quote:Precies, de rode draad blijft gezond zijn. Ik zit momenteel op een BMI met dermate klachten dat gezonde leefstijl alleen niet meer werkt, eerst eens een eerste bulk eraf, daarna veranderen. Ik was al te zwaar en ben afgelopen 2 jaar (inclusief stoppen met roken en zwangerschappen) nog zo'n 30 kilo zwaarder geworden. Als ik merk dat m'n gewrichten beter gaan reageren ga ik met m'n leefstijl beginnen.... Wat dan overigens ook makkelijker is omdat je dan dingen toe gaat voegen ipv weghalenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ahja niemand zal je verbieden een dieet te volgen! Denk alleen dat veel er slechte ervaringen mee hebben en het dus afraden. Da's alles!
Maar de grote rode draad is nog steeds afvallen en gezond worden/blijven denk ik? Dus als het topic weer wat nieuw leven ingeblazen krijgt hoor je hier vast wel thuis
quote:Hoe hoog is je BMI?Op woensdag 27 oktober 2010 11:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, de rode draad blijft gezond zijn. Ik zit momenteel op een BMI met dermate klachten dat gezonde leefstijl alleen niet meer werkt, eerst eens een eerste bulk eraf, daarna veranderen. Ik was al te zwaar en ben afgelopen 2 jaar (inclusief stoppen met roken en zwangerschappen) nog zo'n 30 kilo zwaarder geworden. Als ik merk dat m'n gewrichten beter gaan reageren ga ik met m'n leefstijl beginnen.... Wat dan overigens ook makkelijker is omdat je dan dingen toe gaat voegen ipv weghalen
quote:Als je heel moeilijk 'af' kunt wel jaOp woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik had een gekookt eitje als ontbijt.. en net een appeltje er bij..
Is de WC een indicatie voor afvallen??1
quote:Dat van de WC wel..Op woensdag 27 oktober 2010 11:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe hoog is je BMI?
@Barretje dat is een grapje toch?
quote:Post je lijstje zou ik zeggenOp donderdag 28 oktober 2010 10:53 schreef ymme het volgende:
Gisteren echt gezond en goeg gegeten. En belangrijk, niet te veel
Vanochtend weer begonnen met cornflakes en melk. Nu een halve banaan en straks nog een mandarijn.
Ook kreeg ik de tip van appel en kanaal uit de oven. Heerlijk en gezond.
quote:De geadviseerde hoeveelheid weet ik niet, ik gebruik het alleen 's ochtends bij m'n ontbijt omdat ik dan geen tijd/zin heb om de hele maaltijden te maken die Dr Frank voorschrijft voor de ochtenden. Je mocht vervangen met een eiwitshake en dat doe ik dan ookOp donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef BertusB het volgende:
Hoi Flugeltje,
hoeveel gram procent eiwit zit daar nou echt in per 100 gram stof? En hoeveel kost dat nou per dag om de geadviseerde hoeveelheid in te nemen?
quote:Hongergevoel zou nog moeten blijken, maar het is een bekend gegeven dat je bij een eiwitrijk dieet weinig hongergevoel hebt. Ik heb de shakes al getest en ik merk dat ik van 1 shake toch zeker zo'n 3 uur een vol gevoel heb en pas weer echt honger begin te krijgen na een uurtje of 4/5 Als je dan dat hongergevoel voor bent moet het alleen maar makkelijker gaan. Maar zoals gezegd, ik begin maandag pasOp donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je niet ontzettende honger flugel?
Ik zou het hier niet op kunnen doen hoor
quote:Je mag nog wel wat meer eten hoor YmmeOp donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef ymme het volgende:
Vandaag:
O: Cornflakes met melk
T: Mandarijn
L:2 bruine boterhammen (wentelteefjes met zoetstof, dus geen suiker).
T: Appel met kaneel uit de oven
D: Rode kool schotel (rode kool, aardappel en gehakt).
Vanavond bij de tv een paar plakjes komkommer.
Drinken. 6 grote glazen water. Thee met zoetje. 1 glas ranja.
quote:Ik zou er ook niet blij van wordenOp donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je niet ontzettende honger flugel?
Ik zou het hier niet op kunnen doen hoor
quote:Ik heb zelf besloten om niet te 'hopen' maar gewoon te DOEN Als blijkt dat het hongergevoel groot is ga ik na deze eerste week weer aanpassen, we zullen zien.Op donderdag 28 oktober 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou dus niet van vis he.. maar ik hoop dat het je gaat lukken flugel, het is en blijft altijd een lastige strijd, en het maakt niet uit welke manier je daar voor gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |