt zeg!
Uiteaard ging iedereen er weer aan behalve de hoofdrolspeelster en haar lover.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 26-10-2003 10:12]
quote:De nederlandse release wel!! gelukkig heb ik de engelse
quote:de nederlandse heeft toch ook gewoon een plastic hoes?
Op maandag 27 oktober 2003 11:23 schreef kinky_queen het volgende:[..]
De nederlandse release wel!! gelukkig heb ik de engelse
quote:Nee hoor, is ook een snapper
Op maandag 27 oktober 2003 11:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
de nederlandse heeft toch ook gewoon een plastic hoes?
niet zo'n half karton/half plastic geval?
quote:ik meen met ter herinneren dat het een plstic hoes was met daarom heen speciaal voor halloween een rood kartonnetje (wat je het beste direct kan wegwerpen)
Op maandag 27 oktober 2003 11:37 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Nee hoor, is ook een snapper
! Mischien zijn er 2 verpakkingen in omloop?
quote:Yep volgens mij heb ik ze ook zo zien liggen bij de media markt.. met zo een afgrijselijk halloween hoesje.. bah!! ben blij dat ik de R2-UK heb zonder halloween hoesje
Op maandag 27 oktober 2003 11:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik meen met ter herinneren dat het een plstic hoes was met daarom heen speciaal voor halloween een rood kartonnetje (wat je het beste direct kan wegwerpen)
quote:dat hoesje zit er los omheen, kun je zo wegflikkeren
Op maandag 27 oktober 2003 19:34 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Yep volgens mij heb ik ze ook zo zien liggen bij de media markt.. met zo een afgrijselijk halloween hoesje.. bah!! ben blij dat ik de R2-UK heb zonder halloween hoesje
quote:Yep klopt ik heb donderdag ook die snapper gezien bij FRS
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:01 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens had ik vandaag deel vanmiddag op DVD in m'n handen en hetw as idd een snappercase. Zou toch zweren dat er ook een plastic versie op de markt was...
quote:Heb trouwens nog maar weinig keep cases gezien van Warner
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:48 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Yep klopt ik heb donderdag ook die snapper gezien bij FRS
quote:Waar moet dat heen als zelfs jij je al gaat vergissen
Op zaterdag 1 november 2003 08:04 schreef MikeyMo het volgende:
volgens DVD.nl is het een snapper, dan heb ik me dus vergist
Het einde is erg vaag, was het einde van deel 1 al een beetje vreemd (droomde ze nou dat Jason uit het water kwam of was dat echt?) in deel 2 is het zo niet nog vager:
Jason stormt binnen en pakt het laatste meisje terwijl haar vriend er bij is. Dan gaat het beeld op wit (wat vaker gebeurde in de film, heel irritant) en vervolgens wordt zijn afgevoerd met de ambulance terwijl haar vriend en Jason in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Overigens lijkt het me niet zo moeilijk om Jason op te sporen in het bos, al 3 mensen hebben binnen een dag zijn huisje gevonden. Ongelooflijk ook dat hij daar al zolang woont, nog vreemder is dat zijn moeder op moordjacht is geweest als hij al die tijd eigenlijk leefde...
ach ja, hij was weer ff leuk, mede door de aanwezigheid van een flinke hoeveelheid vrouwelijk schoon. Dat billenshot in het begin is memorabel evenals de naaktzwemsessie van dezelfde meid. Er zat ook nog een geinig meisje in met flinke borsten, jammer dat we die niet toplees mochten aanschouwen
quote:nee, probeer 3 ff binnen te halen, heb wel een mooie DVd screener van Freddy vs Jason btw
Op zondag 16 november 2003 10:43 schreef kinky_queen het volgende:
Heb je nu WEL de hele serie gezien?
quote:3 is in 3-d! Maar niet op video/dvd.
Op zondag 16 november 2003 11:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nee, probeer 3 ff binnen te halen, heb wel een mooie DVd screener van Freddy vs Jason btw
Edit: Geen warez
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 16-11-2003 11:29]
Deel 2 is best wel lache met zn mooie zak over zn hoofd
quote:vond het einde een beetje zwak, overigens vond ik die close-up van d e megalekkere ass een van de hoogtepunten uit de film
Op zondag 16 november 2003 12:07 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb vanochtend deel 2 gekeken(ik had gisteren namelijk 2,3 en 5 gekocht waardoor ik alle delen op dvd heb
)
Deel 2 is best wel lache met zn mooie zak over zn hoofd
deze covers zijn vervangen nu de films opnieuw zijn uitgebracht op DVD, ergens wel jammer ongeacht hoe gaaf de huidige covers eruitz ien, ik vind ze echt zo'n heerlijk jaren 80-horror gevoel uitstralen.
En ik heb een teringhekel aan slashers, en dus ook aan Jason.
quote:8 vind ik ook iets aparts hebben
Op zondag 16 november 2003 16:26 schreef AntiChrist het volgende:
Vooral die Part 6 ziet er cool uit Jason Lives!!!
quote:Deze covers heb ik op de VHS versies van de Friday The 13th delen, en vind deel 8 het mooist hier.
Op zondag 16 november 2003 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]deze covers zijn vervangen nu de films opnieuw zijn uitgebracht op DVD, ergens wel jammer ongeacht hoe gaaf de huidige covers eruitz ien, ik vind ze echt zo'n heerlijk jaren 80-horror gevoel uitstralen.
quote:klopt om de een of andere reden heeft Paramount besloten om de covers van deel 5 t/m 8 opnieuw te laten ontwerpen, hun goed recht en mislukt kun je ze niet noemen, maar had dan ook nieuwe covers laten maken voor deel 2 t/m 4. Nu zien die er "verouderd" uit terwijl de rest er goed genoeg uitzien om een nieuwe markt aan te boren.
Op zondag 16 november 2003 17:56 schreef Ash het volgende:[..]
Deze covers heb ik op de VHS versies van de Friday The 13th delen, en vind deel 8 het mooist hier.
Weet je welke hoes er totaal onuitnodigend uitzag vroeger: "Vrijdag de 13e"
De titel was vertaald, en op de voorkant zag je het eindshot van Adrienne King waarin ze in de kano ligt met een hand overboord en d'r hoofd leunend op de zijkant. Echt een cover voor een "spannende film"
quote:*lol* had die video in m'n bezit - van Warner - was idd een afschuwelijke inlay, maar wat dacht je van VRIJDAG DE 13 3 DEEL 2 ?
Op zondag 16 november 2003 18:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Weet je welke hoes er totaal onuitnodigend uitzag vroeger: "Vrijdag de 13e"De titel was vertaald, en op de voorkant zag je het eindshot van Adrienne King waarin ze in de kano ligt met een hand overboord en d'r hoofd leunend op de zijkant. Echt een cover voor een "spannende film"
quote:hoe zag die eruit? dat was toch gewoon een mensenlichaam getekend met een witte outline en een bijl in een van de handen.
Op maandag 17 november 2003 10:43 schreef kinky_queen het volgende:[..]
*lol* had die video in m'n bezit - van Warner - was idd een afschuwelijke inlay, maar wat dacht je van VRIJDAG DE 13 3 DEEL 2 ?
quote:Dat is de koopvideo, de huurvideo ziet er nog amateuristischer uit! Helemaal wit met in het midden een zwart kader met een witte outline van jason met bijl en de tekst "vrijdag de 13 e deel II"
Op dinsdag 18 november 2003 09:11 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hoe zag die eruit? dat was toch gewoon een mensenlichaam getekend met een witte outline en een bijl in een van de handen.
quote:Ken ik het naar je meelen?
Op dinsdag 18 november 2003 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
Foto!!! als je die originele hoes nog hebt en kan scannen; graag!
quote:altijd, zet ik het wel online
Op dinsdag 18 november 2003 11:06 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Ken ik het naar je meelen?
stuur maar naar "mikeyapestaartjemikeymo.nl"
quote:ook benieuwd is.....
Op dinsdag 18 november 2003 11:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
altijd, zet ik het wel online
stuur maar naar "mikeyapestaartjemikeymo.nl"
quote:heb hem binnen; pure crap is het!
Op dinsdag 18 november 2003 11:50 schreef AntiChrist het volgende:[..]
ook benieuwd is.....
quote:Zet online!!!
Op dinsdag 18 november 2003 11:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
heb hem binnen; pure crap is het!
quote:Wow die kickt butt!!!
Op dinsdag 18 november 2003 12:04 schreef kinky_queen het volgende:
tissie mooi he?
quote:Jason Goes To Hell is toevallig wel een van mijn favoriete delen.
Op dinsdag 18 november 2003 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
dit is dus de reden waarom iemand liever met Jason goes to hell de videotheek uitloopt dan met Vrijdag de 13e deel 1 of 2
Deel 6 blijft de beste, na deel 1. Deel 6 was na deel 1 ook de eerste Friday film die ik zag. Daarna heb ik dus alleen maar mindere films gezien in de reeks.
quote:ik gaf alleen maar een ruw voorbeeld, al is Jason goes to hell een behoorlijk vreemde eend in de bijt. Jason heeft pakweg 10 a 15 minuten speeltijd, de rest wordt opgevuld met lichaamswisselingen, een worm en ander gedoe.
Op dinsdag 18 november 2003 16:23 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Jason Goes To Hell is toevallig wel een van mijn favoriete delen.
Fantastische hoe ze die Jason in de val lokken in het begin. Beetje omslachtig, maar wel een fantastische binnenkomer en een van de leukste openingen uit de reeks.Deel 6 blijft de beste, na deel 1. Deel 6 was na deel 1 ook de eerste Friday film die ik zag. Daarna heb ik dus alleen maar mindere films gezien in de reeks.
Maar het intro is onvergetlijk en magistraal, dat wel. Dan vraag je je echt af waarom ze dat nou niet een aflevering of 3 eerder hadden bedacht
Bij deze de beloofde pix uit Friday the 13th part 2 en op verzoek een cap uit Freddy vs Jason; nl die van de siliconengirl. Hij is helaas z/w maar die rubberen tieten staan er vol op
Odessa Munroe:
Kirsten Baker:
Ik moet zeggen dat er een behoorlijke dosis mooie dames inzaten deze keer. Beetje vreemd was dat Jason behoorlijk weinig onscreentijd kreeg, meestal weer zijn eeuwige benen die je ziet lopen. En dat terwijl dit deel 4 zijn en al sinds deel 2 Jason in volle glorie hebben gezien.
edit: stomme naamfout
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 10-12-2003 12:30]
quote:9 euro + wat eurocentjes!
Op woensdag 10 december 2003 10:19 schreef dapluiz het volgende:
Ja klopt, dat vond ik ook wel jammer, ware het niet dat ik de meeste nog moet gaan kijken
Maar bij play kosten ze behalve deel 1 (die commentaar heeft) 10 euro p.s.
da's altijd nog bijna 1 euro goedkoper dan bij Megapool en Media Markt. scheelt je voor de complete serie toch zo'n 7 euro
quote:pfff 6 is ook leuk hoor ik heb ze trouwens wel allemaal op DVD
Op woensdag 10 december 2003 10:57 schreef kinky_queen het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik m'n vhs jes van 2 t/m 9 weg moet doen en de dvd's moet gaan aanschaffen, na 4 vind ik er nl geen ruk meer aan, muv Jason X en Freddy vs Jason
Coming straight from a reliable source, Cinescapereports, "The suits at Paramount have always looked down their noses at their moneymaking slasher series. There must've been cigars all around when they sold the rotting franchise off to New Line. Well, now that Ronny Yu has hit a home run with FREDDY VS. JASON (and do I need to tell you who walked away from that scuffle?), and a region 2 uncut special edition DVD of part one has been well received, they may be seeing some potential in the eight Friday the 13th titles still in their possession. Our source inside Paramount Home Video (gotta admit, they've taken some strides lately to erase their reputation for only caring about their STAR TREK releases) let it slip that we should pay close attention for an announcement of some kind to coincide with the special screening of FRIDAY THE 13th on September 19 at Maniafest. Personally, I don't care one way or the other whether or not FRIDAY THE 13th: PART 5 is a part of my video library, but to have it as part of an unrated special edition box set? Sweet! Meanwhile, time is ticking down on the deadline for entries in the Voorhees 13-minute homage contest (http://www.maniafest.com/entryfriday.html). Now, wouldn't the winners of said contest make terrific DVD extras on such a SE box set? Double sweeet!"
http://www.bloody-disgusting.com/index.php?Show=416&Template=newsfull
Jason goes to hell ga ik in de states kopen, de R1 heeft breedbeeld, DTS, extra's etc etc terwijl de uk R2 4:3 is en stereo geluid heeft.
Deel 1 wacht ik even tot hij ongeveer 10 euro is en de rest koop ik wel op Play stuk voor stuk (deel 6 en 7 heb ik ook al, deel 3 is onderweg)
quote:Films komen me enigzins bekend voor...
Op woensdag 10 december 2003 20:32 schreef AntiChrist het volgende:
pfffff niet zeuren kijk eens hoe een mooi rijtje je krijgt in je collectie
quote:pff die heeft ze niet eens allemaal
Op donderdag 11 december 2003 06:07 schreef MikeyMo het volgende:
ja die gaan we kijken op een filmavonde bij Ash
quote:ik bedoelde jou natuurlijk, komt door je icoontje
Op donderdag 11 december 2003 09:39 schreef AntiChrist het volgende:[..]
pff die heeft ze niet eens allemaal
Veel 3D scenes die overduidelijk aanwezig zijn en wat af en toe een vreemd beeld oplevert, maar het is iig beter gedaan dan Jaws 3D waarin de haai ubernep is wanneer hij op je afzwemt.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:24 schreef MikeyMo het volgende:
van al de door jou genoemde heb ik of alle delen uit hun series, of minimaal 1 deel
quote:van TCM zou iedereen toch het origineel moeten hebben
Op dinsdag 16 december 2003 22:24 schreef MikeyMo het volgende:
van al de door jou genoemde heb ik of alle delen uit hun series, of minimaal 1 deel
quote:ik heb hem
Op dinsdag 16 december 2003 22:31 schreef kinky_queen het volgende:[..]
van TCM zou iedereen toch het origineel moeten hebben [afbeelding]
quote:kijk er staat een linkje in mijn sig, kan je ff de collectie bekijken
Op dinsdag 16 december 2003 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Goed bezig
quote:Heb je mijn collectie nog ontvangen?
Op dinsdag 16 december 2003 22:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
kijk er staat een linkje in mijn sig, kan je ff de collectie bekijken
quote:ja maar nog niet gekeken
Op dinsdag 16 december 2003 22:37 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Heb je mijn collectie nog ontvangen?
quote:Ik zie geen Bad Taste. Maar je hebt Barely Legal 3, dus dan maakt het minder uit.
Op dinsdag 16 december 2003 22:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
kijk er staat een linkje in mijn sig, kan je ff de collectie bekijken
quote:* LOL ja,schande
Op dinsdag 16 december 2003 22:48 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Ik zie geen Bad Taste. Maar je hebt Barely Legal 3, dus dan maakt het minder uit.
btw is dat niet Peter Jackson...
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:50 schreef MikeyMo het volgende:
nee, ook nog nooit gezien, is die aanschafwaardig?
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:50 schreef MikeyMo het volgende:
nee, ook nog nooit gezien, is die aanschafwaardig?
moet je deze ff aanschaffen
edit - 2 zielen...
[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 16-12-2003 23:00]
quote:En dit ook:
Op dinsdag 16 december 2003 22:54 schreef kinky_queen het volgende:[..]
* LOL ja,schande
[afbeelding]
btw is dat niet Peter Jackson...
En deze 2 karakters gaan ook nog met elkaar vechten.
quote:"I'm a Derek and Dereks don't run!"
Op dinsdag 16 december 2003 23:00 schreef victorinox het volgende:[..]
En dit ook:
En deze 2 karakters gaan ook nog met elkaar vechten.
Trouwens, als je dan toch bezig bent, schaf dan ook meteen Meet The Feebles aan!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:01 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
"I'm a Derek and Dereks don't run!"
Trouwens, als je dan toch bezig bent, schaf dan ook meteen Meet The Feebles aan!
quote:Je ziet't wij regelen je portemonee wel ff...
Op dinsdag 16 december 2003 23:07 schreef kinky_queen het volgende:[..]
quote:nee nee, niet die
Op dinsdag 16 december 2003 23:12 schreef MikeyMo het volgende:
ja ik heb met die titels wel eens in m'n handen gestaan bij de frs...
quote:beeld en audio is ook een wereld van verschil
Op dinsdag 16 december 2003 23:14 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb de specs van die dingen niet bekeken
quote:ja ik zag DTS staan op de r1 enzo...
Op dinsdag 16 december 2003 23:18 schreef kinky_queen het volgende:[..]
beeld en audio is ook een wereld van verschil
maar ik heb geen zin tig euro te gaan dokken voor een film die ik niet ken
quote:Als je Braindead goed vindt, vind je deze ook goed. Trust me/us.
Op dinsdag 16 december 2003 23:19 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja ik zag DTS staan op de r1 enzo...
maar ik heb geen zin tig euro te gaan dokken voor een film die ik niet ken
quote:Is dit niet het "help MikeyMo de winter door" topic?
Op dinsdag 16 december 2003 23:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
We zijn ondertussen wel zwaar off-topic bezig.
quote:Hoeveel films denk je te gaan kijken op een avond?
Op dinsdag 16 december 2003 23:28 schreef MikeyMo het volgende:
ja behoorlijk, ach ikz ie die Feebles wel ff bij Kinky Queen begin volgend jaar
dacht zelf aan 4 of 5
Overigens kan ik natuurlij gewoon even een stukje feebles en bad taste aanschouwen, heb ik iig er wat van gezien..
ja dat was een totaal nutteloze mededeling
quote:maar wel lekker
Op dinsdag 16 december 2003 23:42 schreef MikeyMo het volgende:
Killer Clowns gaat met 60k/sec en hogerja dat was een totaal nutteloze mededeling
![]()
Kunnen we lekker over Gigli keuvelen...
Dat pauzeknop is echt nix
quote:die is er al: baggerfilm avondje
Op dinsdag 16 december 2003 23:47 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk moeten we onze eigen slowchattopic krijgen speciaal over wansmaak filmpjes en b-horrorr.Kunnen we lekker over Gigli keuvelen...
Dat pauzeknop is echt nix
morgen, als de search het weer doet gaan we daar in verder
Heb je Gigli al op DVD
quote:stop torturing me like this
Op dinsdag 16 december 2003 23:54 schreef MikeyMo het volgende:
oh ja, waarom doen we daar dan niets in?morgen, als de search het weer doet gaan we daar in verder
Heb je Gigli al op DVD
quote:die scene heeft nogal wat indruk op je gemaakt he?
Op woensdag 17 december 2003 00:02 schreef MikeyMo het volgende:
Saai was die film he, de opening was nog wel grappig metd ie wasserette en die scene dat ze zo lekker aan het yoga-e is terwijl ze het over haar poesje heeft maar voor de rest was er eigenlijk geen hol aan
ik moet hem eigenlijk eens hoge kwaliteit smaplen (het geluid he) Kun je nog een gave intro voor een mix cd van maken, of mensen die house produceren kunnen het wel mooi gebruiken voor in een nummer
quote:yup als de search het weer doet
Op woensdag 17 december 2003 00:15 schreef kinky_queen het volgende:
lullen we morgen ff verder in baggerfilm avondje ?
anders is hij zo moeilijk te vinden
quote:om 6.30 doet de search het nog niet
Op woensdag 17 december 2003 00:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
yup als de search het weer doet
anders is hij zo moeilijk te vinden
quote:Thnx!
Op donderdag 18 december 2003 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Baggerfilm avondje
Tieners, - psychopaat met hockeymasker - leuke moorden
Ik ben tevreden
wel jammer dat er soms flinke plotgaten inzaten.................................
ah, je hebt IX en X al gezien?quote:Op zondag 9 mei 2004 00:57 schreef Durbin het volgende:
De afgelopen dagen heb ik deel 2,3 en 4 gezien. Nu 5,6 en 8 nog en we zijn compleet.![]()
*jaloers isquote:Op zondag 9 mei 2004 20:08 schreef AntiChrist het volgende:
Oeee vandaag ben ik op de foto geweest met Freddy en Jason (de jason uit freddy VS jason that is).. echt relaxt ik heb ook nog wat dvd's en foto's laten signeren
verder heeft vriend Ash de Q&A met freddy en jason volledig opgenomen (60 minuten) met zn DV cam
Ja. IX vond ik erg slecht, maar bij X heb ik me kostelijk vermaakt.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah, je hebt IX en X al gezien?
Yup..quote:Op zondag 9 mei 2004 07:39 schreef MikeyMo het volgende:
en freddy vs Jason?
niet aanvallend bedoelt ofzo, maar ik vind het promo materiaal wat uiteindelijk gebruikt is zoooo slecht, de DVD hoes de posters etc...quote:Op zondag 9 mei 2004 21:47 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ja. IX vond ik erg slecht, maar bij X heb ik me kostelijk vermaakt.![]()
[..]
Yup..Naar deze heb ik erg lang uitgekeken en uiteindelijk (erg toepasselijk) gekeken tijdens Halloween vorig jaar. De filmposter hangt in volle glorie in de huiskamer.
![]()
Da's toch wel aanvallend en geheel terecht?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:03 schreef MikeyMo het volgende:
niet aanvallend bedoelt ofzo...
ja, maar niet aanvallend op de user omdat ik z'n poster "afzeik"quote:Op zondag 9 mei 2004 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Da's toch wel aanvallend en geheel terecht?
Ik heb die lelijke tekening met die 2 hoofden.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar niet aanvallend op de user omdat ik z'n poster "afzeik"
wellicht dat in het 1e F vs J topic nog artwork staat wat in den beginne werd gebruikt... dat spul was fingerlickin' good
ik ook SO WHAT?!?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ik heb ze nu allemaal al dus
wat zeg je? Kopieer je die meuk voor me? Nou da's nou aardigquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ook SO WHAT?!?![]()
ach pik als jij daar blij mee bent doe ik het met alle liefdequote:Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat zeg je? Kopieer je die meuk voor me? Nou da's nou aardig
kewl... oh, ik had je gisteren gemaild, geen antwoord gehad....quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach pik als jij daar blij mee bent doe ik het met alle liefde(al zou ik persoonlijk niet met kopietjes gezien willen worden..
)
Kane Hodder (JASON) komt trouwens naar Nederland in oktober![]()
ik stond gister bij cypress hill maar waar ging het over?? (ik zit nu op mn werk dus kan mn e-mail niet inzien)quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kewl... oh, ik had je gisteren gemaild, geen antwoord gehad....
als hij uit is maar even de recensies afwachten...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:23 schreef kinky_queen het volgende:
ik vind het belangrijk dat ze eindelijk eens uncut moeten zijn, dan koop ik die box wel... maar de laatste berichten die ik las waren niet positief
![]()
ik begrijp wat je bedoelt:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:23 schreef kinky_queen het volgende:
ik vind het belangrijk dat ze eindelijk eens uncut moeten zijn, dan koop ik die box wel... maar de laatste berichten die ik las waren niet positief
![]()
Mooi koppie dat zeker, ook was zij verantwoordelijk voor de close-up op de hotpants scene eerder in de film. Deze heb ik toen ooit eens gepost in een raad-de-film-aan-de-hand-van-een-screenshot-topic... Ik heb nog wel caps dat ze gaat skinnydippen geloof ik. Kan ik wel eens wat van posten. Ik vind haar persoonlijk te mager (wel een mooie kont in dat broekje daarnietvan) wat duidelijk is als ze haar zooi uittrekt en gaat zwemmen; je zit haar botten goed onder het vlees liggen... een beetje een downer voor mij imho...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Herald het volgende:
Tot slot een plaatje van de grootste F13 babe, Terriuit part 2:
[afbeelding]
De indruk die ik heb gekregen, ook van meerdere opnames van het meer is dat het echt een enorm meer is. Op zijn minst te vergelijken met het Amstelmeer. Om het meer is echt kilometers bos getuige o.a. een bord in deel 7 langs de weg in het bos; 5 miles to Crystal Lake.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Herald het volgende:
Daarbij is Camp Crystal Lake als locatie een vreemde plek. Het kamp wordt constant heropend of gesloten en de ene keer is het een zomers verblijf waar vakantiewerkers bij horen, de andere keer lijkt het een plek van permanente vakantiehuisjes. Misschien een combinatie van beiden? Meest frappant is dat in deel 2 het kamp heropend wordt, terwijl in deel 3 en 4 er al enkele dagen kampeerders zitten in de vakantiehuisjes. Nog bizarder is dat ze de slachtpartijen niet opmerken.
fucking oldschool baby!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Djeez wat gaaf, gewoon een 2002 topic!
ohja zo had ik het nooit bekeken eigenlijk. Maar nog vreemd dat het uitmondt in een oceaan, dacht altijd dat Crystal Lake ergens midden in Amerika lagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:39 schreef MikeyMo het volgende:
De indruk die ik heb gekregen, ook van meerdere opnames van het meer is dat het echt een enorm meer is. Op zijn minst te vergelijken met het Amstelmeer. Om het meer is echt kilometers bos getuige o.a. een bord in deel 7 langs de weg in het bos; 5 miles to Crystal Lake.
Verder staan er wat huizen aan het meer te zien aan deel 4 en 7, een boerderij getuige in deel 3, een of meerdere kleine steden te zien aan deel 1, 2 en 6. Zowiezo 2 zomerkampen (in deel 2 was Camp Blood gesloten, maar zaten ze in een aangrenzend kamp). Oh en verder is duidelijk dat Crystal Lake overgaat in een oceaan getuige deel 8.
ik vond de spiegelscene briljant;quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef Herald het volgende:
[..]
ohja zo had ik het nooit bekeken eigenlijk. Maar nog vreemd dat het uitmondt in een oceaan, dacht altijd dat Crystal Lake ergens midden in Amerika lag
Ik heb deel 8 laatst weer gekeken en misschien dankzij alle slechte reviews viel die ontzettend mee. Natuurlijk is het teleporteren van Jason erg maf, maar verder is zijn optreden erg puik. Kane Hodder weet van Jason een agressief mannetje te maken, heel anders dan zijn voorgangers waar Jason toch iets knulliger uit de verf kwam.
Dat is niet woar...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:32 schreef Zwaffel het volgende:
ik werd gedwongen om hier te reageren
zoals het hoort dus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat is niet woar...
Maar je hebt wel alle delen de afgelopen 3 weken stelselmatig gekeken...
Hey! Tietjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef Zwaffel het volgende:
*inkopt* Hey! tieten!
OT : Jup,allemaal gezien
uhu!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hey! Tietjes
Jij vindt Freddy leuker hea
ja, enorm veel meer, zoek de verschillen;quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
uhu!
"welcome to my nightmare bitch!"
freddy is ook leuker. Jason is gewoon e en ordinaire slasher. Freddy zit verhaal in
wat ben jij een zeikerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, enorm veel meer, zoek de verschillen;
Kiddies dromen, kiddies die
Kiddies kamperen, kiddies die
kun je je gelijk even vergapen aan ADRIENNE BARBEAU, wel dik 20 jaar verder dan al haar rondbortsige karakters die ze destijds speeldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef AntiChrist het volgende:
overigens binnenkort is Kane Hodder in Duitsland met een beetje mazzel ga ik hem dan nu echt eens ontmoetenwww.weekendofhorrors.com
ow en Jason Kickt Freddy's butt!! bigtime!
pffff ik ga voor LINNEA QUIGLEY hoor... al is het alleen al vanwege dr strip act op het kerkhof in Return of the Living Deadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kun je je gelijk even vergapen aan ADRIENNE BARBEAU, wel dik 20 jaar verder dan al haar rondbortsige karakters die ze destijds speelde
die ken ik nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff ik ga voor LINNEA QUIGLEY hoor... al is het alleen al vanwege dr strip act op het kerkhof in Return of the Living Dead
nee dat was deel 3quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die ken ik niet
maar dat denk toch ook al 20 jaar geleden, of was dit die zombiefilm met piercings als onderwerp?
Een echte slasher dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Er is geen apart topic voor de remake toch? Mensen die hem gezien hebben?
Ik net dus wel. Wel geinig dat Sam van Supernatural er in zat, maar de film had weinig boeiends te bieden. Typical slasher met veel gillende teens, vrij standaard kills en fake borsten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |