Natuurlijk..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jup, ook buiten SA is er een flikker gegeven. Zeker gezien de relatieve armoede van veel moslimlanden.
Maar wat is het probleem nou eigenlijk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:12 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Natuurlijk..
tussen 4 en 27 minuten aan olieproductie waarde!
Dat is geven om je moslimbroeders en buurtland! Sohé!
Bar weinig. Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jup, ook buiten SA is er een flikker gegeven. Zeker gezien de relatieve armoede van veel moslimlanden.
Zoals de waard is, vertrouwd 'ie zijn gasten. Daarom geven ze geen geld. Ze weten wat ze zelf met het geld zouden doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tarabass op haar best:
Westen veel guller voor Pakistan dan moslimlanden
En dan uiteraard de reacties lezen, owned biatch!
Je kan ook kleine projecten steunen. Zaken voor de lokale bevolking van een dorp.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik doneer overigens wel, en ook aan drie organisaties via een jaarlijkse automatische afschrijving. Echter alleen nederlandse organisaties die zich inzetten voor nederlanders en nederland. De rest is ver van mijn bed show en interesseert me eigenlijk vrij weinig. Ik zie niet in waarom ik landen geld zou moeten geven als die landen geleid worden door regeringen met maar weinig respect en bewoond worden door mensen met weinig zelfrespect. In het geval van Pakistan kan ik alleen maar hopen dat het water zo hoog heeft gestaan dat Osama Bin Laden verzopen is in zijn grot ergens in de bergen
Giro 555 stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd, denk dat dat het grootste probleem is
Inderdaad. Als jij daar straks in een tentje ligt, lijdend aan de cholera, dan kom ik wel even bij je langs. Dan mag je mijn schoenen poetsen met je zwakke lichaampje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:48 schreef Kubus. het volgende:
Dáág, beetje geld geven aan iedereen, werken met je ziel. tot je neervalt.
Goed punt. In mijn ogen word je al teveel lastig gevallen met gebedel en ik ben daar inmiddels vrij principieel in geworden; opzouten. Als ik ergens achter sta wil ik daar best iets aan bijdragen, maar dan uit eigen beweging.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook gewoon. Ik verzin geen excuses zoals 'het geld komt toch niet goed terecht'. Ik doneer niet omdat ik het simpelweg niet wil. Het is mijn geld en ik kies ervoor om het daar niet aan uit te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |