0.25quote:
fokking newbiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het! Ik weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha. Je bent een eindbaas gab!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar nu zullen sommige m nog niet snappen.
Nope. Fout.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef Pietepietje het volgende:
1/2 + 3/4 = h/v = 5/4 = 1.25
h/v + 1/2 = 3/4
h/v = 1/4
In het eerste geval is h/v = 1.25, en in het tweede h/v = 1/4
Wel!quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Joe-Momma het volgende:
1/2 + 3/4 = h/v
h/v + 1/2 = 3/4
h/v = ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Ik weet het.Dat ik hier niet aan dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik weet het.H/v is papier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 4 hoedje van hoedje van 1 2 3 4 hoedje van papier.
1 2 3 4 hoedje van papier?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hahahaha. Je bent een eindbaas gab!!!!
Klopt. Maar nu zullen sommige m nog niet snappen.
[..]
Ik weet het.Dan klopt het op de 2e regel toch niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Raadsels zijn bazendingen. Maar dan moeten het wel goede raadsels zijn. Dit was een kutraadsel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Romanus het volgende:
raadsels zijn kut, shitbrix zijn leuker
Een bruine sterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Haque het volgende:
Het is soms licht, soms donker, soms allebei.
Het is soms rond, soms niet.
RARA WAT IS HET
Omdat je het niet wist.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Raadsels zijn bazendingen. Maar dan moeten het wel goede raadsels zijn. Dit was een kutraadsel.
Ik was je voor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
1, 2, 3, 4 hoedje van, hoedje van. 1, 2, 3, 4 hoedje van papier.
quote:
Kaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
Als je mijn naam uitspreekt ben ik verdwenen.
Rara wat ben ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Antwoord :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een rokend persoon in een coupé zijn rook naarbuiten blaast, dan naar het zuiden, anders rookt er niets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Pietepietje het volgende:
Eigenlijk eentje voor Socios:
Een elektrische trein rijdt met 150 kilometer per uur naar het noord-oosten, en de wind waait met 100 kilometer per uur naar het zuiden. Waar waait de rook van de trein heen?
Ik denk eerder zzw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als er een rokend persoon in een coupé iemand zijn rook naarbuiten blaast, dan naar het zuiden, anders rookt er niets.
poe moelijk man dit doordenkertjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Pietepietje het volgende:
Eigenlijk eentje voor Socios:
Een elektrische trein rijdt met 150 kilometer per uur naar het noord-oosten, en de wind waait met 100 kilometer per uur naar het zuiden. Waar waait de rook van de trein heen?
wegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
Rara wat ben ik?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Welke rook fleppie?? Het is een electrische trein!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef Haque het volgende:
jongens jongens mijn raadsel is nog niet beantwoord! kwam net langs in the transporter duskl
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
Rara wat ben ik?
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
grow upquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Enorm erg, ben je je nu aan het afberen op de flame reacties?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Och, ben je op je teentjes getrapt
Nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Enorm erg, ben je je nu aan het afberen op de flame reacties?
mozes? geen ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:30 schreef Pietepietje het volgende:
Hoeveel dieren van elk soort nam Mozes mee op de ark?
Mozes waarschijnlijk weinig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:30 schreef Pietepietje het volgende:
Hoeveel dieren van elk soort nam Mozes mee op de ark?
quote:
Te slim publiekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mozes waarschijnlijk weinig.Noach, maar dat zal de 'grap' wel zijn.
nou?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Haque het volgende:
RARA WAT IS HET
De maan ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Haque het volgende:
RARA WAT IS HET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[ Bericht 0% gewijzigd door PeZu op 28-08-2010 00:20:50 ]There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef PeZu het volgende:
wat is saai en geen hol aan?het*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
neequote:
undercover?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:37 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben wat ik ben als je het verteld ben ik het niet meer
Wat ben ik?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het! Ik weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha omg. Daar had ik niet aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Een raadsel. Of een geheim.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:37 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben wat ik ben als je het verteld ben ik het niet meer
Wat ben ik?
De rokerscoupe is opgeblazen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Een man zit in een trein. Als hij niet in een niet-rokerscoupé had gezeten had hij nu nog geleefd.
Wat is er gebeurd?
Hij was blind, kam terug van een operatie waardoor hij kon zien. Ging door een tunnel pleegde zelfmoord omdat hij dacht dat de operatie was mislukt. In een rokerscoupé kon hij de peuken zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Een man zit in een trein. Als hij niet in een niet-rokerscoupé had gezeten had hij nu nog geleefd.
Wat is er gebeurd?
zijn hart klopt niet meerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Een man ligt in een open veld, wat is zijn doodsoorzaak?
je hoeft niet te schreeuwen kneusquote:
Waarom klopt het niet meer?quote:
Hij schreeuwt niet, hij typt hard.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:35 schreef GanjaLink het volgende:
[..]
je hoeft niet te schreeuwen kneus
omdat hij dood is tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom klopt het niet meer?
Vraag aan god Y: "Als ik jou zou vragen 'Is X Willekeur?', zou je dan 'dah' antwoorden?". Als Y 'dah' antwoordt, dan is ofwel Y zelf Willekeur, ofwel is X Willekeur. In beide gevallen is Z dus niet Willekeur. Als Y 'nah' antwoordt, dan is ofwel Y Willekeur, ofwel Z, en dus is X zeker niet Willekeur.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef GanjaLink het volgende:
"Drie goden X, Y, en Z heten (in onbepaalde volgorde) Waar, Vals en Willekeur. Waar spreekt altijd de waarheid, Vals liegt altijd en Willekeur antwoordt willekeurig de waarheid of de leugen. De opdracht bestaat eruit om door drie ja/neen vragen te stellen exact de identiteiten van X, Y en Z te bepalen. Je mag kiezen aan welke god je elke vraag stelt en je mag meerdere vragen aan dezelfde god stellen. Een bijkomend probleem is dat de goden wel Nederlands verstaan, maar zelf niet kunnen spreken. Ze antwoorden met 'dah' en 'nah', maar vooraf is niet bekend welke 'ja' en welke 'neen' betekent."
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende keer in een spoiler? Nu weet ik het antwoord al.
stapeltjes dwars voor je leggen, dan zit er in elke stapel niet één op zijn kop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Oke oke oke
Je krijgt een pak kaarten, daarvan zitten een bekend aantal kaarten op zijn kop in, willekeurig verdeelt over het pakje.
Nu moet je zonder te kijken, twee stapels maken zodat in elke stapel evenveel kaarten op zijn kop zitten
Je mag kaarten omdraaien btw. Maar je kan dus niet zien/voelen etc welke er omgedraaid zijn.
What do?
edit: foutje gemacht
Kerel..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Vraag aan god Y: "Als ik jou zou vragen 'Is X Willekeur?', zou je dan 'dah' antwoorden?". Als Y 'dah' antwoordt, dan is ofwel Y zelf Willekeur, ofwel is X Willekeur. In beide gevallen is Z dus niet Willekeur. Als Y 'nah' antwoordt, dan is ofwel Y Willekeur, ofwel Z, en dus is X zeker niet Willekeur.
Vraag nu aan de god die zeker niet Willekeur is het volgende: "Als ik u zou vragen: 'Bent u Waar?', zou u dan 'dah' antwoorden?" Als het antwoord 'dah' is, deze god Waar. Als het antwoord 'nah' is, dan is deze god Vals.
Vraag aan dezelfde god "Als ik u zou vragen 'Is Y Willekeur', zou u dan 'dah' antwoorden?" Als het antwoord 'dah' is, is Y willekeur. Anders is de god waartegen je nog niet hebt besproken Willekeur. Nu weet je dus de identiteit van Willekeur van of Vals of Waar, maar dus ook de identiteit van de laatste (door eliminatie!).
Eitje!
Nee, het is geen flauw antwoordquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:50 schreef Adfundum het volgende:
[..]
stapeltjes dwars voor je leggen, dan zit er in elke stapel niet één op zijn kop.
Transporter gekeken zeker, Statham raadselde precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Haque het volgende:
RARA WAT IS HET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |