quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef Boolo het volgende:
Ik hoorde laatst van zo'n gast die een scheet liet en er een wormpje bij zat, toen pakte hij hem op en ging hij eraan ruiken en toen rook het dus naar ammoniak, bleek dattie ziek was.
Oké bedankt ik zal er op letten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef Boolo het volgende:
Ik hoorde laatst van zo'n gast die een scheet liet en er een wormpje bij zat, toen pakte hij hem op en ging hij eraan ruiken en toen rook het dus naar ammoniak, bleek dattie ziek was.
Ja als het knal/ruft scheten waren met een licht tot middelmatig aroma er aan toegevoegd.quote:
idd, in een volle lift bijvquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef MaartenVanRossum het volgende:
Dat zijn de beste scheten, die moet je koesteren en bewaren voor het ultieme moment.
Zeg.. Ik vind beide niet 'lekker'. Ben ik raar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:17 schreef Bonzoo het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat mensen hun eigen scheten altijd niet smerig (lees: lekker) vinden ruiken en die van anderen wel?![]()
![]()
Bijvoorbeeld in bed, dat je zo'n legendarische eierscheet laat... dan MOET je gewoon even een flinke snuif nemen onder de dekens, je houdt het niet tegenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:04 schreef MaartenVanRossum het volgende:
Dat zijn de beste scheten, die moet je koesteren en bewaren voor het ultieme moment.
En dan zelf even diep inhaleren terwijl de wereld om je heen langzaam aan het doodgaan isquote:
Ja dat is echt een vreemd menselijk trekjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:56 schreef Henno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in bed, dat je zo'n legendarische eierscheet laat... dan MOET je gewoon even een flinke snuif nemen onder de dekens, je houdt het niet tegen
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |