Hoezo? Wil je graag op een moslimland lijken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:17 schreef Tarabass het volgende:
En hoeveel hebben de moslimlanden zelf gegeven aan hun moslimvrienden?
Ik zal het onthouden als er een ramp gebeurt in jouw regio.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:29 schreef Opkloter het volgende:
Ik heb t geld zelf hard nodig voor mn rijbewijs enzo......ik sta zelf toch op de 1e plaats als het om kostenposten gaat.
Ja NL geeft ook zijn geld uit aan atoombommen immers.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:31 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als er een ramp gebeurt in jouw regio.
Zo zie ik het ook gewoon. Ik verzin geen excuses zoals 'het geld komt toch niet goed terecht'. Ik doneer niet omdat ik het simpelweg niet wil. Het is mijn geld en ik kies ervoor om het daar niet aan uit te geven.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:29 schreef Opkloter het volgende:
ik maak nix over, heeft de overheid al voor me gedaan![]()
Ik heb t geld zelf hard nodig voor mn rijbewijs enzo......ik sta zelf toch op de 1e plaats als het om kostenposten gaat.
Trek je altijd je conclusies als er een normale vraag gesteld wordt? Of valt er niet meer normaal te discussiëren als het woord moslim valt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:29 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je graag op een moslimland lijken?
Ik zal het onthouden als er een ramp gebeurd in jouw regio en Nederland geld uitgeeft aan atoombommen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:35 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Ja NL geeft ook zijn geld uit aan atoombommen immers.
Altijd die ontwijkende bange linkse/moslim antwoordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:29 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je graag op een moslimland lijken?
Ik stel gewoon een vraag. Die moslimlanden geven niets en jij geeft niets. Blijkbaar zijn jullie het toch op één punt eens geworden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Trek je altijd je conclusies als er een normale vraag gesteld wordt? Of valt er niet meer normaal te discussiëren als het woord moslim valt?
oeeeuiiiii, die is gedistquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Trek je altijd je conclusies als er een normale vraag gesteld wordt? Of valt er niet meer normaal te discussiëren als het woord moslim valt?
Inderdaad. Ik begrijp ook niet waarom Tarabass zo ontwijkend doet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:51 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Altijd die ontwijkende bange linkse/moslim antwoorden
Jij stemt zeker op groenlinks/sp ofzo, die het vinden dat de uitkeringstrekkers het zo zwaar hebben in nederlandquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als er een ramp gebeurd in jouw regio en Nederland geld uitgeeft aan atoombommen.
Meer dan 100 miljoen iig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:17 schreef Tarabass het volgende:
En hoeveel hebben de moslimlanden zelf gegeven aan hun moslimvrienden?
Nu zeg je dat ik niets geef of gegeven hebt. En dat terwijl ik de vraag stelde, die jij antwoordde met een wedervraagquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:51 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. Die moslimlanden geven niets en jij geeft niets. Blijkbaar zijn jullie het toch op één punt eens geworden.
Gefeliciteerd.
He?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nu zeg je dat ik niets geef of gegeven hebt. En dat terwijl ik de vraag stelde, die jij antwoordde met een wedervraag
meer dan 100 miljoen. (exl voedsel, goederen en medicijnen, dus puur geld). Je hebt je antwoord dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Nu zeg je dat ik niets geef of gegeven hebt. En dat terwijl ik de vraag stelde, die jij antwoordde met een wedervraag
Nee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:52 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Jij stemt zeker op groenlinks/sp ofzo, die het vinden dat de uitkeringstrekkers het zo zwaar hebben in nederland![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, daar ga ik inderdaad van uit. Dat als er hier een ramp gebeurd en jij ligt daar met cholera in je tentje dat je zal werken voor je geld.quote:Werken voor je geld zul je
http://925.nl/archief/201(...)enning-voor-pakistanquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
meer dan 100 miljoen. (exl voedsel, goederen en medicijnen, dus puur geld). Je hebt je antwoord dus.
Tarabass op haar best:quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:59 schreef Tarabass het volgende:
[..]
http://925.nl/archief/201(...)enning-voor-pakistan
Ramadan op zijn best
Jup, ook buiten SA is er een flikker gegeven. Zeker gezien de relatieve armoede van veel moslimlanden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Buiten SA is er geen flikker gegeven.
moslims die flikkers gevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jup, ook buiten SA is er een flikker gegeven. Zeker gezien de relatieve armoede van veel moslimlanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |