abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87366896
Ik meld me hier ook maar weer eens! Ik ben sinds maandag ook weer begonnen! Maandag woog ik nog 88,5 kilo en vannochtend 86.5 kilo :o . Terwijl ik 's avonds normaal eet. Overdag eet ik de repen van weightcare en 's avonds een gewone avondmaaltijd. Werkt prima voor me en door de weeks helemaal geen trek gehad in vette tussendoortjes. Verder ga ik weer iedere avond minimaal een uur wandelen :) .Ik wil nu nog 20 kilo afvallen. Ik hoop dat het gaat lukken, ik ben in ieder geval heel goed gemotiveerd!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_87367747
Ik meld me hier ook maar. Vorig jaar woog ik 105 kilo, maar toen kreeg ik galstenen en viel ik in een maand 13 kilo af :{ . Maarja, dat kwam puur en alleen omdat ik simpelweg niets kon eten i.v.m. met de stenen. Na de operatie (galblaas eruit) is dat er eigenlijk langzaam weer aangekomen, en vorige maand zat ik tot mijn grote schrik alweer op de 106 kilo.

Anyway, ben wel gaan inzien dat het moet veranderen. Dus sport ik sinds 2 weken weer 2x per week, en heb ik m'n voedingspatroon omgegooid. Nu teer ik op 1 boterham + appel als onbijt, 4 boterhammen met magere kaas of jam als lunch, banaan als tussendoortje, avondeten (wat nogal varieert) en 's avonds niets meer. En uiteraard 2 tot 3 liter water per dag.

Al met al boek ik nog niet veel resultaat, weeg nu 103 kilo dus er is wel wat af maar snel gaat het niet. Of ben ik gewoon ongeduldig? :P Moet wel bekennen dat ik psychisch geen toffe week achter de rug heb, dus heb vandaag gezondigd en een zak chips achterover gedrukt :'). Maar goed, da's eenmalig I promise!

M'n doel is nu om onder de 100 te komen, en daarna naar de 95 toe te werken. M'n final goal is om zo'n 85 te wegen. Dat zou i.c.m. met mijn lengte en bouw wel ok zijn (1.88 en brede bouw).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:27:50 #128
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87369653
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Blistering het volgende:
Ik meld me hier ook maar. Vorig jaar woog ik 105 kilo, maar toen kreeg ik galstenen en viel ik in een maand 13 kilo af :{ . Maarja, dat kwam puur en alleen omdat ik simpelweg niets kon eten i.v.m. met de stenen. Na de operatie (galblaas eruit) is dat er eigenlijk langzaam weer aangekomen, en vorige maand zat ik tot mijn grote schrik alweer op de 106 kilo.

Anyway, ben wel gaan inzien dat het moet veranderen. Dus sport ik sinds 2 weken weer 2x per week, en heb ik m'n voedingspatroon omgegooid. Nu teer ik op 1 boterham + appel als onbijt, 4 boterhammen met magere kaas of jam als lunch, banaan als tussendoortje, avondeten (wat nogal varieert) en 's avonds niets meer. En uiteraard 2 tot 3 liter water per dag.

Al met al boek ik nog niet veel resultaat, weeg nu 103 kilo dus er is wel wat af maar snel gaat het niet. Of ben ik gewoon ongeduldig? :P Moet wel bekennen dat ik psychisch geen toffe week achter de rug heb, dus heb vandaag gezondigd en een zak chips achterover gedrukt :'). Maar goed, da's eenmalig I promise!

M'n doel is nu om onder de 100 te komen, en daarna naar de 95 toe te werken. M'n final goal is om zo'n 85 te wegen. Dat zou i.c.m. met mijn lengte en bouw wel ok zijn (1.88 en brede bouw).
Ik zou in ieder geval eerst even op de 95 mikken, dat is al lastig zat.
Ik ben zelf 1m95 en ik ben daar al een tijdje mee bezig. Ik zelf zit dan net op een gezonde BMI, dus jij zou nog een paar kilootjes meer kunnen pakken. Maar 1m88 met een brede bouw en dan 85 kilo? Dat gaat wel erg ver volgens mij hoor...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:35:26 #129
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87527250
Nou, morgen langs de dieetist. Ik ben echt benieuwd wat nu. Want ik heb nou zo een beetje alles geprobeerd wat er is.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_87530296
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 22:22 schreef Blistering het volgende:
Best kans dat je dus gewoon te weinig eet waardoor je lichaam gaat oppotten. Ga 'ns met een dietist praten :)
pi_87697614
Hoi,

Even een update;

Ik ben al een paar weken aan het zondigen...
En weeg een kilo of 2 zwaarder dan op mijn beste gewicht.

Ik voel me goed en dat is zeer belangrijk :Y

Mijn lichaam is echt aan het zeuren om voedsel (ivm de dalende temperatuur) en dat is lastig.

Bewegen doe ik veels te weinig :@
Tja ik werk te veel minimaal 56 uur per week momenteel :( dan heb je ook geen energie meer om te gaan sporten.

Dat was de update ;) :W
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:00:25 #132
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87707234
Nou ik ben langs de dietist geweest. Die vond dat ik eigenlijk al niet extreem veel eet. Alleen die zag wel dat ik te weinig groente en te weinig vlees at. Maar nu heb ik een lijst meegekregen met wat ik wel en niet mag eten. Dus dat is fijn.

Maar ja, weet niet of ik daarmee die 40 kilo eraf krijg.
pi_87707863
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef Juicyhil het volgende:
Nou ik ben langs de dietist geweest. Die vond dat ik eigenlijk al niet extreem veel eet. Alleen die zag wel dat ik te weinig groente en te weinig vlees at. Maar nu heb ik een lijst meegekregen met wat ik wel en niet mag eten. Dus dat is fijn.

Maar ja, weet niet of ik daarmee die 40 kilo eraf krijg.
Tuurlijk wel! Gewoon lekker doorzetten! Succes!

Ik had zondag een mooie mijlpaal. Voor het eerst weer onder de 70 kg *O*
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_87716643
Eergisteren zag ik 90,8kg op de weegschaal staan (begin dit jaar nog iets boven 105kg). Binnenkort eindelijk onder de 90kg? :s)
pi_87717231
*O*
Wonderbaarlijk genoeg ben ik niks aangekomen op vakantie. en dat terwijl er toch echt genoeg frietjes geconsumeerd zijn O-) Vriendlief was 6 kilo kwijt voor de vakantie en hij mag nu nog een keer aan de bak...

Donderdag weer boodschappen doen en dan gaan we weer op de calorieen letten.

vraagje: Wat eten jullie voor het sporten. Als ik geen pasta eet dan kom ik niet vooruit..( maar pasta is slecht! :o ofzo dan.. wil niet weer die discussie beginnen ;) )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87717447
Hier eten we vanavond:
Gebakken aardappels
Hamlapje
Witlof salade met ei en appel.

Best ok toch?

Verder vandaag 4 bruine boterhammen op met kip en ham.
En een mandarijn. :)
pi_87717612
1 į 2 bruine pistoletjes met salade (bestaande uit fijngesneden komkommer, tomaat, crispy maļskorrels, ijsbergsla en 1 į 2 plakjes kaas). :9

Dat is hooguit 15 minuten werk. :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:14:21 #138
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87717666
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:09 schreef ymme het volgende:
Hier eten we vanavond:
Gebakken aardappels
Hamlapje
Witlof salade met ei en appel.

Best ok toch?

Verder vandaag 4 bruine boterhammen op met kip en ham.
En een mandarijn. :)
Ik vanochtend een klein pakje drinkontbijt. 's Middags 5 botterhammen, salami, tonijnsalade, filet american en jam en daarna een appel.
Vanavond nog gebakken aardappels, spinazies en visfilet (als het nog goed is, ligt al 4 dagen in de koelkast en anders tartaar)
pi_87717925
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:14 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik vanochtend een klein pakje drinkontbijt. 's Middags 5 botterhammen, salami, tonijnsalade, filet american en jam en daarna een appel.
Vanavond nog gebakken aardappels, spinazies en visfilet (als het nog goed is, ligt al 4 dagen in de koelkast en anders tartaar)
misschien is het handiger om ipv salami en filet americain , kipfilet te nemen. En jam lijkt me ivm suiker ook niet het beste broodbeleg. Ik zou alleen niet weten wat een goed alternatief is.. ( ik eet meestal geen brood.. )

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:26:10 #140
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87718107
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

misschien is het handiger om ipv salami en filet americain , kipfilet te nemen.
Hmmm, dat stond juist op het lijstje van wat wel mocht van de dieetist (salami weet ik niet helemaal zeker). Kipfilet eet ik soms ook wel inderdaad :Y
quote:
En jam lijkt me ivm suiker ook niet het beste broodbeleg. Ik zou alleen niet weten wat een goed alternatief is.. ( ik eet meestal geen brood.. )
Hmmja, ik zag op het etiket staan 30 kcal per boterham. Maar dus teveel suiker? Want ik moest van de dieetist ook wel wat suiker eten, natuurlijk niet teveel.
pi_87718260
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hmmm, dat stond juist op het lijstje van wat wel mocht van de dieetist (salami weet ik niet helemaal zeker). Kipfilet eet ik soms ook wel inderdaad :Y
[..]

Hmmja, ik zag op het etiket staan 30 kcal per boterham. Maar dus teveel suiker? Want ik moest van de dieetist ook wel wat suiker eten, natuurlijk niet teveel.
suikers zitten al genoeg in je dagelijkse voeding. een appel heeft bv ook al suikers..

van de filet americain ben ik verbaast.. maar vooral omdat ik het gevoel heb dat dat erg vet zou zijn.. :@

pi_87718714
Een keertje jam op brood is geen ramp hoor. Je moet ook eten wat je lekker vind.
Maar met MATE!
pi_87719245
Ik eet op m'n brood in principe alles wat ik lekker vind. Pindakaas, kaas, worst, maar wel met mate dus niet iedere dag. Ben nu 4 weken op alles aan het letten wat ik eet + ik sport 2x per week en ben 5 kilo kwijt dus ben wel tevreden.

Maar soms eet ik in het weekend nog wel iets ''fouts'', maar af en toe moet kunnen :9
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:55:14 #144
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87719335
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:30 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

suikers zitten al genoeg in je dagelijkse voeding. een appel heeft bv ook al suikers..
Dat is zo inderdaad :Y
quote:
van de filet americain ben ik verbaast.. maar vooral omdat ik het gevoel heb dat dat erg vet zou zijn.. :@
Tja, lijkt me ook dat er veel vet in zit :Y Maar m'n moeder at het ook altijd met dieeten. Je hebt bij de AH ook Magere Filter Americain. Maar eens kijken wat daar in zit :P
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:57:01 #145
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87719415
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Blistering het volgende:
Ik eet op m'n brood in principe alles wat ik lekker vind. Pindakaas, kaas, worst, maar wel met mate dus niet iedere dag. Ben nu 4 weken op alles aan het letten wat ik eet + ik sport 2x per week en ben 5 kilo kwijt dus ben wel tevreden.

Maar soms eet ik in het weekend nog wel iets ''fouts'', maar af en toe moet kunnen :9
Ik mag alleen 20+ of 30+ kaas eten volgens het lijstje. :P

Maar mooi resultaat en ook best snel :Y
pi_87719460
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Blistering het volgende:

wat versta jij onder " met mate" ?
ben ik wel benieuwd naar

pi_87719494
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik mag alleen 20+ of 30+ kaas eten volgens het lijstje. :P

Maar mooi resultaat en ook best snel :Y
Ah, jij volgt een lijst van een diėtist? Tsja, ik ben gewoon van de ene op de andere dag gestopt met tussendoortjes en vette troep. Gewoon brood, avondeten en als ik honger krijg tussendoor een appel of een banaan (en 's avonds enkel kauwgum :')). Wel vaak hongertrek maar goed, ik ben er al aan gewend.

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:58 schreef Barretje80 het volgende:

[..]
wat versta jij onder " met mate" ?
ben ik wel benieuwd naar
2/3x per week een boterham met pindakaas, zoiets? Voor de rest enkel mager beleg.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:02:53 #148
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87719667
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:58 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah, jij volgt een lijst van een diėtist? Tsja, ik ben gewoon van de ene op de andere dag gestopt met tussendoortjes en vette troep. Gewoon brood, avondeten en als ik honger krijg tussendoor een appel of een banaan (en 's avonds enkel kauwgum :')). Wel vaak hongertrek maar goed, ik ben er al aan gewend.
Jup :Y Ik heb al zovaak zelf dingen geprobeerd, maar dat loopt iedere keer weer mis. En ik begin steeds meer gezondheidsproblemen te krijgen, dus ik heb toch wel even begeleiding nodig. Al is het maar het eerste duwtje :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:49:53 #149
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87825682
Vanochtend, na een week volgens het boekje te hebben gegeten, weer bij de dieetist geweest. En 0,0 kilo afgevallen -O- . Maar ja, nu en eetdagboek bijhouden en dan over twee weken weer die kant op.

Ook voor het eerst in een jaar mn gewicht gezien. Nou ja, ik had het in elk geval niet verwacht. Maar ja, ik kan er wel over in zitten, maar er wat aan doen is toch wat beter.
pi_87828356
Hmm..
heb net maar eens de calorien opgeteld die ik t/m de middag ( incl middag snack) opeet ..
een hoeveelheid van :900 kcl.
oftewel.. ik kan 900 kcl spenderen aan m'n avond eten! :o
dat haal ik nooit!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')