abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86504371
wat betreft het lowcarb dieet. Er is koolhydraatarm brood te koop, Zelden lekkerder brood gegeten.. en ipv aardappelen oid. kun je een knolselderij of wortelstampje bij je groenten en vlees doen. Ik vind het goed te doen. Eindelijk eens iets waar ik van af val. Zonder het gevoel me al te veel te moeten ontzeggen. Zodra ik een keer koolhydraten eet ( frietjes bij de mc) bulk ik de volgende dag van de honger.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_86504383
vaak gebeurt er in en met je lichaam wel iets ook al zakken de kilo's niet zo snel als je wilt. Spieren die je ontwikkeld door sport zijn zwaarder dan vet maar je lichaam gebruikt meer energie en vormt zich erdoor. Ideaal dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86771496
Het begint nu opeens een beetje op te schieten. Vandaag sinds vorige week maar liefst 2cm van mijn buik en 2cm van mijn bovenbeen af. Onderbeen ook een centimetertje slanker. Verder 0,8 kilo afgevallen in één week. Dat is misschien een beetje veel, maar het gaat wel goed zo :)

*O*
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_86772227
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef seasushi het volgende:
wat betreft het lowcarb dieet. Er is koolhydraatarm brood te koop, Zelden lekkerder brood gegeten.. en ipv aardappelen oid. kun je een knolselderij of wortelstampje bij je groenten en vlees doen. Ik vind het goed te doen. Eindelijk eens iets waar ik van af val. Zonder het gevoel me al te veel te moeten ontzeggen. Zodra ik een keer koolhydraten eet ( frietjes bij de mc) bulk ik de volgende dag van de honger.
Lekker brood, ik vind allen 2 euro 10 voor een halfje een beetje duur :X

Hier is het huilen met de pet op. Ik kan gewoon niet bewegen... eerst maar zorgen dat het probleem weg is en daarna zien we wel weer verder. Maandag naar de fysio.
Wel gewoon streng voor mezelf en zorgen dat ik groente/fruit binnen krijg en regelmatig eet. Maar dan gaat het wel heeeeeeeeeel langzaam. En dat demotiveert mij weer -O-
Ohja en dat genoeg drinken moet ik er ook weer even inrammen :D
Dus op zich gaat het wel goed.
pi_86799375
Twee weken vrij Twee kilo erbij -O-

Maar dat was te verwachten ik heb me bourgondisch uitgeleefd :Y) :D :P *O*

Nu weer strak aan de low carb icm dagelijks minimaal 1 uur matig intensief bewegen *O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_86800846
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Twee weken vrij Twee kilo erbij -O-

Maar dat was te verwachten ik heb me bourgondisch uitgeleefd :Y) :D :P *O*

Nu weer strak aan de low carb icm dagelijks minimaal 1 uur matig intensief bewegen *O* *O*
Apart schema, maar bevalt dus wel goed?
pi_86801710
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Apart schema, maar bevalt dus wel goed?
Ja het werkt en is voor mij goed vol te houden :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_86812589
Persoonlijk record op de loopband

* sylvesterrr is trots op zichzelf. :s)

Sinds ik twee ker per week sport met een personal trainer heb ik geen last meer van m'n knie (waar ik al jaaaaaaaaaaaaaaren last van heb en waar verschillende artsen niets aan hebben kunnen doen). Nu ik geen pijn aan m'n knie heb vind ik het héérlijk om eens te lopen... :) Een maand geleden hield ik het met veel pijn en moeite nog geen 20 minuten vol op de loopband.
pi_86814959
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Persoonlijk record op de loopband
[ link | afbeelding ]

* sylvesterrr is trots op zichzelf. :s)

Sinds ik twee ker per week sport met een personal trainer heb ik geen last meer van m'n knie (waar ik al jaaaaaaaaaaaaaaren last van heb en waar verschillende artsen niets aan hebben kunnen doen). Nu ik geen pijn aan m'n knie heb vind ik het héérlijk om eens te lopen... :) Een maand geleden hield ik het met veel pijn en moeite nog geen 20 minuten vol op de loopband.
Wat gaaf ^O^ *O* :D
pi_86819092
Feli sylvester!! :D

Ik begon ooit met interval training 5x 2 min rennen en dan telkens 2 minuten lopen ertussendoor.
Onlangs heb ik 4x 8 min gehaald *O* met 2 min ertussen O+

En ik krijg steeds meer complimenten en in de kroeg krijg ik zowaar aandacht O+ Geweldig *O*
pi_86819381
Thanks! Het is erg prettig om te merken dat de conditie beter wordt.

Intervaltraining werkt echt goed. Het lopen doe ik @ 5,5km/u, en het rennen @ 9km/u. Het rennen @ 9km/u vind ik na een minuut echter al 'saai' waardoor ik het langzaam opvoer tot 13km/u. :+

Ik moet nog een keer een goed schema (laten) maken voor deze training. De ene keer ren ik 3 minuten met 2 minuten lopen erna, de andere keer ren 6 minuten met 1,5 minuut lopen erna. o|O
pi_86822424
12 :o wow!! ik vind 9 echt de max hoor. Maar tegenwoordig kachel ik op de 7.1 :')

Er zijn heeeel veel schema's op internet te vinden met interval :Y
maar ik merk dat ik niet elke dag 8 min kan rennen. dus ik doe wat goed voel en denk in m'n hoofd 1 van die schema's erbij. Zodat ik ong weer wat de eis is.
pi_86823172
Tot 7km/u kan ik gewoon (stevig) doorlopen, dan hoef ik niet eens te rennen. :P Een maand geleden had ik 13km/u niet moeten proberen hoor, want dan was ik geheid op de vloer terechtgekomen. _O-

Ik zal eens op zoek gaan naar een schema, en anders vraag ik een fitness instructeur of de personal trainer wel om een schema.
pi_86890254
* sylvesterrr z'n broekriem heeft een extra gaatje nodig.

Een nadeel van kilo's kwijtraken... 8)7
pi_86890453
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:12 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr z'n broekriem heeft een extra gaatje nodig.

Een nadeel van kilo's kwijtraken... 8)7
het voordeel is weer dat je kan gaan shoppen *O*
;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_86890912
Mijn portemonnee ervaart dat niet als een voordeel. ;)

Ik vind shoppen trouwens helemaal niet leuk, kan toch nooit iets leuks vinden.
pi_86971399
Van 102.4 naar 100.9. (in 3 maanden ofzo)
Niet echt heel erg meer opgelet eerlijk gezegt :D
Volgende week hebben we een week vakantie.
Daarna maar weer eens gaan bijhouden wat ik allemaal eet. Dat werkt heel goed.
En ook wat meer fruit gaan eten.

Maar vind het niet slecht gaan. Moet tenslotte mijn hele levensstijl omgooien want 'dieeten' gaat het niet worden.
pi_87037769
o|O ~O> ~O> ~O>

De winter komt eraan en dit topic loopt voor geen meter meer :o

Wat denken de posters als je er lagen kleding om gooit hoef je niet meer op je eetgewoonte te letten }:|

o|O

Ik zelf ben nog bezig hoor al is et wel moeilijk omdat door het weer je lichaam meer energie gaat vragen.

:(
pi_87040830
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
o|O ~O> ~O> ~O>

De winter komt eraan en dit topic loopt voor geen meter meer :o

Wat denken de posters als je er lagen kleding om gooit hoef je niet meer op je eetgewoonte te letten }:|

o|O

Ik zelf ben nog bezig hoor al is et wel moeilijk omdat door het weer je lichaam meer energie gaat vragen.

:(
Volgens mij was het in de zomer hier net zo rustig hoor ;)
pi_87182776
Hoi allemaal,

Ben nieuw hier in dit topic en vindt het leuk om alles te volgen.
Sinds juni ben ik aan het afvallen. Ik begon toen ik 94 kg. woog en ben nu 80 kg. Ik val dus redelijk langzaam af. Wat ik op zich niet erg vind want ik wil het jojo gebeuren voorkomen. :@
Maar sinds twee weken sta ik redelijk stil (wat ook wel komt door een aantal weekendjes weg).
Ik vraag mij de laatste tijd erg af of ik wel goed eet en of ik bepaalde dingen moet aanpassen in mijn eetpatroon. Ben nog nooit naar de diëtiste geweest en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Op een normale dag ontbijt ik 's ochtends met een boterham met mager beleg, tussendoor één stuk fruit.
Tussen de middag eet ik drie boterhammen met gemiddeld beleg en één stuk fruit. Dan om ongeveer half vier eet ik nog een stuk fruit. 's avonds eet ik gekookte aardappelen met groente, vlees en een beetje jus. en heel soms eet ik nog een toetje (yoghurt met een beetje vanillevla en roosvicee). :)

Mijn vraag is of ik niet teveel fruit eet? (3 à 4 stuks per dag)
En of ik teveel boterhammen eet. (4 op een dag)
Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.
pi_87183172
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef KitchenQueen het volgende:
Hoi allemaal,

Ben nieuw hier in dit topic en vindt het leuk om alles te volgen.
Sinds juni ben ik aan het afvallen. Ik begon toen ik 94 kg. woog en ben nu 80 kg. Ik val dus redelijk langzaam af. Wat ik op zich niet erg vind want ik wil het jojo gebeuren voorkomen. :@
Maar sinds twee weken sta ik redelijk stil (wat ook wel komt door een aantal weekendjes weg).
Ik vraag mij de laatste tijd erg af of ik wel goed eet en of ik bepaalde dingen moet aanpassen in mijn eetpatroon. Ben nog nooit naar de diëtiste geweest en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Op een normale dag ontbijt ik 's ochtends met een boterham met mager beleg, tussendoor één stuk fruit.
Tussen de middag eet ik drie boterhammen met gemiddeld beleg en één stuk fruit. Dan om ongeveer half vier eet ik nog een stuk fruit. 's avonds eet ik gekookte aardappelen met groente, vlees en een beetje jus. en heel soms eet ik nog een toetje (yoghurt met een beetje vanillevla en roosvicee). :)

Mijn vraag is of ik niet teveel fruit eet? (3 à 4 stuks per dag)
En of ik teveel boterhammen eet. (4 op een dag)
Meer boterhammen eten ^O^
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:38:12 #122
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87186095
Ik kom me hier ook eens melden...

Ik probeer al sind het begin van het jaar af te vallen, maar het wilde niet echt vlotten. Ik sportte me een ongans, maar afvallen ho maar. Tot ik deze zomer op bergsportvakantie ben geweest...daar werkte ik sowieso al naar toe met het hardlopen enzo, maar tijdens die vakantie liep ik dus met een groep in de Italiaanse bergen 8 dagen lang en dan zo'n 8 uur per dag gemiddeld. Flink op hoogte, dus dat was flink vermoeiend.
Na afloop bleek dat ik waarschijnlijk zo'n 4 kilo ben afgevallen in die vakantie...

Sindsdien ben ik serieuzer aan de slag gegaan. Digitale weegschaal gekocht, Weightbot op de iPhone om het netjes bij te houden. Echt serieus dieeten doe ik niet, ik probeer nu vooral bewuster te eten en voor elke maaltijd een flink glas water. En natuurlijk blijf ik hardlopen.

Dat heeft al best effect gehad. Sinds mijn vakantie (2 maanden geleden) ben ik 3 kilo afgevallen en heb ik nu een BMI van 26 :D. Broekriem is ondertussen dus al een gaatje kleiner gegaan en moet ook eigenlijk wel nieuwe broeken gaan halen..

Nu dus alleen zorgen dat ik het nog even doorzet, want ik zou eigenlijk wel naar een BMI van <25 willen en dat volhouden...
pi_87195513
Nou, maar eens een update. Ik ga heel erg goed. Veel centimeters kwijt en de kilo's vliegen er ook af.
In de afgelopen twee weken 4 centimeters van mijn buik af (natuurlijk ook omdat ik net zwanger ben geweest, dus dit gaat ook een beetje van nature eraf). Maar ook weer een centimeter van mijn bovenbeen, 2 centimeter van mijn onderbeen... En in de afgelopen twee weken 1,5 kilo afgevallen. *O*

Misschien moet ik alleen een beetje uitkijken dat het niet te hard gaat...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:20:03 #124
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87237819
Ik ga morgen maar eens naar de huisarts voor advies. Ik weet gewoon echt niet waar ik moet beginnen. Ik heb meerdere pogingen ondernomen om af te vallen, maar het is gewoon lastig. :{
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_87352817
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef KitchenQueen het volgende:
Sinds juni ben ik aan het afvallen. Ik begon toen ik 94 kg. woog en ben nu 80 kg. Ik val dus redelijk langzaam af.
Echt langzaamwil ik dat niet noemen hoor.

Ik ben 'slechts' 14kg afgevallen sinds begin dit jaar, gelukkig krijg ik die kilootjes niet meer terug. Ook ben ik blij dat de mensen in mijn omgeving eindelijk doorhebben dat ik serieus ben wat betreft het afvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')