0.25quote:
fokking newbiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het! Ik weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha. Je bent een eindbaas gab!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar nu zullen sommige m nog niet snappen.
Nope. Fout.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef Pietepietje het volgende:
1/2 + 3/4 = h/v = 5/4 = 1.25
h/v + 1/2 = 3/4
h/v = 1/4
In het eerste geval is h/v = 1.25, en in het tweede h/v = 1/4
Wel!quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Joe-Momma het volgende:
1/2 + 3/4 = h/v
h/v + 1/2 = 3/4
h/v = ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Ik weet het.Dat ik hier niet aan dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik weet het.H/v is papier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 2 3 4 hoedje van hoedje van 1 2 3 4 hoedje van papier.
1 2 3 4 hoedje van papier?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hahahaha. Je bent een eindbaas gab!!!!
Klopt. Maar nu zullen sommige m nog niet snappen.
[..]
Ik weet het.Dan klopt het op de 2e regel toch niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Raadsels zijn bazendingen. Maar dan moeten het wel goede raadsels zijn. Dit was een kutraadsel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Romanus het volgende:
raadsels zijn kut, shitbrix zijn leuker
Een bruine sterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Haque het volgende:
Het is soms licht, soms donker, soms allebei.
Het is soms rond, soms niet.
RARA WAT IS HET
Omdat je het niet wist.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Raadsels zijn bazendingen. Maar dan moeten het wel goede raadsels zijn. Dit was een kutraadsel.
Ik was je voor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
1, 2, 3, 4 hoedje van, hoedje van. 1, 2, 3, 4 hoedje van papier.
quote:
Kaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
Als je mijn naam uitspreekt ben ik verdwenen.
Rara wat ben ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Antwoord :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een rokend persoon in een coupé zijn rook naarbuiten blaast, dan naar het zuiden, anders rookt er niets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Pietepietje het volgende:
Eigenlijk eentje voor Socios:
Een elektrische trein rijdt met 150 kilometer per uur naar het noord-oosten, en de wind waait met 100 kilometer per uur naar het zuiden. Waar waait de rook van de trein heen?
Ik denk eerder zzw.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als er een rokend persoon in een coupé iemand zijn rook naarbuiten blaast, dan naar het zuiden, anders rookt er niets.
poe moelijk man dit doordenkertjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Pietepietje het volgende:
Eigenlijk eentje voor Socios:
Een elektrische trein rijdt met 150 kilometer per uur naar het noord-oosten, en de wind waait met 100 kilometer per uur naar het zuiden. Waar waait de rook van de trein heen?
wegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
Rara wat ben ik?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Welke rook fleppie?? Het is een electrische trein!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef Haque het volgende:
jongens jongens mijn raadsel is nog niet beantwoord! kwam net langs in the transporter duskl
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
Rara wat ben ik?
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
grow upquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Enorm erg, ben je je nu aan het afberen op de flame reacties?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Och, ben je op je teentjes getrapt
Nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Haque het volgende:
[..]
Enorm erg, ben je je nu aan het afberen op de flame reacties?
mozes? geen ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:30 schreef Pietepietje het volgende:
Hoeveel dieren van elk soort nam Mozes mee op de ark?
Mozes waarschijnlijk weinig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:30 schreef Pietepietje het volgende:
Hoeveel dieren van elk soort nam Mozes mee op de ark?
quote:
Te slim publiekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mozes waarschijnlijk weinig.Noach, maar dat zal de 'grap' wel zijn.
nou?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Haque het volgende:
RARA WAT IS HET
De maan ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Haque het volgende:
RARA WAT IS HET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[ Bericht 0% gewijzigd door PeZu op 28-08-2010 00:20:50 ]There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef PeZu het volgende:
wat is saai en geen hol aan?het*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
neequote:
undercover?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:37 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben wat ik ben als je het verteld ben ik het niet meer
Wat ben ik?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
Ik weet het! Ik weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha omg. Daar had ik niet aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Een raadsel. Of een geheim.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:37 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben wat ik ben als je het verteld ben ik het niet meer
Wat ben ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |