ik ook SO WHAT?!?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ik heb ze nu allemaal al dus
wat zeg je? Kopieer je die meuk voor me? Nou da's nou aardigquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ook SO WHAT?!?![]()
ach pik als jij daar blij mee bent doe ik het met alle liefdequote:Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat zeg je? Kopieer je die meuk voor me? Nou da's nou aardig
kewl... oh, ik had je gisteren gemaild, geen antwoord gehad....quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach pik als jij daar blij mee bent doe ik het met alle liefde(al zou ik persoonlijk niet met kopietjes gezien willen worden..
)
Kane Hodder (JASON) komt trouwens naar Nederland in oktober![]()
ik stond gister bij cypress hill maar waar ging het over?? (ik zit nu op mn werk dus kan mn e-mail niet inzien)quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kewl... oh, ik had je gisteren gemaild, geen antwoord gehad....
als hij uit is maar even de recensies afwachten...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:23 schreef kinky_queen het volgende:
ik vind het belangrijk dat ze eindelijk eens uncut moeten zijn, dan koop ik die box wel... maar de laatste berichten die ik las waren niet positief
![]()
ik begrijp wat je bedoelt:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:23 schreef kinky_queen het volgende:
ik vind het belangrijk dat ze eindelijk eens uncut moeten zijn, dan koop ik die box wel... maar de laatste berichten die ik las waren niet positief
![]()
Mooi koppie dat zeker, ook was zij verantwoordelijk voor de close-up op de hotpants scene eerder in de film. Deze heb ik toen ooit eens gepost in een raad-de-film-aan-de-hand-van-een-screenshot-topic... Ik heb nog wel caps dat ze gaat skinnydippen geloof ik. Kan ik wel eens wat van posten. Ik vind haar persoonlijk te mager (wel een mooie kont in dat broekje daarnietvan) wat duidelijk is als ze haar zooi uittrekt en gaat zwemmen; je zit haar botten goed onder het vlees liggen... een beetje een downer voor mij imho...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Herald het volgende:
Tot slot een plaatje van de grootste F13 babe, Terriuit part 2:
[afbeelding]
De indruk die ik heb gekregen, ook van meerdere opnames van het meer is dat het echt een enorm meer is. Op zijn minst te vergelijken met het Amstelmeer. Om het meer is echt kilometers bos getuige o.a. een bord in deel 7 langs de weg in het bos; 5 miles to Crystal Lake.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Herald het volgende:
Daarbij is Camp Crystal Lake als locatie een vreemde plek. Het kamp wordt constant heropend of gesloten en de ene keer is het een zomers verblijf waar vakantiewerkers bij horen, de andere keer lijkt het een plek van permanente vakantiehuisjes. Misschien een combinatie van beiden? Meest frappant is dat in deel 2 het kamp heropend wordt, terwijl in deel 3 en 4 er al enkele dagen kampeerders zitten in de vakantiehuisjes. Nog bizarder is dat ze de slachtpartijen niet opmerken.
fucking oldschool baby!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Djeez wat gaaf, gewoon een 2002 topic!
ohja zo had ik het nooit bekeken eigenlijk. Maar nog vreemd dat het uitmondt in een oceaan, dacht altijd dat Crystal Lake ergens midden in Amerika lagquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:39 schreef MikeyMo het volgende:
De indruk die ik heb gekregen, ook van meerdere opnames van het meer is dat het echt een enorm meer is. Op zijn minst te vergelijken met het Amstelmeer. Om het meer is echt kilometers bos getuige o.a. een bord in deel 7 langs de weg in het bos; 5 miles to Crystal Lake.
Verder staan er wat huizen aan het meer te zien aan deel 4 en 7, een boerderij getuige in deel 3, een of meerdere kleine steden te zien aan deel 1, 2 en 6. Zowiezo 2 zomerkampen (in deel 2 was Camp Blood gesloten, maar zaten ze in een aangrenzend kamp). Oh en verder is duidelijk dat Crystal Lake overgaat in een oceaan getuige deel 8.
ik vond de spiegelscene briljant;quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef Herald het volgende:
[..]
ohja zo had ik het nooit bekeken eigenlijk. Maar nog vreemd dat het uitmondt in een oceaan, dacht altijd dat Crystal Lake ergens midden in Amerika lag
Ik heb deel 8 laatst weer gekeken en misschien dankzij alle slechte reviews viel die ontzettend mee. Natuurlijk is het teleporteren van Jason erg maf, maar verder is zijn optreden erg puik. Kane Hodder weet van Jason een agressief mannetje te maken, heel anders dan zijn voorgangers waar Jason toch iets knulliger uit de verf kwam.
Dat is niet woar...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:32 schreef Zwaffel het volgende:
ik werd gedwongen om hier te reageren
zoals het hoort dus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat is niet woar...
Maar je hebt wel alle delen de afgelopen 3 weken stelselmatig gekeken...
Hey! Tietjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef Zwaffel het volgende:
*inkopt* Hey! tieten!
OT : Jup,allemaal gezien
uhu!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hey! Tietjes
Jij vindt Freddy leuker hea
ja, enorm veel meer, zoek de verschillen;quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
uhu!
"welcome to my nightmare bitch!"
freddy is ook leuker. Jason is gewoon e en ordinaire slasher. Freddy zit verhaal in
wat ben jij een zeikerdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, enorm veel meer, zoek de verschillen;
Kiddies dromen, kiddies die
Kiddies kamperen, kiddies die
kun je je gelijk even vergapen aan ADRIENNE BARBEAU, wel dik 20 jaar verder dan al haar rondbortsige karakters die ze destijds speeldequote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef AntiChrist het volgende:
overigens binnenkort is Kane Hodder in Duitsland met een beetje mazzel ga ik hem dan nu echt eens ontmoetenwww.weekendofhorrors.com
ow en Jason Kickt Freddy's butt!! bigtime!
pffff ik ga voor LINNEA QUIGLEY hoor... al is het alleen al vanwege dr strip act op het kerkhof in Return of the Living Deadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kun je je gelijk even vergapen aan ADRIENNE BARBEAU, wel dik 20 jaar verder dan al haar rondbortsige karakters die ze destijds speelde
die ken ik nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff ik ga voor LINNEA QUIGLEY hoor... al is het alleen al vanwege dr strip act op het kerkhof in Return of the Living Dead
nee dat was deel 3quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die ken ik niet
maar dat denk toch ook al 20 jaar geleden, of was dit die zombiefilm met piercings als onderwerp?
Een echte slasher dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Er is geen apart topic voor de remake toch? Mensen die hem gezien hebben?
Ik net dus wel. Wel geinig dat Sam van Supernatural er in zat, maar de film had weinig boeiends te bieden. Typical slasher met veel gillende teens, vrij standaard kills en fake borsten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |