nee want ik heb er ook een hekel aanquote:
Ik doe het bijna nooit, alleen op vakantie en dan nogsteeds bijna nooit..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry Fha, ik zou veel voor je doen, maar als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel afwassen
Vet tofquote:
Bij de bekers + bakjes + ander klein servies, dan 1 bord, vervolgens het bestek en dan de rest van de borden en als laatste de pannenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet tof![]()
Nah ik schuif het nog even een paar uurtjes naar voren denk ikHet is niet eens dat ik het echt heel vervelend vind, maar het is ondertussen zo veel dat ik gewoon niet meer weet waar ik moet beginnen
Ik begin altijd met het bestek, dan de glazen, dan de borden, dan snijplanken en dan pannenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Bij de bekers + bakjes + ander klein servies, dan 1 bord, vervolgens het bestek en dan de rest van de borden en als laatste de pannen
Ik heb net mijn eigen vaat afgewassen, dus ik heb mijn portie afwas voor vandaag wel weer gehad.quote:
Ik hanteer de volgorde: glazen - bekers en kopjes - borden - bestek - pannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik begin altijd met het bestek, dan de glazen, dan de borden, dan snijplanken en dan pannen
Zo werkt dat bij mij niet helemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
Maar dan weet je toch waar je mee moet beginnen
Ik moet alleen nog even afdrogen... maar ik laat het wel even een uurtje in het afdruiprek staan, bespaart tijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij niet helemaal
@Mart: Ook een goeie volgordeMaar als je al gedaan hebt dan hoef je niet meer inderdaad
Vandaar ook de "quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij niet helemaal
@Mart: Ook een goeie volgordeMaar als je al gedaan hebt dan hoef je niet meer inderdaad
Ik droog nooitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
Ik moet alleen nog even afdrogen... maar ik laat het wel even een uurtje in het afdruiprek staan, bespaart tijd.
ohw jesus heb je hem weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dom Kafferquote:De vrouw raakte vermoedelijk tijdens het sms'en met haar auto op de A28 van de weg en sloeg in de berm over de kop.
[..]
De politie trof vervolgens bij werkzaamheden een mobiele telefoon aan met op het scherm een niet afgemaakt sms-bericht met de tekst: 'Ik val bijna in slaap achter het stuur'.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw jesus heb je hem weer
Hai snoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |