abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85828047
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

moslims die flikkers geven :')
Iran doet dat dagelijks. :{w
Allah Al Watan Al Malik
pi_85828075
De Islamitische landen hebben gewoon geen Marco Borsato die het geld ophaalt.
pi_85828166
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jup, ook buiten SA is er een flikker gegeven. Zeker gezien de relatieve armoede van veel moslimlanden.
Natuurlijk..

tussen 4 en 27 minuten aan olieproductie waarde!
Dat is geven om je moslimbroeders en buurtland! Sohé!
pi_85828192
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:12 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Natuurlijk..

tussen 4 en 27 minuten aan olieproductie waarde!
Dat is geven om je moslimbroeders en buurtland! Sohé!
Maar wat is het probleem nou eigenlijk?

Ik dacht dat jij het juist goed vond als iemand niets geeft aan mensen die een ramp hebben meegemaakt. Nu geven moslimlanden niks (dat denk je althans) en is het weer niet goed.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_85828193
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jup, ook buiten SA is er een flikker gegeven. Zeker gezien de relatieve armoede van veel moslimlanden.
Bar weinig. Zoals gewoonlijk.
pi_85828573
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tarabass op haar best:

Westen veel guller voor Pakistan dan moslimlanden

En dan uiteraard de reacties lezen, owned biatch!
Zoals de waard is, vertrouwd 'ie zijn gasten. Daarom geven ze geen geld. Ze weten wat ze zelf met het geld zouden doen.

Maar goed, mijn reden om niets te geven is 1 omdat Pakistan imo poel van verderf is. Zoals vele moslimlanden. Dat een moslimland als Pakistan zo getroffen wordt, en zelf de prioriteiten totaal ergens anders legt, doet mij helemaal niets eerlijk gezegd. 2 is dat het geld nooit aankomt bij de mensen die het toekomt. Dat zie je in Afrika, dat zie je in Haïti, dat zie je zelfs in Amerika (Katrina). Ook bij de tsunami hetzelfde verhaal. Hier trouwens een 'leuk' stukje over giro 555.

Ik doneer overigens wel, en ook aan drie organisaties via een jaarlijkse automatische afschrijving. Echter alleen nederlandse organisaties die zich inzetten voor nederlanders en nederland. De rest is ver van mijn bed show en interesseert me eigenlijk vrij weinig. Ik zie niet in waarom ik landen geld zou moeten geven als die landen geleid worden door regeringen met maar weinig respect en bewoond worden door mensen met weinig zelfrespect. In het geval van Pakistan kan ik alleen maar hopen dat het water zo hoog heeft gestaan dat Osama Bin Laden verzopen is in zijn grot ergens in de bergen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Tarabass op 29-08-2010 12:36:04 ]
pi_85828735
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:28 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ik doneer overigens wel, en ook aan drie organisaties via een jaarlijkse automatische afschrijving. Echter alleen nederlandse organisaties die zich inzetten voor nederlanders en nederland. De rest is ver van mijn bed show en interesseert me eigenlijk vrij weinig. Ik zie niet in waarom ik landen geld zou moeten geven als die landen geleid worden door regeringen met maar weinig respect en bewoond worden door mensen met weinig zelfrespect. In het geval van Pakistan kan ik alleen maar hopen dat het water zo hoog heeft gestaan dat Osama Bin Laden verzopen is in zijn grot ergens in de bergen :)
Je kan ook kleine projecten steunen. Zaken voor de lokale bevolking van een dorp.
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:48:49 #133
308140 Kubus.
Zomg! Achter je ouwe! O.o
pi_85830823
Dáág, beetje geld geven aan iedereen, werken met je ziel. tot je neervalt.
Awesome Space <
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:54:31 #134
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85831050
Ik geef mijn geld liever uit aan een pakje sigaretten zodat ik eerder doodga aan kanker dan door een ontploffing vanwege één of ander geloof
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:22:54 #135
97079 Jeff89
Conquer All
pi_85831948
Pakistan kan voor 4 miljard marineschepen kopen van Nederland, en als ze dan 'n probleempje hebben moeten we ineens bijspringen met 4 miljoen ofzo? :')
Lazer toch op..
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:29:02 #136
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_85832134
Allah heeft het zo gewild, wanneer openen de mensen daar hun ogen eens een keer. Ze zijn daar slecht bezig dus straft Allah ze, maar dat willen ze niet inzien volgens mij.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_85833068
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:43 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

idd, denk dat dat het grootste probleem is :P
Giro 555 stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_85833103
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:48 schreef Kubus. het volgende:
Dáág, beetje geld geven aan iedereen, werken met je ziel. tot je neervalt.
Inderdaad. Als jij daar straks in een tentje ligt, lijdend aan de cholera, dan kom ik wel even bij je langs. Dan mag je mijn schoenen poetsen met je zwakke lichaampje.
pi_85836348
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook gewoon. Ik verzin geen excuses zoals 'het geld komt toch niet goed terecht'. Ik doneer niet omdat ik het simpelweg niet wil. Het is mijn geld en ik kies ervoor om het daar niet aan uit te geven.
Goed punt. In mijn ogen word je al teveel lastig gevallen met gebedel en ik ben daar inmiddels vrij principieel in geworden; opzouten. Als ik ergens achter sta wil ik daar best iets aan bijdragen, maar dan uit eigen beweging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')