ZW Brabant nu ook (weer).quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Tijdelijke stortbui hier in NO Brabant.
Laten we Rotterdam verzuipenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef RiKe het volgende:
Oke ter compensatie van alle buien die de Randstad inmiddels heeft gemist, wil ik een bui krijgen waardoor de Randstad het nieuwste schiereiland wordt van Nederland!![]()
Ik weet niet waar je woont, maar Den Haag heeft afgelopen week meer dan genoeg regen gehadquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef RiKe het volgende:
Oke ter compensatie van alle buien die de Randstad inmiddels heeft gemist, wil ik een bui krijgen waardoor de Randstad het nieuwste schiereiland wordt van Nederland!![]()
Ja elk moment is het hier...Wind is flink en het wordt steeds donkerder.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Front komt nu hier aan in NO Brabant lijkt het.. wind trekt aan en de lucht wordt weer erg donker.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:14 schreef Floor-Sofie het volgende:
enschede aanwezig:)
over kwartiertje zullen we ook kunnen genieten van een lichtshow denk ik
Leiden, regen hebben we misschien wel gehad..maar leuk weer niet (onweer dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar Den Haag heeft afgelopen week meer dan genoeg regen gehad
Nu wel twee keerquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:28 schreef DemonRage het volgende:
En toen ging het even los.
Van het onweer dat er volgens de buienradar (plaatje van 18:20u) op moet zitten merk ik trouwens helemaal niets.
Zo te zien is er wel schade. Weer plaatselijk dus dan kunnen andere plaatsen " buiten de boot " vallen..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef INViCTuS het volgende:
Maargoed, dit was het? Dikke waarschuwing voor tientallen millimeters neerslag, dat valt dus ook wel mee.
Damnquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef horned_reaper het volgende:
Mogelijke downburst of microburst in de omgeving van Kampen en Zwolle.
In Kamperveen is een boerderij volledig aan gort geblazen![]()
[ afbeelding ]
Nou, min of meer..quote:
Dat isquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:48 schreef horned_reaper het volgende:
Mogelijke downburst of microburst in de omgeving van Kampen en Zwolle.
In Kamperveen is een boerderij volledig aan gort geblazen![]()
[ afbeelding ]
Dus niet bewoond? Dat is dan een gelukje. Het zal je gebeuren als je ligt te pitten en je huis wordt even uit elkaar getrokken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Er was een verbouwing gaande, volgens 112Kampen.nl, dus goed mogelijk dat de constructie daarom verzwakt was.
is niet raar idd door de windrichting. Op P2000 kwamen er ook al berichten langs. Is ook nogal wat om de Nieuwe Waterweg af te sluiten met die enorme partij scheepvaart.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Was ook verwacht toch, hoog water bij Hoek van Holland? Meen daar iets over gelezen te hebben, in combinatie met redelijk hoge golven(4.5/5 meter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |