abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87831875
voor mijn bijdrage inzake mijn dieet verwijs ik je naar mijn eigen topic. Ik kan jullie vertellen dat ik het niet makkelijk heb als het gaat om het mijden van frisdrank en vooral alcohol. Daarom drink ik naast thee of water ook heel veul AA (of is dat ook niet goed) :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:57:18 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_87832043
AA lijkt me nou niet echt een slimme zet als je graag gewicht wilt verliezen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:00:44 #153
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87832152
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef Sjeen het volgende:
AA lijkt me nou niet echt een slimme zet als je graag gewicht wilt verliezen...
Naar mijn weten kun je gewoon alles drinken wat light is. AA heeft ook een light-versie.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_87832693
waarom zou je uberhaupt aa drinken? Tis toch zo dat je pas na een flinke tijd echt intensief sporten sportdrankjes kunt gebruiken? Anders zit je alleen maar kcal' s (ook als t light is) en loze stoffen naar binnen te hengelen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:17:58 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_87832718
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:00 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Naar mijn weten kun je gewoon alles drinken wat light is. AA heeft ook een light-versie.
Over of 'light' verstandig is, zijn de meningen verdeeld. Ik gebruik het in elk geval niet :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_87832785
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
waarom zou je uberhaupt aa drinken? Tis toch zo dat je pas na een flinke tijd echt intensief sporten sportdrankjes kunt gebruiken? Anders zit je alleen maar kcal' s (ook als t light is) en loze stoffen naar binnen te hengelen...
Dat dus
Zolang ik geen marathons loop vind ik het niet echt nodig
pi_87832908
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat dus
Zolang ik geen marathons loop vind ik het niet echt nodig
ik drink meestal na een volleybal wedstrijd wel een flesje chocomel.. ook enorm slecht.. maar na een wedstrijd mag het wel... ( vind ik.. ;) )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87832930
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik drink meestal na een volleybal wedstrijd wel een flesje chocomel.. ook enorm slecht.. maar na een wedstrijd mag het wel... ( vind ik.. ;) )
Maar chocomel is ook anders (vind ik)
En gezond is het zeker niet maarja als je het lekker vind kan het best afentoe
pi_87861650
Ik drink tijdens het sporten een flesje sportdrank van de AH, en na het sporten ook een flesje. Totaal 2 flesjes dus á 150kcal. :')

Ik ga vandaag proberen om in ieder geval 1 van die flesjes te vervangen door water.
pi_87862751
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:

Ik ga vandaag proberen om in ieder geval 1 van die flesjes te vervangen door water.
^O^ Goed begin
Anders is het sporten ook zo jammer
pi_87870539
Ik vandaag 0,75l water (Spa blauw) gedronken in plaats van 2 flessen sportdrank. :s) Een extra grote fles is best handig! :Y)
pi_87878429
Hey mededieeters :P
Ik wil graag afvallen en heb met een vriend dit voedingsschema gemaakt:

8:00 20gr Micellar Casein + 250 ml grapefruitsap ZSM NA HET OPSTAAN
8:00 40 g brinta + 250 ml melk
10:00 appel + 1 of 2 crackers + mager beleg
12:00 2 boterhammen + mager beleg
14:00 200 g vis + cracker
16:00 1 a 2 crackers met mager beleg + 1 stuks fruit
18:00 wat de pot schaft, beetje rijst/aardappelen meer groente , mager vlees
20:00 2 eieren
22:00 50 g ongezouten cashew/walnoten
23:30 500 g kwark
00:00 20gr Micellar Casein + 250 ml grapefruitsap

Overige supplementen: 3gr CLA, 1 gr Inositol per dag, driemaal daags 1 visolie capsule

Training: maandag, woensdag en zaterdag

Touwtjespringen 60 seconde non stop
Opdrukken 20-30 herhalingen
Voorovergebogen dumbell roeien 20 herhalingen
Dumbell sqaut met schouderdrukken 20 herhalingen
Dumbell deadlift 20 herhalingen
Crunches 30 herhalingen

Na elke oefening 30 seconde rust.
Hele circuit 3 x herhalen

De micellar casein, CLA en Inositol heb ik nog niet binnen, maar ik houd me voor de rest wel aan het voedingsschema.

Wat vinden jullie van mijn (trainings)schema?

PS weet niet of ik hier goed zit
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:02:48 #163
130755 Kinga
versier hier
pi_87882457
Ga je dit strakke schema elke dag eten? Of varieer je elke dag? Ik mis trouwens het water drinken, misschien ben je dat vergeten erbij te tikken. Qua melkproducten ziet het er goed uit, qua fruit ook wel, zou je 1-2 stuks meer van mogen, groente zou ik proberen wat te verdelen over de dag. Bijvoorbeeld op je brood of cracker een paar plakjes tomaat of komkommer toevoegen. Dan kom je makkelijker aan die '2 ons groente'.
pi_87890689
beatrijs misschien iets meer achtergrond over jezelf?
vind het nogal een extreem dieet als ik het zou moeten doen, maar misschien leef jij al een beetje zo?
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:53:17 #165
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87892490
Bah, ben weer twee kilo aangekomen door wat hectische weken. -O-
En deze week heb ik een conferentie dus hele week restaurants en lopend buffet lunches. Dat gaat echt niet goed gaan :(

Gelukkig heeft het hotel wel fitness en sauna, mijn plan is on daar maar goed gebruik van te gaan maken.
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:02:15 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87895111
Nu ga ik er eindelijk eens echt voor. M'n buik dijt alleen maar uit. Nou was de afgelopen maanden ook puur superstress ivm studie, werk, gezondheid en verhuizing.. wat leidde tot vele keren eten bestellen, friet chips en zoete rommel, en alle andere dingen die god verboden heeft.

Ik heb hier in de nieuwe place kasten staan met spiegeldeuren, en ik word er gek van, als ik achter de computer hang zie ik gewoon een fucking overrijpe PEER daar zitten. Puuuke! Dus: spiegelkasten, ik kan ze aanraden aan iedereen die wil afvallen.

Dusch, vanmiddag ga ik eens bewegen, chips wordt per direct gereduceerd tot een bakje, en verder ga ik weer weightwatchen want met dat puntentellen had ik toch vorig jaar best succes (–5kg in korte tijd en het was geen drama om me er aan te houden, maar ja toen werd ik weer laks want 'het ging toch zo makkelijk').

DUS DAT!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87895225
Brr, zo'n strak voedingsschema dat in detail is uitgewerkt lijkt mij 10x niks. Overigens vind ik het aantal voedingssupplementen ook enorm. Ben je niet bang dat je later niet meer zonder kan?

Succes.

* sylvesterrr heeft vandaag eindelijk weer aan zaalvoetbal gedaan (een uurtje). Na afloop kreeg ik van veel mensen te horen dat mijn conditie overduidelijk is verbeterd. :P
pi_87905057
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ga je dit strakke schema elke dag eten? Of varieer je elke dag? Ik mis trouwens het water drinken, misschien ben je dat vergeten erbij te tikken. Qua melkproducten ziet het er goed uit, qua fruit ook wel, zou je 1-2 stuks meer van mogen, groente zou ik proberen wat te verdelen over de dag. Bijvoorbeeld op je brood of cracker een paar plakjes tomaat of komkommer toevoegen. Dan kom je makkelijker aan die '2 ons groente'.
Ja elke dag, probeer wel zoveel mogelijk te varieeren met avondeten,groeten en fruit en beleg. Bedankt voor de kommer tomaat tip ! :)

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:
beatrijs misschien iets meer achtergrond over jezelf?
vind het nogal een extreem dieet als ik het zou moeten doen, maar misschien leef jij al een beetje zo?
Weeg nu te zwaar en wil gewoon afvallen. Mijn eetpatroon is heel erg slecht. Ik eet gewoon wanneer ik honger heb en snoep teveel en dan moet ik afleren. Met dit schema eet ik om de 2 uur en krijg ik veel eiwitten binnen waardoor ik minder calorieën en koolhydraten binnenkrijg :) Eiwitdieet laat je spontaan 500 kcal minder eten.

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Brr, zo'n strak voedingsschema dat in detail is uitgewerkt lijkt mij 10x niks. Overigens vind ik het aantal voedingssupplementen ook enorm. Ben je niet bang dat je later niet meer zonder kan?

Succes.

* sylvesterrr heeft vandaag eindelijk weer aan zaalvoetbal gedaan (een uurtje). Na afloop kreeg ik van veel mensen te horen dat mijn conditie overduidelijk is verbeterd. :P
Nee hoor en ook al zou ik 'niet zonder kunnen' dan lijkt me dat geen groot probleem :P
Gefeliciteerd met je vorderingen op het gebied van conditie :)!

[ Bericht 0% gewijzigd door beatrijs op 24-10-2010 20:03:37 ]
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_87914170
Ik wil voortaan ook kipfilet bij de lunch eten. Op het werk is helaas geen kipfilet verkrijgbaar, dus moet ik dat zelf meenemen.

Kan ik een boterham met kipfilet (kipfilet van de AH) 's ochtends klaarmaken en 's middags nuttigen? Ik heb op het werk geen koelkast tot m'n beschikiing, het staat wel op mijn wishlist. :P

Of kan ik toch maar beter naar Bakker Bart in het winkelcentrum (+/- 5 minuten lopen) om het broodje daar te halen? Dit zal vast wel iets duurder zijn dan zelf klaarmaken en meenemen.
pi_87915755
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil voortaan ook kipfilet bij de lunch eten. Op het werk is helaas geen kipfilet verkrijgbaar, dus moet ik dat zelf meenemen.

Kan ik een boterham met kipfilet (kipfilet van de AH) 's ochtends klaarmaken en 's middags nuttigen? Ik heb op het werk geen koelkast tot m'n beschikiing, het staat wel op mijn wishlist. :P

Of kan ik toch maar beter naar Bakker Bart in het winkelcentrum (+/- 5 minuten lopen) om het broodje daar te halen? Dit zal vast wel iets duurder zijn dan zelf klaarmaken en meenemen.
Mager broodbeleg:

Magee vleeswaren:

20 kcal Rookvlees
20 kcal Achterham
20 kcal Gegrilde achterham
20 kcal Casselerrib
25 kcal Kip of kalkoenfilet
25 kcal Magere fricandeau
25 kcal Rosbief
30 kcal Filet américain
30 kcal Beenham
30 kcal Schouderham
35 kcal Ossenworst
40 kcal Rauwe ham
40 kcal Mager gebraden gehakt

Magere kaasproducten

20 kcal Cottage cheese / Hüttenkäse
20 kcal Zwitserse strooikaas
25 kcal Kaas spread linera
30 kcal Light kaas 8% vet
30 kcal Milner smeerbaar
30 kcal Smeerkaas 20+
40 kcal Smeerkaas 30+
40 kcal Verse geitenkaas
40 kcal Kaas 10+
50 kcal Kaas 20+
55 kcal Kaas 30+

Broodjes zijn duur en er kunnen sauzen/dingen op zitten waarvan je niet weet hoeveel calorieën / koolhydraten erin zitten enz.

Heb net ook lunchpakket voor school gemaakt

4 Cracottes met 20+ kaas / kipfile, 2 sneetjes witbrood met boter en kaas/licht gesmeerde halva jam. 1 appel _O_
Gonna rise up
Gonna rise up
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:39:03 #171
130755 Kinga
versier hier
pi_87917772
Wel grappig dat je dan toch wit brood pakt ipv bruin ;)
pi_87918907
Dus ik kan gewoon een boterham met kipfilet meenemen zonder dat ik een koelkast hoef te regelen? :)

* sylvesterrr is wat dat betreft een n00b.
pi_87919327
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus ik kan gewoon een boterham met kipfilet meenemen zonder dat ik een koelkast hoef te regelen? :)

* sylvesterrr is wat dat betreft een n00b.
Ja zo snel bederft dat niet :P
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_87919449
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef Kinga het volgende:
Wel grappig dat je dan toch wit brood pakt ipv bruin ;)
hoezo? In wit brood zitten minder/evenveel koolhydraten dan in volkoren/tarwebrood. ook zitten er minder calorieën. Bruin brood zitten wel meer vezels maar die krijg ik genoeg binnen. Het ontloopt elkaar niet veel.

http://www.brood.net/cont(...)0portie_20100217.pdf
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_87927273
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef beatrijs het volgende:

[..]

hoezo? In wit brood zitten minder/evenveel koolhydraten dan in volkoren/tarwebrood. ook zitten er minder calorieën. Bruin brood zitten wel meer vezels maar die krijg ik genoeg binnen. Het ontloopt elkaar niet veel.

http://www.brood.net/cont(...)0portie_20100217.pdf
Hmm beetje apart eetpatroon hou je er dan aan over.....
Maar als het bij jou past en je denkt dat het goed te doen is ^O^
Denk alleen niet dat je hier veel mensen gaat vinden die begrijpen hoe en waarom je het doet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')