Lekker brood, ik vind allen 2 euro 10 voor een halfje een beetje duurquote:Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef seasushi het volgende:
wat betreft het lowcarb dieet. Er is koolhydraatarm brood te koop, Zelden lekkerder brood gegeten.. en ipv aardappelen oid. kun je een knolselderij of wortelstampje bij je groenten en vlees doen. Ik vind het goed te doen. Eindelijk eens iets waar ik van af val. Zonder het gevoel me al te veel te moeten ontzeggen. Zodra ik een keer koolhydraten eet ( frietjes bij de mc) bulk ik de volgende dag van de honger.
Apart schema, maar bevalt dus wel goed?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Twee weken vrij Twee kilo erbij![]()
Maar dat was te verwachten ik heb me bourgondisch uitgeleefd![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weer strak aan de low carb icm dagelijks minimaal 1 uur matig intensief bewegen![]()
Ja het werkt en is voor mij goed vol te houdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Apart schema, maar bevalt dus wel goed?
Wat gaafquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Persoonlijk record op de loopband
[ link | afbeelding ]
* sylvesterrr is trots op zichzelf.![]()
Sinds ik twee ker per week sport met een personal trainer heb ik geen last meer van m'n knie (waar ik al jaaaaaaaaaaaaaaren last van heb en waar verschillende artsen niets aan hebben kunnen doen). Nu ik geen pijn aan m'n knie heb vind ik het héérlijk om eens te lopen...Een maand geleden hield ik het met veel pijn en moeite nog geen 20 minuten vol op de loopband.
het voordeel is weer dat je kan gaan shoppenquote:Op maandag 27 september 2010 09:12 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr z'n broekriem heeft een extra gaatje nodig.
Een nadeel van kilo's kwijtraken...
Volgens mij was het in de zomer hier net zo rustig hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De winter komt eraan en dit topic loopt voor geen meter meer![]()
Wat denken de posters als je er lagen kleding om gooit hoef je niet meer op je eetgewoonte te letten![]()
![]()
Ik zelf ben nog bezig hoor al is et wel moeilijk omdat door het weer je lichaam meer energie gaat vragen.
Meer boterhammen etenquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef KitchenQueen het volgende:
Hoi allemaal,
Ben nieuw hier in dit topic en vindt het leuk om alles te volgen.
Sinds juni ben ik aan het afvallen. Ik begon toen ik 94 kg. woog en ben nu 80 kg. Ik val dus redelijk langzaam af. Wat ik op zich niet erg vind want ik wil het jojo gebeuren voorkomen.![]()
Maar sinds twee weken sta ik redelijk stil (wat ook wel komt door een aantal weekendjes weg).
Ik vraag mij de laatste tijd erg af of ik wel goed eet en of ik bepaalde dingen moet aanpassen in mijn eetpatroon. Ben nog nooit naar de diëtiste geweest en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Op een normale dag ontbijt ik 's ochtends met een boterham met mager beleg, tussendoor één stuk fruit.
Tussen de middag eet ik drie boterhammen met gemiddeld beleg en één stuk fruit. Dan om ongeveer half vier eet ik nog een stuk fruit. 's avonds eet ik gekookte aardappelen met groente, vlees en een beetje jus. en heel soms eet ik nog een toetje (yoghurt met een beetje vanillevla en roosvicee).![]()
Mijn vraag is of ik niet teveel fruit eet? (3 à 4 stuks per dag)
En of ik teveel boterhammen eet. (4 op een dag)
Echt langzaamwil ik dat niet noemen hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:33 schreef KitchenQueen het volgende:
Sinds juni ben ik aan het afvallen. Ik begon toen ik 94 kg. woog en ben nu 80 kg. Ik val dus redelijk langzaam af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |