abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2004 @ 11:43:34 #201
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_20302288
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
ja, ik heb ze nu allemaal al dus
ik ook SO WHAT?!?
  woensdag 30 juni 2004 @ 12:03:33 #202
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20302884
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 11:43 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik ook SO WHAT?!?
wat zeg je? Kopieer je die meuk voor me? Nou da's nou aardig
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:10:34 #203
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_20304789
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

wat zeg je? Kopieer je die meuk voor me? Nou da's nou aardig
ach pik als jij daar blij mee bent doe ik het met alle liefde (al zou ik persoonlijk niet met kopietjes gezien willen worden.. )

Kane Hodder (JASON) komt trouwens naar Nederland in oktober
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:49:08 #204
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20305962
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:10 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ach pik als jij daar blij mee bent doe ik het met alle liefde (al zou ik persoonlijk niet met kopietjes gezien willen worden.. )

Kane Hodder (JASON) komt trouwens naar Nederland in oktober
kewl... oh, ik had je gisteren gemaild, geen antwoord gehad....
[..]
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:26:59 #205
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_20307066
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

kewl... oh, ik had je gisteren gemaild, geen antwoord gehad....
ik stond gister bij cypress hill maar waar ging het over?? (ik zit nu op mn werk dus kan mn e-mail niet inzien)
  zaterdag 17 juli 2004 @ 00:20:11 #206
56685 kinky_queen
B Movie Snob
  zaterdag 17 juli 2004 @ 08:17:50 #207
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20681803

toffe hoes...
[..]
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:19:56 #208
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20682378
hij bestaat trouwens uit 5 discs: 2 films per schijf + bonusdisk.

Ik neem niet aan dat ze moeite hebben genomen om de audio te restaureren naar DD 5.1
[..]
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:23:47 #209
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_20682414
ik vind het belangrijk dat ze eindelijk eens uncut moeten zijn, dan koop ik die box wel... maar de laatste berichten die ik las waren niet positief

zaterdag 17 juli 2004 @ 10:32:34 #210
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20682506
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:23 schreef kinky_queen het volgende:
ik vind het belangrijk dat ze eindelijk eens uncut moeten zijn, dan koop ik die box wel... maar de laatste berichten die ik las waren niet positief

als hij uit is maar even de recensies afwachten...
[..]
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:42:39 #211
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22462934
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:23 schreef kinky_queen het volgende:

ik begrijp wat je bedoelt:

# A shot of Jason carrying a severed head into a room was also cut. Kate's death was trimmed of blood flow.

# The following scenes were removed from the film in order to get an "R" rating rather than an "X":

• Jason's face is constantly masked in shadows to avoid shots of his moldy, decomposing face. The complex make-up was made to conform to actor Kane Hodder's face, but was later deleted from nearly the entire movie when the MPAA deemed it "a bit too grisly".
  • Judy's sleeping bag death was cut to absolutely no gore. In the uncut version Jason slams the sleeping bag against the tree repeatedly until the sleeping bag is soaked in blood.
  • Maddy's death, which is offscreen in the wide-release version, but in original prints a scythe is jammed into her neck and bursts from the other side.
  • Ben's death is much grislier. In uncut versions, Jason smashes his head into a mushy pulp and blood pours down his face.
  • Eddie's death was cut. In the original version, we see his head drop to the floor, but in the theatrical version, we only hear it.
  • Russ's head splits open as Jason hits it with an axe. This scene was also cut.
  • Amanda Shepard's death is virtually unseen in the wide release, which only shows her get stabbed from behind for a second and then cuts to Doctor Crew's shocked face. Uncut, she is impaled on the blade, which juts violently from her chest. Jason then lifts her off the ground on it and waits until she finally dies.
  • Dr. Crews was killed with a tree-trimming saw. Originally, Jason tore into his gut, spilling out a fountain of entrails and blood that spurted up into the air.
  • Melissa's death has an ax violently cleaving her face in two, splitting it down the middle in a gruesome close-up that left her eyes still wiggling in their sockets. Jason then tossed her aside, which is all we see in the cut release.
  • Dan's death was also cut. There was a shot of Jason's hand ripping through the front of his body with guts attached.
  • Tina Shepard has a vision of her mother's demise at Jason's hands while driving a car. Buechler originally wanted the vision to be of Jason holding the severed head of Mrs. Voorhees, but Gulf + Western wouldn't allow it.
  • A denouement scene was filmed in which a fisherman in a boat on Crystal Lake hooks a largemouth bass, but as he's reeling it in, Jason rises from the lake and pulls him under. The scene was removed from the final cut, because it was deemed too close to the ending of the original Friday the 13th and Part 3.
  • Michael's death was cut. Originally, Jason rammed the spike all the way through his body, causing blood to spurt out.
  • Tina's vision of Michael getting killed was also more graphic.
  • [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
      vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:23:04 #212
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_22647970
    wow net de verwijderde scenwes uit deel 7 gezien, daar moeten ze echte en uncut versie van maken. De rest van de films hebben geen vreselijke cuts gehad, maar de cuts in deel 7 zijn zo grondig dat je bijna een film alleen al kan vullen met verwijderd materiaal
    [..]
    pi_22651571
    De verwijderde scenes die wel met de box meegeleverd worden of van een oudere dvd ?
      zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:18:05 #214
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_22652170
    die op die box staan

met dank aan AC btw
    [..]
      dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:57:42 #215
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_22719499

Wat een gaaf artwork is het toch eigenlijk...

http://www.dvdfile.com/in(...)s/fridaythe13th.html
    [..]
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:03:36 #216
    3767 Herald
    Come get some
    pi_29698087
    Achja die goeie oude jaren 80 met zijn slashersequels. Terwijl er nu wordt geklaagd dat Hollywood niet meer origineel is, was deze het 20 jaar geleden ook al niet, anders verzin je niet 7 vervolgen op een horrorfilm, laat staan de vervolgen op de andere slashers en Police Academy films

Eigenlijk geldt voor elke slasher wel je moet er van houden, maar de F13 films zijn zo'n ontzettende formule werkjes dat het haast niet leuk meer is. Werden in andere horrorfranchises nog wel eens van insteek veranderd, in F13 kwamen er immer tieners camperen op de plek waar al 100 mensen waren afgeslacht.

Wat verder opvalt is als je de hele serie bekijkt is de lengte van de jaren 80 die zo'n 20 jaar lijkt te duren. Deel I begint in 1979, deel 2 alweer 5 jaar later (hoewel een jaar later gemaakt), deel 3 en 4 spelen zich de volgende twee dagen af, terwijl in deel 5 Tommy uit deel 4 al een tiener is. In deel 6 is Tommy al weer wat ouder. Wanneer de proloog van deel 7 zich afspeelt is onduidelijk. Maar er zit een jaar of tien tussen de proloog en de rest van de film. In deel 8 is Crystal lake alweer vollop bevolkt dus enige jaren zijn alweer gepasseerd. Op F13 websites hebben ze altijd wel een rubriekje timeline, daarin plaatsen ze deel 8 in 1994

Daarbij is Camp Crystal Lake als locatie een vreemde plek. Het kamp wordt constant heropend of gesloten en de ene keer is het een zomers verblijf waar vakantiewerkers bij horen, de andere keer lijkt het een plek van permanente vakantiehuisjes. Misschien een combinatie van beiden? Meest frappant is dat in deel 2 het kamp heropend wordt, terwijl in deel 3 en 4 er al enkele dagen kampeerders zitten in de vakantiehuisjes. Nog bizarder is dat ze de slachtpartijen niet opmerken.

En natuurlijk niet te vergeten de verschillende looks van Jason. Begon ie als hillbilly in part 2, in het volgende deel krijgt ie zijn karakteristieke kale knar. Vanaf deel 6 geven ze hem elke film ook nog eens een ander kostuum en bij elke ontmaskering ziet zijn gezicht er anders uit.

Nog wat films waar ik wat over kwijt wil:

Deel 5 irriteerde me omdat er zoveel karakters er alleen maar waren om dood te gaan. Zo van, hoi ik ben het hoofdpersonage maar het komende half uur doe ik niet mee omdat zinloze bijfiguren vermoord moeten worden.

Deel 7, de introductie van Kane Hodder als Jason Voorhees wordt door de fans altijd erg opgehemeld. Naar mijn mening onterecht, want in geen enkele film doen de karakters zulke stomme dingen als in The New Blood. Om het minste of geringte rennen ze het bos in. Van de moordpartijen is ook nog eens nauwelijks iets te zien. Daarbij is het gewoon lachwekkend als Jason met die elektrische snoei die dokter achterna gaat. Het uiterlijk van Jason ziet er daarentegen wel erg fraai uit.

Jason goes to Hell is vrijwel het meest stupide deel. Jason Voorhees doet mooi 10 minuutjes mee. Ik vind Jason er verder erg goed uitzien met die grote kop waar het masker helemaal ingedrukt zit. Hij gromt en ziet er pislink uit. Alleen blazen ze hem na 5 minuten op...

Gelukkig werd alles goed gemaakt met Freddy vs Jason. Toch een van de leukste Jasonfilms. Wat kan ik er verder van zeggen. Dat het een beetje raar is dat Freddy praktisch onverslaanbaar is in de echte wereld, maar dat maakt het eindgevecht wel zo leuk. Dat Ken de rol van Kane heeft overgenomen stoorde me trouwens ook helemaal niet.

Tot slot een plaatje van de grootste F13 babe, Terri uit part 2:

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      woensdag 23 augustus 2006 @ 09:02:42 #217
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41085113
    Ik heb ze de laatste weken weer eens allemaal gekeken. Wat een heerlijke breinloze films zijn het toch... 6 en X roeleren de pan uit
    [..]
      woensdag 23 augustus 2006 @ 09:31:26 #218
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41085572
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Herald het volgende:
    Tot slot een plaatje van de grootste F13 babe, Terri uit part 2:

[afbeelding]
    Mooi koppie dat zeker, ook was zij verantwoordelijk voor de close-up op de hotpants scene eerder in de film. Deze heb ik toen ooit eens gepost in een raad-de-film-aan-de-hand-van-een-screenshot-topic... Ik heb nog wel caps dat ze gaat skinnydippen geloof ik. Kan ik wel eens wat van posten. Ik vind haar persoonlijk te mager (wel een mooie kont in dat broekje daarnietvan) wat duidelijk is als ze haar zooi uittrekt en gaat zwemmen; je zit haar botten goed onder het vlees liggen... een beetje een downer voor mij imho...

Overigens vond ik persoonlijk Debisue Voorhees (what's in a name) de mooiste sexscene hebben in deel 5. Dat is ook de meest expliciete scene van alle films waar het meest, langst en volop in het daglicht alles getoond werd... Verder mag watertrappelende Sandra er wel zijn in deel 7 (nice ass ) De FBI-agente in JgtH, de tweeling in deel 4.

Grootste downer was toch wel het totaal ontbreken van naakt in deel 6, en dat terwijl Megan, de dochter vand e sherrif in andere films al had aangetoond niet zo moeilijk te doen over een paar blote borsten...
    [..]
      woensdag 23 augustus 2006 @ 09:39:57 #219
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41085728
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef Herald het volgende:
    Daarbij is Camp Crystal Lake als locatie een vreemde plek. Het kamp wordt constant heropend of gesloten en de ene keer is het een zomers verblijf waar vakantiewerkers bij horen, de andere keer lijkt het een plek van permanente vakantiehuisjes. Misschien een combinatie van beiden? Meest frappant is dat in deel 2 het kamp heropend wordt, terwijl in deel 3 en 4 er al enkele dagen kampeerders zitten in de vakantiehuisjes. Nog bizarder is dat ze de slachtpartijen niet opmerken.
    De indruk die ik heb gekregen, ook van meerdere opnames van het meer is dat het echt een enorm meer is. Op zijn minst te vergelijken met het Amstelmeer. Om het meer is echt kilometers bos getuige o.a. een bord in deel 7 langs de weg in het bos; 5 miles to Crystal Lake.

Verder staan er wat huizen aan het meer te zien aan deel 4 en 7, een boerderij getuige in deel 3, een of meerdere kleine steden te zien aan deel 1, 2 en 6. Zowiezo 2 zomerkampen (in deel 2 was Camp Blood gesloten, maar zaten ze in een aangrenzend kamp). Oh en verder is duidelijk dat Crystal Lake overgaat in een oceaan getuige deel 8.
    [..]
      woensdag 23 augustus 2006 @ 09:42:19 #220
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_41085763
    Djeez wat gaaf, gewoon een 2002 topic!
      woensdag 23 augustus 2006 @ 09:50:30 #221
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41085945
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 09:42 schreef TheThirdMark het volgende:
    Djeez wat gaaf, gewoon een 2002 topic!
    fucking oldschool baby!
    [..]
      woensdag 23 augustus 2006 @ 14:16:32 #222
    3767 Herald
    Come get some
    pi_41093619
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 09:39 schreef MikeyMo het volgende:
    De indruk die ik heb gekregen, ook van meerdere opnames van het meer is dat het echt een enorm meer is. Op zijn minst te vergelijken met het Amstelmeer. Om het meer is echt kilometers bos getuige o.a. een bord in deel 7 langs de weg in het bos; 5 miles to Crystal Lake.

Verder staan er wat huizen aan het meer te zien aan deel 4 en 7, een boerderij getuige in deel 3, een of meerdere kleine steden te zien aan deel 1, 2 en 6. Zowiezo 2 zomerkampen (in deel 2 was Camp Blood gesloten, maar zaten ze in een aangrenzend kamp). Oh en verder is duidelijk dat Crystal Lake overgaat in een oceaan getuige deel 8.
    ohja zo had ik het nooit bekeken eigenlijk. Maar nog vreemd dat het uitmondt in een oceaan, dacht altijd dat Crystal Lake ergens midden in Amerika lag

Ik heb deel 8 laatst weer gekeken en misschien dankzij alle slechte reviews viel die ontzettend mee. Natuurlijk is het teleporteren van Jason erg maf, maar verder is zijn optreden erg puik. Kane Hodder weet van Jason een agressief mannetje te maken, heel anders dan zijn voorgangers waar Jason toch iets knulliger uit de verf kwam.
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      woensdag 23 augustus 2006 @ 14:22:57 #223
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41093842
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 14:16 schreef Herald het volgende:

[..]

ohja zo had ik het nooit bekeken eigenlijk. Maar nog vreemd dat het uitmondt in een oceaan, dacht altijd dat Crystal Lake ergens midden in Amerika lag

Ik heb deel 8 laatst weer gekeken en misschien dankzij alle slechte reviews viel die ontzettend mee. Natuurlijk is het teleporteren van Jason erg maf, maar verder is zijn optreden erg puik. Kane Hodder weet van Jason een agressief mannetje te maken, heel anders dan zijn voorgangers waar Jason toch iets knulliger uit de verf kwam.
    ik vond de spiegelscene briljant;

naakt wijf in douche bij de deur
    jason ramt deur in, wijf op de grond
    Jason loopt naar de spiegel, ramt er volop.
    pakt scherf op en steekt haar er mee

Overigens kun je dat teleporteren ook meer beschouwen als "heel snel ergens zijn" want dat wilden ze uitbeelden geloof ik. Voornaamste plek waar hij dat doet is als hij Kelly Hu in de discozaal achterna zit, maar ze draait de hele tijd rondje e.d. Vond het niet echt als teleporteren overkomen...
    [..]
      woensdag 23 augustus 2006 @ 18:32:52 #224
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_41101472
    ik werd gedwongen om hier te reageren
      donderdag 24 augustus 2006 @ 08:06:40 #225
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41119394
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 18:32 schreef Zwaffel het volgende:
    ik werd gedwongen om hier te reageren
    Dat is niet woar...

Maar je hebt wel alle delen de afgelopen 3 weken stelselmatig gekeken...
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 08:27:36 #226
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_41119579
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 08:06 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Dat is niet woar...

Maar je hebt wel alle delen de afgelopen 3 weken stelselmatig gekeken...
    zoals het hoort dus?
      donderdag 24 augustus 2006 @ 08:30:32 #227
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41119604
    offcourse
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 09:29:09 #228
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41120458
    voor Herald:

[..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 09:40:17 #229
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_41120682
    *inkopt* Hey! tieten!

OT : Jup,allemaal gezien
      donderdag 24 augustus 2006 @ 09:56:28 #230
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41120983
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 09:40 schreef Zwaffel het volgende:
    *inkopt* Hey! tieten!

OT : Jup,allemaal gezien
    Hey! Tietjes

Jij vindt Freddy leuker hea
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:02:19 #231
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_41121094
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 09:56 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hey! Tietjes

Jij vindt Freddy leuker hea
    uhu!

"welcome to my nightmare bitch!"

freddy is ook leuker. Jason is gewoon e en ordinaire slasher. Freddy zit verhaal in
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:12:14 #232
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41121367
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 10:02 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

uhu!

"welcome to my nightmare bitch!"

freddy is ook leuker. Jason is gewoon e en ordinaire slasher. Freddy zit verhaal in
    ja, enorm veel meer, zoek de verschillen;

Kiddies dromen, kiddies die

Kiddies kamperen, kiddies die
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:16:40 #233
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_41121473
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja, enorm veel meer, zoek de verschillen;

Kiddies dromen, kiddies die

Kiddies kamperen, kiddies die
    wat ben jij een zeikerd ik vind freddy mooier

ik vind dat er meer verhaal in zit.

en mooier
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:17:28 #234
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41121492
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:19:48 #235
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41121551
    in deel 1 was zij het leukst:

Al was Annie ookw el aardig, maar te kort om echt wat van mee te krijgen aangezien zij de eerste is die sterft
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:20:58 #236
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41121585

zij had ook wel wat

tieten
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:29:51 #237
    133023 Zwaffel
    freaking frack
    pi_41121795

ik moet zeggen dat sommige kills wel grappig waren

zoals in jason X met dat stikstof
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:46:54 #238
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_41122213
    overigens binnenkort is Kane Hodder in Duitsland met een beetje mazzel ga ik hem dan nu echt eens ontmoeten www.weekendofhorrors.com

ow en Jason Kickt Freddy's butt!! bigtime!
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:50:22 #239
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41122321
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef AntiChrist het volgende:
    overigens binnenkort is Kane Hodder in Duitsland met een beetje mazzel ga ik hem dan nu echt eens ontmoeten www.weekendofhorrors.com

ow en Jason Kickt Freddy's butt!! bigtime!
    kun je je gelijk even vergapen aan ADRIENNE BARBEAU, wel dik 20 jaar verder dan al haar rondbortsige karakters die ze destijds speelde
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:53:05 #240
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_41122389
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 10:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

kun je je gelijk even vergapen aan ADRIENNE BARBEAU, wel dik 20 jaar verder dan al haar rondbortsige karakters die ze destijds speelde
    pffff ik ga voor LINNEA QUIGLEY hoor... al is het alleen al vanwege dr strip act op het kerkhof in Return of the Living Dead
      donderdag 24 augustus 2006 @ 10:54:55 #241
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_41122450
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 10:53 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

pffff ik ga voor LINNEA QUIGLEY hoor... al is het alleen al vanwege dr strip act op het kerkhof in Return of the Living Dead
    die ken ik niet

maar dat denk toch ook al 20 jaar geleden, of was dit die zombiefilm met piercings als onderwerp?
    [..]
      donderdag 24 augustus 2006 @ 11:00:04 #242
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_41122599
    quote:
    Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

die ken ik niet

maar dat denk toch ook al 20 jaar geleden, of was dit die zombiefilm met piercings als onderwerp?
    nee dat was deel 3 Return of the living dead part 1 is toch echt een klassieker in het genre Brains! Brains! Brains!

Geweldige film na Army of Darkness eigenlijk mijn 2e favoriet
      zaterdag 1 november 2008 @ 15:53:43 #243
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_62862689

begin volgend jaar in de bios; de remake van friday the 13th. Aangezien deel 1 zonder Jason was en een film zonder Jason zou floppen hebben ze naar horen zeggen maar besloten deel 1 t/m 3 samen te vatten in een film.

de teaser site staat online alsmede een eerste trailer:

http://www.fridaythe13thmovie.com/

MTV sneak peakje:

http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=12349
    [..]
      zaterdag 1 november 2008 @ 16:03:03 #244
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_62862889
    [..]
      zondag 18 januari 2009 @ 22:18:25 #245
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_65189804
    Van de week dit juweeltje binnengehad:

Zeer mooi boek. Meer dan 300 pagina's bestaande uit interviews en 500 kleurenfoto's gehuld in een hardcover uitgave. Elk hoofstuk is behandelt een film en is in voor zover ik nu ben erg leuk om te lezen...
    [..]
    pi_70795554
    Er is geen apart topic voor de remake toch? Mensen die hem gezien hebben?

Ik net dus wel. Wel geinig dat Sam van Supernatural er in zat, maar de film had weinig boeiends te bieden. Typical slasher met veel gillende teens, vrij standaard kills en fake borsten
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      donderdag 9 juli 2009 @ 00:37:53 #247
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_70800177
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Tim86 het volgende:
    Er is geen apart topic voor de remake toch? Mensen die hem gezien hebben?

Ik net dus wel. Wel geinig dat Sam van Supernatural er in zat, maar de film had weinig boeiends te bieden. Typical slasher met veel gillende teens, vrij standaard kills en fake borsten
    Een echte slasher dus
    pi_70800449
    Jup, daarom zei ik ook "typical slasher"
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      donderdag 9 juli 2009 @ 06:47:38 #249
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_70802268
    ik vond die nep borsten een beetje te... vroeger waren die kippetjes in F13 allemaal 100% naturel
    [..]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')