Jawel hoor, mooi moment om te stoppen met rokenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef Razor21 het volgende:
Horizontale regen nu in Almere wat een water zeg![]()
En ik MOET er nu uit met de FIETS naar de AH om peuken te halen heb geen andere optie
wachten dus dat het eventjes droog is. AH blijft nog wel ff open right?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef Razor21 het volgende:
Horizontale regen nu in Almere wat een water zeg![]()
En ik MOET er nu uit met de FIETS naar de AH om peuken te halen heb geen andere optie
Begint inderdaad weer een flinke lijn te worden die ook ZO Nederland mee gaat pakken zo te zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Drassss het volgende:
Wow wat een machtige lijn op buienradar. Mensen die er net voor wonen?
Ik hoop met je mee, want ik woon 7km van je vandaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Begint inderdaad weer een flinke lijn te worden die ook ZO Nederland mee gaat pakken zo te zien
Hier in het Zuid-Westen van de provincie Utrecht hebben we het lijntje mooi meegepakt. Van ene op het andere moment kwam de regen ineens in stralen uit de lucht en nog een paar onweersklappen. Het heeft niet lang geduurd, het wordt nu weer wat lichter.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Drassss het volgende:
Wow wat een machtige lijn op buienradar. Mensen die er net voor wonen?
ZW Brabant nu ook (weer).quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Tijdelijke stortbui hier in NO Brabant.
Laten we Rotterdam verzuipenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef RiKe het volgende:
Oke ter compensatie van alle buien die de Randstad inmiddels heeft gemist, wil ik een bui krijgen waardoor de Randstad het nieuwste schiereiland wordt van Nederland!![]()
Ik weet niet waar je woont, maar Den Haag heeft afgelopen week meer dan genoeg regen gehadquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef RiKe het volgende:
Oke ter compensatie van alle buien die de Randstad inmiddels heeft gemist, wil ik een bui krijgen waardoor de Randstad het nieuwste schiereiland wordt van Nederland!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |