geregistreerd op: dinsdag 18 mei 2010 @ 15:18quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef Floxcie het volgende:
Sinds ik lid ben geworden van FOK! wou ik altijd al mijn verjaardag vieren hier.
Damn, dat zijn echt mooie vrouwen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef Hooidraad het volgende:
Jailbait twins voor de jarige Job
[ afbeelding ]
Hahaha, ik moet het hem/ haar wel nageven, mooi staaltje theatraal gedrag en dat zonder te liegen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef Hooidraad het volgende:
Bovendien,
[..]
Hmm ja, ik zit eigenlijk nog steeds naar die foto te starenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Damn, dat zijn echt mooie vrouwen!
Ik ook... niet dat ik van mijn vriendin afwil, maar deze meiden benaderen de perfecte vrouwen wel heel dicht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zit eigenlijk nog steeds naar die foto te staren
Haal mijn oma offlinequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor jou de oma van een Fokker:
[ afbeelding ]
Vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hè toe, laat ons nog even genieten.
Dit!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik ook... niet dat ik van mijn vriendin afwil, maar deze meiden benaderen de perfecte vrouwen wel heel dicht.
Ik droom nog even verder van de foto van die vrouwen...
Wie gaat er over 2 maand een voor mij openen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:09 schreef Hyman het volgende:
Je eigen verjaardagstopic openen is best wel sadness.
Stuur PM de dag van tevoren; I'll managequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wie gaat er over 2 maand een voor mij openen?
HEUJ HARENquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:59 schreef EricOscuro het volgende:
Geen idee wie je bent verder, maar ik wens je toch een gave verjaardag toe.![]()
En vuurwerk zal ik niet zien vanuit Haren vrees ik.
Waar woon je in haren? Ik woon er ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 03:18 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ik ook... niet dat ik van mijn vriendin afwil, maar deze meiden benaderen de perfecte vrouwen wel heel dicht.
Ik droom nog even verder van de foto van die vrouwen...
Mag wel een beetje aardiger tegen TS, ik heb het gevoel alsof die reactie niet gemeend is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef TwisterNederland het volgende:
Gefeliciteerd, ook al heb ik nooit van je gehoord
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:51 schreef Hooidraad het volgende:
Jailbait twins voor de jarige Job
[ afbeelding ]
Niet feliciteren, maar wel meegenieten van de kadootjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |