quote:Naar mijn weten kun je gewoon alles drinken wat light is. AA heeft ook een light-versie.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef Sjeen het volgende:
AA lijkt me nou niet echt een slimme zet als je graag gewicht wilt verliezen...
quote:Over of 'light' verstandig is, zijn de meningen verdeeld. Ik gebruik het in elk geval nietOp vrijdag 22 oktober 2010 15:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Naar mijn weten kun je gewoon alles drinken wat light is. AA heeft ook een light-versie.
quote:Dat dusOp vrijdag 22 oktober 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
waarom zou je uberhaupt aa drinken? Tis toch zo dat je pas na een flinke tijd echt intensief sporten sportdrankjes kunt gebruiken? Anders zit je alleen maar kcal' s (ook als t light is) en loze stoffen naar binnen te hengelen...
quote:ik drink meestal na een volleybal wedstrijd wel een flesje chocomel.. ook enorm slecht.. maar na een wedstrijd mag het wel... ( vind ik..Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Zolang ik geen marathons loop vind ik het niet echt nodig
quote:Maar chocomel is ook anders (vind ik)Op vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik drink meestal na een volleybal wedstrijd wel een flesje chocomel.. ook enorm slecht.. maar na een wedstrijd mag het wel... ( vind ik..)
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga vandaag proberen om in ieder geval 1 van die flesjes te vervangen door water.
quote:Ja elke dag, probeer wel zoveel mogelijk te varieeren met avondeten,groeten en fruit en beleg. Bedankt voor de kommer tomaat tip !Op zondag 24 oktober 2010 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ga je dit strakke schema elke dag eten? Of varieer je elke dag? Ik mis trouwens het water drinken, misschien ben je dat vergeten erbij te tikken. Qua melkproducten ziet het er goed uit, qua fruit ook wel, zou je 1-2 stuks meer van mogen, groente zou ik proberen wat te verdelen over de dag. Bijvoorbeeld op je brood of cracker een paar plakjes tomaat of komkommer toevoegen. Dan kom je makkelijker aan die '2 ons groente'.
quote:Weeg nu te zwaar en wil gewoon afvallen. Mijn eetpatroon is heel erg slecht. Ik eet gewoon wanneer ik honger heb en snoep teveel en dan moet ik afleren. Met dit schema eet ik om de 2 uur en krijg ik veel eiwitten binnen waardoor ik minder calorieën en koolhydraten binnenkrijgOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef Sarabi het volgende:
beatrijs misschien iets meer achtergrond over jezelf?
vind het nogal een extreem dieet als ik het zou moeten doen, maar misschien leef jij al een beetje zo?
quote:Nee hoor en ook al zou ik 'niet zonder kunnen' dan lijkt me dat geen groot probleemOp zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Brr, zo'n strak voedingsschema dat in detail is uitgewerkt lijkt mij 10x niks. Overigens vind ik het aantal voedingssupplementen ook enorm. Ben je niet bang dat je later niet meer zonder kan?
Succes.
* sylvesterrr heeft vandaag eindelijk weer aan zaalvoetbal gedaan (een uurtje). Na afloop kreeg ik van veel mensen te horen dat mijn conditie overduidelijk is verbeterd.
quote:Mager broodbeleg:Op zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil voortaan ook kipfilet bij de lunch eten. Op het werk is helaas geen kipfilet verkrijgbaar, dus moet ik dat zelf meenemen.
Kan ik een boterham met kipfilet (kipfilet van de AH) 's ochtends klaarmaken en 's middags nuttigen? Ik heb op het werk geen koelkast tot m'n beschikiing, het staat wel op mijn wishlist.
Of kan ik toch maar beter naar Bakker Bart in het winkelcentrum (+/- 5 minuten lopen) om het broodje daar te halen? Dit zal vast wel iets duurder zijn dan zelf klaarmaken en meenemen.
quote:Ja zo snel bederft dat nietOp zondag 24 oktober 2010 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus ik kan gewoon een boterham met kipfilet meenemen zonder dat ik een koelkast hoef te regelen?
* sylvesterrr is wat dat betreft een n00b.
quote:hoezo? In wit brood zitten minder/evenveel koolhydraten dan in volkoren/tarwebrood. ook zitten er minder calorieën. Bruin brood zitten wel meer vezels maar die krijg ik genoeg binnen. Het ontloopt elkaar niet veel.Op zondag 24 oktober 2010 22:39 schreef Kinga het volgende:
Wel grappig dat je dan toch wit brood pakt ipv bruin
quote:Hmm beetje apart eetpatroon hou je er dan aan over.....Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef beatrijs het volgende:
[..]
hoezo? In wit brood zitten minder/evenveel koolhydraten dan in volkoren/tarwebrood. ook zitten er minder calorieën. Bruin brood zitten wel meer vezels maar die krijg ik genoeg binnen. Het ontloopt elkaar niet veel.
http://www.brood.net/cont(...)0portie_20100217.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |