wordt voorspelbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me KUT!
Ben ook nog steeds boos
Leg uit aub.quote:
maak het goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:25 schreef Pannenkoeken het volgende:
Kut, moe, leeg en raar. Mis mijn vriendje, maar we hebben ruzie. Hij wil mij even niet meer spreken, maar ik kan niet zonder hem.
Bullshit. Ben de laatste tijd vaak moe geweest maar dit echt nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik lees iets dergelijks dagelijks van jouw hand
Kun je boos zijn, maar ik ben niet blind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit. Ben de laatste tijd vaak moe geweest maar dit echt niet
Flikker op met je kotskaterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppel loopt niet zo te zeiken je lijkt wel een wijf.....
oh wacht, dat ben je ook
Ik heb wel het gevoel dat ik moet kotsen maar het komt er niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op met je kotskater![]()
OT: Het zakt eindelijk
Vanavond zit ie in je broekjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:38 schreef zwartedoos het volgende:
bloemen gekregen van mn huisgenoot
echt nietquote:
Nog 1 danquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:17 schreef skippy22 het volgende:
Even een paar recovery biertjes drinken
ben benieuwd wat dat telefoontje naar spanje gaat kostenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:45 schreef candygirl het volgende:
beetje brak, maar nog helemaal blij met alle lieve kaartjes, smsjes, kadootjes enz ook al hield ik mijn verjaardag niet
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:51 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ben benieuwd wat dat telefoontje naar spanje gaat kosten
OT:mn ex staat zn nieuwe vriendin nu al te bezeiken in oa de kroeg, zoenen met andere meiden etc, god wat verpest ie toch alles in zn levenMaar goed hij wilde het zelf allemaal zo. Weet niet goed hoe ik me erbij moet voelen, zou hij bij mij ook vreemdgegaan zijn? Kan t maar beter niet weten
![]()
ik land rond 10uurquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vraag me af hoe vroeg ik morgen al op pad mag
Die wil ik ook zien. Die is er toch nog niet in goede kwaliteit?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef candygirl het volgende:
film de Switch was erg leuk, alleen de clue van de taart en de hond gemist door een lachbui waar we niet meer uitkwamen ,omdat we dachten aan een kat met 1 oog![]()
ok snap dat jullie dit niet begrijpen
in bioscoopquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien. Die is er toch nog niet in goede kwaliteit?
ow dat heb ik altijd al gehad. Overrated.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:13 schreef Flippiee het volgende:
Nergens zin in, misschien film aanzetten en dan slapen. Scheit aan het uitgaan
ik wist niet dat je je van onweer blij kan gaan voelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:46 schreef Underverse het volgende:
Het onweert heerlijk hier, dus voel me blij!
Als ik het niet vergeetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef candygirl het volgende:
[..]
in bioscoop![]()
als je hem ziet vertel me erna dan de clue van de taart
en 3 potenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef candygirl het volgende:
film de Switch was erg leuk, alleen de clue van de taart en de hond gemist door een lachbui waar we niet meer uitkwamen ,omdat we dachten aan een kat met 1 oog![]()
vraagje ben al een tijdje aan het twijfelen of ik hem nou wel of niet ga kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:16 schreef candygirl het volgende:
Dat zou je echt niet zeggen!quote:
nee hoor weinig drama maar echt veel romantiek en wel een beetje voorspellendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:35 schreef francis998 het volgende:
[..]
vraagje ben al een tijdje aan het twijfelen of ik hem nou wel of niet ga kijken.
Maar ze zeggen op bepaalde plaatsen dat het een beetje drama-romantische komedie is, heeft het veel drama??
Want ik kan gewoon niet zo goed tegen drama.
quote:
ow ik vind het ook altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik wist niet dat je je van onweer blij kan gaan voelen![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:34 schreef zyx1981 het volgende:
Hele dag geklust...dus zou me "nuttig" moeten voelen. Maar in plaats daarvan leeg, mislukt en alleen (op een enorm knagend gevoel in mijn buik na)
bij jou ben ik stiekem ook wel nieuwsgierig wat er aan de hand is..liefdesverdriet?OT:slechte nacht gehad..en wat ga ik vandaag eens doen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:21 schreef Apotheose het volgende:
honger. En koud. En ja, voor de rest hetzelfde blabla. Ach, what else is new. Om me heen weten ze het toch altijd zo mooi te vertellen.
Ik heb straks nog een verjaardagquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:00 schreef Soempie het volgende:
Brak/ moe en heb over een uur een afspraak.
Die had ik eigenlijk ook nog, maar ik vond het te gortig worden.quote:
dit dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel voor de rest verveeld. Wil van alles doen maar heb nergens zin in.
Biertje?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef francis998 het volgende:
[..]
dit dus.
En neig omhoog te kruipen op bepaalde momenten lijkt het net alsof er geen ellende bestaat en me super goed voel, en daarna zak ik weer totaal weg.
Gewoon constant op een neer geschommelen het weer helpt ook niet mee
Hmm..zou wel lekker zijn. maar ik moet het aanbod maar afslaan, heb er al een paar opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou..ik hoef dat niet, ik krijg nu zin om in mijn bed te kruipen en er vandaag in ieder geval niet meer uit te komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:04 schreef Underverse het volgende:
Heerlijk, mijn auto en motor worden gratis gewassen... Mis alleen de lichteffecten nog...![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef francis998 het volgende:
[..]
Hmm..zou wel lekker zijn. maar ik moet het aanbod maar afslaan, heb er al een paar op
Je kan er makkelijk 5 hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat ook zo bedje doen, ben al sinds 00:00 wakker... (stappen en daarna werken)
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 17:13:36 ]
ja, vooral als ik er in de afgelopen 24 uur al ruim 9 heb gehadquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Underverse het volgende:
[..]
Je kan er makkelijk 5 hebben...
Gaat ook zo bedje doen, ben al sinds 00:00 wakker... (stappen en daarna werken)
Ja zou ik ook hebben als ik jou was.quote:
Wat danquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zou ik ook hebben als ik jou was.
Moet ik het nog voorzeggen ook.quote:
Wat met jojoortje ?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet ik het nog voorzeggen ook.![]()
OT: spannende afspraak
quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:40 schreef Ezechielk het volgende:
Opvallend wakker voor mijn doen. Maar ik heb dan ook heerlijk geslapen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:48 schreef zyx1981 het volgende:
Overbodig
Leven is een nachtmerrie waar ontwaken voor een atheist als ik geen zin heeft.
Ik wil niet meer alleen nog de schaduw zijn van iemand die ik eerder was
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef Flippiee het volgende:
Beetje gaar. Zo naar huis voor een avond niets doen.
quote:
ja die heb ik er dus net maar uitgegooid. klotedingen soms. Even fijn wrijven in je ogen nadat je die dingen eruit hebt gefloept is dan wel weer heerlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:47 schreef Flippiee het volgende:
Hoofdpijn dankzij mijn geweldige lenzen. En nergens zin in.
Gedaan en bril opgezet, maar de hoofdpijn trekt niet wegquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja die heb ik er dus net maar uitgegooid. klotedingen soms. Even fijn wrijven in je ogen nadat je die dingen eruit hebt gefloept is dan wel weer heerlijk
au, beterschap met de pijntjes. Ik donder thuis zo vaak van de trap omdat ik met mijn slaperige kop midden in de nacht opsta en vergeet het licht aan te doen en ogen nog half dicht van de slaapquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik ben voor mijn klunzigheid gestraft vanmorgen, voortaan beter opletten waar ik loop en hopen dat mijn blauwe plek snel weggaat. Tevens moe en een licht-pijnlijke schaafplek op mijn elleboog..
Voor wie het nog niet snapt.. Ik ben van de trap afgekletterd.![]()
niet bepaald slim neequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik ben voor mijn klunzigheid gestraft vanmorgen, voortaan beter opletten waar ik loop en hopen dat mijn blauwe plek snel weggaat. Tevens moe en een licht-pijnlijke schaafplek op mijn elleboog..
Voor wie het nog niet snapt.. Ik ben van de trap afgekletterd.![]()
same here. Maar ik kan altijd zo moeilijk aanstalten maken om op te staan en me klaar te maken voor een goede nachtrust...quote:
Dit dus.quote:
Keel-, oor- en hoofdpijn... Loopneus... Verder prima @ work!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:11 schreef RudyCarell het volgende:
Keel-, oor- en hoofdpijn... Loopneus... Verder prima @ work!
Meld je dan ziekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef candygirl het volgende:
menstruatiepijn, blaasontsteking en koorts en 11 uur lang werken sucks![]()
ik voel me PRECIES het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:49 schreef heavenstar het volgende:
Super...!!! zo naar mijn lief en morgen lekker vrij....![]()
geef mij dan ook maar zo'n ding.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
. Ik wil ook een knop hebben die je zo om kan zetten en niets meer voelt![]()
als ik die had zou ik je die graag ook gevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
geef mij dan ook maar zo'n ding.
Ik wil er ook wel een.Kan ik deze dagen in ieder geval goed gebruikenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
als ik die had zou ik je die graag ook geven
ik wil ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:25 schreef Under_Score het volgende:
lekker genieten van een grote bak aardbeien en suiker
Ruilen voor een klas met 4 normale mensen v/d 30?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Geen zin om vroeg te gaan slapen, omdat morgen mijn stage begint. Iets met allemaal nieuwe mensen enzo
Ja. Ik ben de enige normale in een klas van 10quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Ruilen voor een klas met 4 normale mensen v/d 30?
van de 8 collega;s zijn er 6 ziek, dus nou ik kom dan wel maar met die klachtenquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef Soempie het volgende:
Heel vrolijk door allemaal goed en lief nieuws.Vanavond komen er vier stoeltjes voor aan de inimini eettafel, morgen wordt de oude bank opgehaald en m'n vriend kreeg net een mailtje van een vriend van z'n vader met daarin: 'Het was leuk je zaterdag weer te ontmoeten, bijzonder leuke vriendin heb je. Wees er zuinig op.'
![]()
Een pot koffie. Goed plan!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
Goed, wakker, in het bezit van een volle pot koffie. De dag begint goed.
Woon je nog thuis of woon je samen? Of?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch mn inschrijving bij de woningbouw eens activeren
Wacht maar tot de 23stequote:Op woensdag 1 september 2010 13:51 schreef Brennie het volgende:Blijer en vrolijker dan dit kan ik niet worden.
Samenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Woon je nog thuis of woon je samen? Of?![]()
![]()
Ik voel me schoon en superrelaxed.Laatste vrije dag, dus nog even genieten. Weekendje weg geboekt vandaag en dit weekend staat vol met bezoek van vrienden en familie. Helemaal goed.
![]()
Zal ik een cam ophangen dan? Livestream enz?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, afwachten dus tot Psalms online is en je post leest.![]()
[ link | afbeelding ]
Met geluid graag.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een cam ophangen dan? Livestream enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |