quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef Boolo het volgende:
Ik hoorde laatst van zo'n gast die een scheet liet en er een wormpje bij zat, toen pakte hij hem op en ging hij eraan ruiken en toen rook het dus naar ammoniak, bleek dattie ziek was.
Oké bedankt ik zal er op letten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef Boolo het volgende:
Ik hoorde laatst van zo'n gast die een scheet liet en er een wormpje bij zat, toen pakte hij hem op en ging hij eraan ruiken en toen rook het dus naar ammoniak, bleek dattie ziek was.
Ja als het knal/ruft scheten waren met een licht tot middelmatig aroma er aan toegevoegd.quote:
idd, in een volle lift bijvquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef MaartenVanRossum het volgende:
Dat zijn de beste scheten, die moet je koesteren en bewaren voor het ultieme moment.
Zeg.. Ik vind beide niet 'lekker'. Ben ik raar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef Bonzoo het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat mensen hun eigen scheten altijd niet smerig (lees: lekker) vinden ruiken en die van anderen wel?![]()
![]()
Bijvoorbeeld in bed, dat je zo'n legendarische eierscheet laat... dan MOET je gewoon even een flinke snuif nemen onder de dekens, je houdt het niet tegenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef MaartenVanRossum het volgende:
Dat zijn de beste scheten, die moet je koesteren en bewaren voor het ultieme moment.
En dan zelf even diep inhaleren terwijl de wereld om je heen langzaam aan het doodgaan isquote:
Ja dat is echt een vreemd menselijk trekjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:56 schreef Henno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in bed, dat je zo'n legendarische eierscheet laat... dan MOET je gewoon even een flinke snuif nemen onder de dekens, je houdt het niet tegen
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:56 schreef Henno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in bed, dat je zo'n legendarische eierscheet laat... dan MOET je gewoon even een flinke snuif nemen onder de dekens, je houdt het niet tegen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:56 schreef Henno het volgende:
Territoriumgedrag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef Bonzoo het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat mensen hun eigen scheten altijd niet smerig (lees: lekker) vinden ruiken en die van anderen wel?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:30 schreef Henno het volgende:
Heb ook weleens zo'n perfecte bierscheet gelaten 's ochtends vlak voordat ik naar m'n werk ging, en dat je dan laat in de avond weer thuis komt en 'm nog steeds ruikt, en denkt "hm misschien had ik een raam open moeten zetten"
dat zijn de beste
Wtf manquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:30 schreef Henno het volgende:
Heb ook weleens zo'n perfecte bierscheet gelaten 's ochtends vlak voordat ik naar m'n werk ging, en dat je dan laat in de avond weer thuis komt en 'm nog steeds ruikt, en denkt "hm misschien had ik een raam open moeten zetten"
dat zijn de beste
Mmm. dit kan eigenlijk best wel kloppen. Maar dan zou ik het niet zo heel erg hebben. Soms heb ik inderdaad wel eens regelmatig last van diarree. Vreemde is dat dit meestal alleen maar snachts is rond een uur of 2 a 3 en dit houdt ook heel erg snel op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
TS heeft lactose intolerantie maar weet dat nog niet.
quote:Voorbeeld
Een overbelaste lever kan de volgende klachten geven:
* Altijd tussen 01.00 en 03.00 uur 's nachts wakker worden om bijvoorbeeld te moeten plassen - extra activiteit tijdens de tijden van veel energie aanvoer op de lever.
* Altijd tussen 13.00 en 15.00 uur 's middags een dip, suf en zin om een middagdutje te doen - een inzinking op het moment dat er weinig energie aanvoer is op de lever.
Doen
Gebruik deze orgaan klok als indicator, niet meer en niet minder. Kom je erachter dat je wellicht een zwakke lever hebt dan kun je daar bijvoorbeeld door simpele maatregelen te treffen gewoon rekening mee houden.
beter ga jij even naar de dokter ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:30 schreef Henno het volgende:
dat zijn de beste
Daar moet eens serieus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan worden...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef Bonzoo het volgende:
![]()
Godverdommequote:
Het is inderaad wel interessant. Net zoals men doorgaans de eigen zweetlucht ook minder erg vindt dan de penetrante putlucht van de passagier ernaast in de trein (terwijl die misschien precies hetzelfde over de ander denkt).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:30 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Daar moet eens serieus wetenschappelijk onderzoek naar gedaan worden...
ik wilde laatst weglopen om er 1 te laten rippen maar toen ik een stap zette ontglipte die zo in de nek van een collegaquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:32 schreef RickoKun het volgende:
Het is ook altijd fijn dat als je je ergens afzondert om die ruft te laten, ineens mensen naar je te komen om je iets te vragen ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |