Vroeger kreeg je gewoon de optie om 5 in 1 keer te uploaden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja!
Soms, vroeger, toen het internet nog gemoedelijk was, opende ik 5 tabs naast elkaar om dan * hups * snel even 5 foto's te uploaden. Maar nee, nu krijg je 3 van de 5x een error omdat je de code niet goed hebt gelezen. En dan raak je hélemaal in de war, welke code je ook alweer al wel had qua foto en welke niet
Niet zelf gemaakt, allicht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Whihihi, ik moest even kijken maar hij is![]()
Oh, dat kan ik me eigenlijk niet eens herinnerenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon de optie om 5 in 1 keer te uploaden.
Imgurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef delano.888 het volgende:
Iemand al een echt goede vervanger gevonden?
Haha, die captcha's (dat zijn dus die 'woorden' uit de OP) zijn in de paints verwerkt. Dus helemaal nietszeggende woorden/ zinnen waar dan een stripje omheen is gemaakt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik snap geen fuck van die paints
imgdumper.nl hondquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef delano.888 het volgende:
Iemand al een echt goede vervanger gevonden?
Die is zeker goed!quote:
oooh zo hahaha even nog een x kijken allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, die captcha's (dat zijn dus die 'woorden' uit de OP) zijn in de paints verwerkt. Dus helemaal nietszeggende woorden/ zinnen waar dan een stripje omheen is gemaakt.
Zie deze:
[ afbeelding ]
Geniaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef gazpach het volgende:
[..]
Niet zelf gemaakt, allicht.
> CaptchArt
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:50 schreef Sportex het volgende:
Terechte klacht, helemaal gek word ik ervan.
Heb ook ontdekt dat je de leestekens kan negeren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:07 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Niet bestaande woorden kan je gewoon veranderen in andere woorden.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha, die captcha's (dat zijn dus die 'woorden' uit de OP) zijn in de paints verwerkt. Dus helemaal nietszeggende woorden/ zinnen waar dan een stripje omheen is gemaakt.
Zie deze:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |