abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85807392
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

900 miljoen dollar!!? WTF? En wij maar geven! Terwijl je op je vingers kunt natellen dat dit geld niet bij de getroffenen aankomt, maar regelrecht naar de productie van kernwapens gaat.
En dat geld kunnen ze ook daaraan uitgeven omdat wij gezellig de hulp aan hun eigen burgers betalen. Toppie toch?

Het is als geld lenen en daarmee een dikke nieuwe TV en auto kopen en dan bedelen om geld te scoren voor eten voor je kinderen...
pi_85807501
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee, prima... Maar laten we dan ook even heel eerlijk in ogenschouw nemen hoe de Christenen in Pakistan nog steeds als ongelovige honden worden behandeld en als laatste in de rij voor de noodhulp kunnen aansluiten!
[..]

http://www.nd.nl/artikele(...)hulp-voor-christenen

Overigens schrik ik hier harstikke van: http://www.nd.nl/artikele(...)n-900-miljoen-dollar

900 miljoen dollar!!? WTF? En wij maar geven! Terwijl je op je vingers kunt natellen dat dit geld niet bij de getroffenen aankomt, maar regelrecht naar de productie van kernwapens gaat.

Welkom op aarde :W.

Je gaat toch niet serieus menen dat je daar van schrikt? De elite in Pakistan verrijkt zichzelf en de bevolking is aan het watertrappelen. Maar gewoon braaf geld overmaken de elite in dat soort landen lacht zich een ongeluk.
pi_85807634
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:22 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

En dat geld kunnen ze ook daaraan uitgeven omdat wij gezellig de hulp aan hun eigen burgers betalen. Toppie toch?

Het is als geld lenen en daarmee een dikke nieuwe TV en auto kopen en dan bedelen om geld te scoren voor eten voor je kinderen...
Nog los van het feit dat Pakistan nooit in staat zal zijn om die lening terug te betalen, als ze dat uberhaupt al zouden willen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85807801
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet serieus menen dat je daar van schrikt? De elite in Pakistan verrijkt zichzelf en de bevolking is aan het watertrappelen. Maar gewoon braaf geld overmaken de elite in dat soort landen lacht zich een ongeluk.
Ik schrik ervan dat het IMF zo naïef is dat ze niet in de gaten hebben dat ze daarmee rechtstreeks een kernbom financieren.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85808723
Ik blijf niet opruimen hoor.
Serieus kappen met dat moslimgebash nu
Anders zullen we iets met postrechten moeten doen enzo, en daar heb ik niet zoveel zin in.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_85814009
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:31 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Watersnoodramp in 1953 vergeten?
Ik denk dat alleen Job Cohen blij was met die 2000 kilo thee (want dat is het enige wat ze aan "hulpgoederen" zonden, temidden van een enorme berg hulp van de complete internationale gemeenschap). Ik wil die 2000 kilo thee ook best terugzenden voor je, kan links het in ieder geval niet meer misbruiken hier.
pi_85814706
HET IS DE SCHULD VAN WILDERS!!
pi_85814775
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat dus. De hele actie die er loopt van Giro 555 is te kansloos om aan te zien. Kunnen mensen hun schuld gevoel weer afkopen, of aan andere laten zien dat ze goed doen :r
pi_85818936
Dat ik niks geef heeft niks te maken met dat een moslimland is. Het kan me gewoon geen fuck schelen.
pi_85819529
Die wereldverbeteraars die aan de ene kant willen zorgen dat we minder grondstoffen en energie verbruiken maar aan de andere kant allemaal mensenlevens willen redden, die op hun beurt ook weer grondstoffen en energie gaan verbruiken... Waarom jezelf zo tegenwerken? :|W

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2010 23:00:56 ]
pi_85819889
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:59 schreef wazoomie het volgende:
Die wereldverbeteraars die aan de ene kant willen zorgen dat we minder grondstoffen en energie verbruiken maar aan de andere kant allemaal mensenlevens willen redden, die op hun beurt ook weer grondstoffen en energie gaan verbruiken... Waarom jezelf zo tegenwerken? :|W
Over dit feit verbaas ik mij al jaren!!!! 6 miljard mensen moet leven volgense de westerse levenstijl en de aarde moet gered worden :')

De linkse kortzichtige mede mensch met tegenstrijdige belangen... kansloos :')

Het leven (en de wereld) is niet eerlijk. Grow up and life with it.
pi_85821251
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Allemaal slappe excuses om kinderen die creperen niet te willen helpen. Ook al komt maar 30 cent per euro aan, dan nog is het zeer de moeite waard en worden heel veel kinderen van een verschrikkelijke dood gered. Maar ja, sommige Nederlanders schijnen alles te willen aangrijpen om maar niets te hoeven geven.
Er is al 1 miljoen of meer aan belastinggeld gegeven. Dus iedere belastingbetaler heeft al indirect cq ongewild gegeven.

Alsof je je schulidig moet voelen als je niks geeft :')
pi_85821437
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:12 schreef vulkaan het volgende:

[..]

Er is al 1 miljoen of meer aan belastinggeld gegeven. Dus iedere belastingbetaler heeft al indirect cq ongewild gegeven.

Alsof je je schulidig moet voelen als je niks geeft :')
Inderdaad, er is al 2 miljoen euro vannuit de overheid geschonken. Ik heb dus ook mijn bijdrage gedaan. Ik vind het overigens walgelijk dat men een maatschappelijke druk probeert te creeren zodat mensen zich gedwongen voelen om te storten.

De hart van Nederland interviews storen mij dan ook mateloos.

- U heeft gedoneerd?
-> Nee :)
- WAAROM DAN NIET :(

Net alsof je verantwoording moet afleggen omdat je niet doneert :r
pi_85821487
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:19 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Inderdaad, er is al 2 miljoen euro vannuit de overheid geschonken. Ik heb dus ook mijn bijdrage gedaan. Ik vind het overigens walgelijk dat men een maatschappelijke druk probeert te creeren zodat mensen zich gedwongen voelen om te storten.

- U heeft gedoneerd?

Inderdaad.. diegene die verantwoording moeten afleggen zijn diegene die ervoor zorgen dat er slechts een paar procent op de juiste bestemming komt.
  zondag 29 augustus 2010 @ 00:24:20 #90
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_85821565
Als de rest van wereld nog een paar weken niet reageert lost het probleem zichzelf op :')
pi_85823524
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 04:35 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Allemaal slappe excuses om kinderen die creperen niet te willen helpen. Ook al komt maar 30 cent per euro aan, dan nog is het zeer de moeite waard en worden heel veel kinderen van een verschrikkelijke dood gered. Maar ja, sommige Nederlanders schijnen alles te willen aangrijpen om maar niets te hoeven geven.
30 cent zou uitzonderlijk veel zijn, het geld van haitie, las laatst iets dat er al wel hooguit 5% van het geld aangekomen was... nu al:P nou zeg, laat dan maar zitten hoor, die organisaties kunnen doodvallen van mij... ten eerste wordt er sowieso al maar 10% werkelijk gebruikt voor de hulp en van die 10% komt dus blijkbaar ook nog eens maar 5% terecht... dan houd je dus 0.5% over dat daadwerkelijk besteed wordt... je euro maakt het verschil? :') denk het ook...
pi_85823939
Natuur doet zijn werk, boeit me vrij weinig welke religie ze daar hebben :W
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:40:02 #93
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_85826385
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 02:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Natuur doet zijn werk, boeit me vrij weinig welke religie ze daar hebben :W
Ze zeggen daar zelf toch altijd dat zoiets een straf van god is ;)
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:43:54 #94
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85826435
Dat, en het feit dat iets te vaak gebleken is dat gedoneerd geld niet terecht daar waar het nodig is. Mensen best geven bij rampen, maar niet dat besteed wordt aan nieuw marmer in paleizen, aan wapens, aan vergroting van de militaire troepen, aan de bonus van de directeuren, dat soort dingen.
En we hebben niet zulke goede gevoelens over de uitoefening van het moslim geloof (dat radicale).
Ga jij ooit je buurman helpen als keer op keer dreigt je hersens in te slaan?
How can I make this topic about me?
pi_85826439

bedankt grote boze satan :')
pi_85826490
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:19 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

- U heeft gedoneerd?

Als je dat al "maatschappelijke druk" vindt ....

Ze stellen gewoon een vraag en die vraag kun je vervolgens beantwoorden of zeggen: "Sorry, ik heb geen tijd".
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_85826708
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:48 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Als je dat al "maatschappelijke druk" vindt ....

Ze stellen gewoon een vraag en die vraag kun je vervolgens beantwoorden of zeggen: "Sorry, ik heb geen tijd".
Auberhaupt al stom dat ze het vragen, het hoort toch iets anoniems te zijn. En dan zo navragen van "waarom dan niet" met een camera op je gezicht is helemaal kansloos, zo van je moet je diep schamen.
pi_85826745
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef vulkaan het volgende:

[..]

Auberhaupt al stom dat ze het vragen, het hoort toch iets anoniems te zijn.
Dan zeg je dat. "Sorry, dat gaat u niets aan."

quote:
En dan zo navragen van "waarom dan niet" met een camera op je gezicht is helemaal kansloos, zo van je moet je diep schamen.
Nee hoor. Ze stellen gewoon een vraag. En die kun je dan beantwoorden.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_85826891
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:04 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dan zeg je dat. "Sorry, dat gaat u niets aan."
[..]

Nee hoor. Ze stellen gewoon een vraag. En die kun je dan beantwoorden.
Dan nog is het irritant om direct een camera in je gezicht te krijgen waar je niet om vraagt. En het is altijd zo'n verkapte manier van vragenstellen, "heeft u al gegeven" zo van iedereen moet geven wanneer u? :') Als je slim bent zeg je gewoon dat je hebt gegeven indirect via de belastingdienst.

Ik vraag me ook af of ze de beelden uitzenden als je aangeeft dat niet te willen.
pi_85826955
En hoeveel hebben de moslimlanden zelf gegeven aan hun moslimvrienden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')