Nou, verdiept volgens mij nog niet zo slecht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je het echt gemaakt inderdaad
Uhm.. Geen ideequote:
Ik begin er al beter in te worden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
Wat een leuke, schattige, toepasselijke TT.
Dood en verderf? Enge beesten? Veul bloed?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee![]()
Simpele spelletjes, niet teveel verhaaltjes/quests waarvoor je veel voor moet lezen.
kan je daar wat mee
En graag gedaanquote:
Hoeft allemaal nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dood en verderf? Enge beesten? Veul bloed?
Heel simpel.. Het meest simpele dat ik kan bedenken zijn Megaman games..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet![]()
Het mag allemaal heeeeeeel simpel, van mijn part 2D haha
Beter dan dat wij verdienen iigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, verdiept volgens mij nog niet zo slecht.
Tetrisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee![]()
Simpele spelletjes, niet teveel verhaaltjes/quests waarvoor je veel voor moet lezen.
kan je daar wat mee
Ik verdien veel, maar dat vind mijn baas niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dan dat wij verdienen iig
Helemaal de goede richting op, maar nu nog leukerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel simpel.. Het meest simpele dat ik kan bedenken zijn Megaman games..
Bombermanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
Een puzzel, memory, bommetje leggen, of hoe heet het.
Mariokartquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
Een puzzel, memory, bommetje leggen, of hoe heet het.
Hebben wij toevallig dezelfde baas?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verdien veel, maar dat vind mijn baas niet.![]()
Orkaquote:
De vraag is of ik het ook leuk vindquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks!Heel verslavend alleen.
Vertel, vertel. Desnoods leggen we geld bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks!Heel verslavend alleen.
Oeh, nu maak je het me wel lastig hoor.. Ik ben zelf meer van de shooters en racegames..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal de goede richting op, maar nu nog leuker
En het liefst dat ik het ook nog niet ken
Ja, dat is waar. Nah ja, het heet Wario's Woods en dan moet je met bommen en de juiste beestjes en kleuren óf zoveel mogelijk punten scoren, óf de tegenstander verslaan. Beestjes en bommen opstapelen enzo. Hoef je totaaaaal niet bij na te denken.quote:
Alle bazen vinden hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben wij toevallig dezelfde baas?![]()
![]()
[..]
Orka
Zoiets ken ik van de sega. Of tewel drie stuks van dezelfde opstapelen, maar dan met wat variatie. Neh niet leuk meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Nah ja, het heet Wario's Woods en dan moet je met bommen en de juiste beestjes en kleuren óf zoveel mogelijk punten scoren, óf de tegenstander verslaan. Beestjes en bommen opstapelen enzo. Hoef je totaaaaal niet bij na te denken.
Asje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets ken ik van de sega. Of tewel drie stuks van dezelfde opstapelen, maar dan met wat variatie. Neh niet leuk meer
Maar tnx
Ik ga toch maar eens met mijn baas pratenquote:
Dynablaster? een variant voor de pcquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Cue_ het volgende:
Hoe heet die verdomd leuke versie van bomberman ook al weer
Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dynablaster? een variant voor de pc
Een belgeest ipv een klopgeest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef Cue_ het volgende:
De bel ging, iemand aan de speaker, maar niemand in het trappenhuis
Voor oudere games kan je dit gebruikenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Hij wil niet, geeft stomme problemen met full screen modus .. en loopt daarna vast .. STomme nieuwe pcs!!
Op mijn werk ben ik ook aangelijnt en heb een basin. Ben ik nu een hond?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef vencodark het volgende:
Als je nu een vrouwelijke baas hebt...dan is het niet echt een bazin want dan is het net of jij de hond bent enzo.
Valt wel mee toch?quote:
Tijn... Je spellingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk ben ik ook aangelijnt en heb een basin. Ben ik nu een hond?![]()
Leidinggevende is inderdaad beter
Hij doet hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor oudere games kan je dit gebruiken
Ja, precies. En dat jij het koud hebt, zegt heel wat. Bedoel, ik heb het meestal kouder dan jou.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Het is ook koud Venco. Zit met m'n badjas boven m'n kleding aan
Een eeneiige tweeling? Die zijn technisch gezien hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
Strange, ik ben deze week door 2 verschillende mensen (logisch, je hebt niet 2 dezelfde mensen), zonnetje/sunshine genoemd. Dat heb ik heel mijn leven nog nooit gehoord.Eerder donderwolk ofzo.
Sorry mevrouw de taalnaziquote:
Technisch gezien wel ja, maar toch ben je niet dezelfde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een eeneiige tweeling? Die zijn technisch gezien hetzelfde![]()
Je straalt denk ikVerliefd?
Koudbloedigtrek gewoon iets warms aan
Ik las: ik heb het meestal koud zonder jouquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, precies. En dat jij het koud hebt, zegt heel wat. Bedoel, ik heb het meestal kouder dan jou.
Ik heb warme gevoelens voor Cue, maar ik krijg het er niet zo warm van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las: ik heb het meestal koud zonder jou
Wat doe je buiten in je boxer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef Thrust het volgende:
Kom net van buiten, gewoon in mn t-shirtje en boxerZo koud vind ik het nog niet
Kloptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Technisch gezien wel ja, maar toch ben je niet dezelfde.
Ik? Verliefd? Daar ben ik gister ook van beschuldigd en ik heb zeer stellig, en waarschijnlijk totaal niet overtuigend, keihard ontkend.![]()
Geen zin wat warms aan te trekken, moet ik weer naar boven.
Misschien andere instelling in Dosbox? en andere iets geduld dan kan ik nog wel de originele toe sturenquote:
IS NIET!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ja dusleuk voor je als het echt zo is.
![]()
![]()
Dan moet je ook niet zeuren
Als jullie nu samen warmen konden jullie elkaar warm houden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb warme gevoelens voor Cue, maar ik krijg het er niet zo warm van.![]()
Buurvouw/meisje mooi uitzicht geven... en even wat uit de schuur pakkenquote:
Verandering van spijs doet eten, ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef vencodark het volgende:
Strange, ik ben deze week door 2 verschillende mensen (logisch, je hebt niet 2 dezelfde mensen), zonnetje/sunshine genoemd. Dat heb ik heel mijn leven nog nooit gehoord.Eerder donderwolk ofzo.
Sieg taalquote:
quote:
Ja, maar dat is niet nodig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jullie nu samen waren konden jullie elkaar warm houden.Zonder verdere rare bijdoelingen natuurlijk.
Maar wat is die verandering dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, ofzo
Vergelijk je me nou met Hitler?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hoor. Hitler was ook een liefhebber van jagen.
Taalnazi....nazi.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
Buurvouw/meisje mooi uitzicht geven... en even wat uit de schuur pakken
Okéquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Taalnazi....nazi.![]()
Het ging meer om de term.Dus nee, natuurlijk vergelijk ik je niet met Hitler. Doe niet zo gek.
![]()
Ja weet ik het, jij wordt opeens zonnetje genoemd enzo! Gebruik je andere make up of middeltjes voor je huid?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat is die verandering dan?
Ik zei toch dat Thrust niet lullig kon zijn. Daarom loopt hij in zijn boxer naar buiten omdat hij weet dat de vrouwen hem willen zien dus die wil hij niet teleur stellen!quote:
Meer eigen tuin, lekker makkelijk en waarom nietquote:
Starcraft IIquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee![]()
kan je daar wat mee
Nee, dat weet ik, moppie.quote:
Ik heb het wel erg naar mijn zin op mijn werk indd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja weet ik het, jij wordt opeens zonnetje genoemd enzo! Gebruik je andere make up of middeltjes voor je huid?
Fixedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef Thrust het volgende:
[..]
Meer eigen tuin, lekker, makkelijk en waarom niet
Nee maar wel zijn vriendin Evaquote:
haha nou zou goed zie ik er niet uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Thrust niet lullig kon zijn. Daarom loopt hij in zijn boxer naar buiten omdat hij weet dat de vrouwen hem willen zien dus die wil hij niet teleur stellen!
Ouwe taarten van 67 denken daar vast anders over.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
haha nou zou goed zie ik er niet uit![]()
I noticed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan is t goed![]()
was nog reactie op post voor edit?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
EN GEEF GEEN ANTWOORDEN OP VRAGEN DIE NIET aan jou gesteld zijn.
Jij toch ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Eva was wel mooi in Der Untergang
Ik zou het nooit meer doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
EN GEEF GEEN ANTWOORDEN OP VRAGEN DIE NIET aan jou gesteld zijn.
Zit toevallig wel een fosiel bejaarde huis iets verderop, in vervolg maar een omweg nemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ouwe taarten van 67 denken daar vast anders over.
Neee, grapje hoor.![]()
In het donker zie je toch niet wie er naar je fluit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zit toevallig wel een fosiel bejaarde huis iets verderop, in vervolg maar een omweg nemen.
Ik ben ook leuker geworden sinds ik deze baas heb zegt men, omdat ik vrolijker naar m'n werk ga etc..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, moppie.
[..]
Ik heb het wel erg naar mijn zin op mijn werk indd.Geniet van de contacten met de mensen enzo. En verder zie ik er al maanden hetzelfde uit.
Maar maar dan kan ik niet flirtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het donker zie je toch niet wie er naar je fluit.
Oeoeoeoehhh!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Net met date gesmst en dan is ie ook al leuk.![]()
![]()
Zo'n heerlijke rimpelsaurierquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het donker zie je toch niet wie er naar je fluit.
Je bent gewoon ondersteboven van 'm! Geef maar toe!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Net met date gesmst en dan is ie ook al leuk.![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet 100 % zeker dat jij je daar niet aan kan houden.
Yeah sure, maar niet verliefd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent gewoon ondersteboven van 'm! Geef maar toe!
Op een ouwe fiets moet je het leren niet?quote:
Ja maar niet een te ouwe fietsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren niet?
Misschien is dat het wel ja. Toch wat je uitstraalt enzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook leuker geworden sinds ik deze baas heb zegt men, omdat ik vrolijker naar m'n werk ga etc..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeoeoeoehhh!
Venco and her date, sitting in a tree... K I S S I N G
Met van die uitgedroogde zachte bandjesquote:
Verliefd zijn voor je eerste afspraakje was op je 13e. Inmiddels weten we beterquote:
Eeeehmmm, wat is het verschil?quote:
Ja precies. Of al iemand naar je lacht. Dit is gewoon leuk en ja, ben zeker onder de indruk van hem en ik ben erg vrolijk de laatste dagen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verliefd zijn voor je eerste afspraakje was op je 13e. Inmiddels weten we beter
Hij moet inderdaad nog wel kunnen rijden.quote:
Wat jij ook al?quote:
Die zijn te snel lekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef Thrust het volgende:
[..]
Met van die uitgedroogde zachte bandjes
Groot gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja. Toch wat je uitstraalt enzo.![]()
[..]
![]()
Nou, weet niet wat er gaat gebeuren. Ik zie het maar per contact/dag.
Ach, het leven is bitter zoet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verliefd zijn voor je eerste afspraakje was op je 13e. Inmiddels weten we beter
Waren het niet van plan. Ik was vanmorgen nog in je stadjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A komen jij en je dame naar A'foort?
lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Hij moet inderdaad nog wel kunnen rijden.![]()
Dit is gewoon verliefd hoorquote:
Natuurlijk, dat ga ik ook niet ontkennen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groot gelijkmaarja... Je gedachten zullen zo nu en dan wel wat afdwalen, toch?
En je bent niet eens even langsgeweestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Waren het niet van plan. Ik was vanmorgen nog in je stadje
Nee, ik zou mij schamen als Nederlander en als vrouw (ik zag een spotje ergens tussendoor op tv).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Zeg jongens, gaan we't ook allemaal volgen?!
Kwam ook langs! ben alleen niet gestoptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je bent niet eens even langsgeweest
Karaoke-avondje????quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Yuki het volgende:
Ik ga morgen playbacken.
Ook een romantisch duet
Helaas met een jongen die ook op jongens valt
Als dat de reden is.. ben je dus verliefd, anders had je wel gewoon alleen "nee"gezegdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.Ik ben dwars en laat me niets aanpraten.
Nou en. Ik laat me niets aanpraten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat de reden is.. ben je dus verliefd, anders had je wel gewoon alleen "nee"gezegd
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kwam ook langs! ben alleen niet gestopt
Tnx voor de bevestiging van mijn gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef vencodark het volgende:
Nou en. Ik laat me niets aanpraten.![]()
Arme jongenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Yuki het volgende:
Ik ga morgen playbacken.
Ook een romantisch duet
Helaas met een jongen die ook op jongens valt
Oh, to be young and in lovequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat ga ik ook niet ontkennen.
Wat ik ook zeg, je gelooft me toch niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx voor de bevestiging van mijn gelijk
Nee, precies. Ik ben zooooo niet verliefd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, to be young and in love
ja ja, je bent niet verliefd
Dit is toch pure uitlach-tv... niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zou mij schamen als Nederlander en als vrouw (ik zag een spotje ergens tussendoor op tv).
geloofdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat ik ook zeg, je geloofd me toch niet.
[..]
Nee, precies. Ik ben zooooo niet verliefd.
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Valt nu niet meer te ontkennen... het kan maar één ding betekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet vanavond best om je lachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
Zou ik ook achteraf zeggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
Ja, maar wel op tijd zodat ik er niet eerst op gewezen hoefde te worden.
PI-tje op kwaad kijkend en eenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kwam ook langs! ben alleen niet gestopt
Que?quote:
Nee, serieus playbackenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Karaoke-avondje????
Of fijn met de WIII sing it doen???
Dan weet je hoe het is.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
Valt nu niet meer te ontkennen... het kan maar één ding beteken
Kutjong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was alleen even snel bij die software boer naast die bouwmarktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
PI-tje op kwaad kijkend en eenin je tekst... wat moet ik daar van bouwen....???
pfff...
Geniet er nou maar lekker vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan weet je hoe het is.![]()
[..]
Kutjong.
Geen ideequote:
Mag je dan ook uit de kast kleding kiezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Yuki het volgende:
Nee, serieus playbackenSoort feestje/wedstrijdje in een dorpshuis, georganiseerd door mijn duet-partner
Daarna geeft hij zelf een optreden met allemaal leuke covers enzo, niet lip sync uiteraard
Karaoke leek mij ook beter, maar we gaan blijkbaar op de Hennie Huisman tour
Doe datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
Was alleen even snel bij die software boer naast die bouwmarkt![]()
Binnenkort maar weer eens naar het lieve vrouw
Maar, maar, maar...quote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
Kan dat überhaupt, na een paar gesprekken?
Ik zag net die stomme reclame op de tv ja.. Denk niet dat ik het volgen ga..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Tuurlijk kan datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...
Doe ik ook wel.Maar ik ben niet verliefd.
quote:
Nee, die moest ik al aantrekken vantevoren geloof ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag je dan ook uit de kast kleding kiezen![]()
Klinkt eigenlijk nog best grappig.... is het in verweggistan?
Ik ben wel eens verliefd geworden na 1 blik, en daar was je min of meer bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...
Ik herinner het me niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat![]()
Iedereen heeft dat toch wel eens gehad?
iedereen? .. uhm neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat![]()
Iedereen heeft dat toch wel eens gehad?
quote:Hobrede is een woonplaats in de gemeente Zeevang, in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Het dorp had in 2009 160 inwoners.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel eens verliefd geworden na 1 blik, en daar was je min of meer bij.
Sja, hoe werkt verliefdheid, als je dat uit kan leggen....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat was echt schitterend om te zien.
Maar ik betwijfel of je dan écht verliefd bent. Hoe kan dat?
True...maar als ik wist dat ik verliefd was, dan zou ik het gewoon toegeven. Daar ga ik ook niet flauw over doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, hoe werkt verliefdheid, als je dat uit kan leggen....
Ja, dat kan en je bent verliefdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar, maar, maar...
Dan ben je te koud met gevoel bezigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, hoe werkt verliefdheid, als je dat uit kan leggen....
Het was toch ook een vraag. Jij en Venco dus niet.quote:
Ik probeer het altijd keihard te ontkennen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
True...maar als ik wist dat ik verliefd was, dan zou ik het gewoon toegeven. Daar ga ik ook niet flauw over doen.
and resourceful, wat eigenlijk een beetje een rare term isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
YOU KNOW IT DRIVES ME WILD. HER LIPS ARE WARM..
en dan mummel ik altijd maar wat.
And resourceful?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat was hem ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
and resourceful, wat eigenlijk een beetje een rare term is.
Ik deed het refreinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat je het bentquote:
Hoi rupjsenooitgenoegquote:
Niet alleen een non.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
In de clip van dat nummer rand de zanger toch een non aan?
Gevoelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is geen verklaring. Je praat anderen na.
tshirt en spijkerbroekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
Nee, die moest ik al aantrekken vantevoren geloof ik.
Maarja, wat past er bij zowel Jewel als High School Musical?
Kom nou als Cue het al zegtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verliefd een te grote lading geeft, je denkt aan hem, vindt zijn smsjes leuk, je hebt het de hele tijd over hem EN je zegt dat je hem wil.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue pest mij gewoon, die meent dat niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kom nou als Cue het al zegtnou ja dan hoop ik het maar, het mag wel weer een keertje he
Hahaquote:
Haar analyse drang komt weer even boven drijvenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verliefd een te grote lading geeft, je denkt aan hem, vindt zijn smsjes leuk, je hebt het de hele tijd over hem EN je zegt dat je hem wil.
Das gewoon verliefd hoor, en dus nog geen liefde.
quote:
Could be, dat eerste. En ik heb het niet de hele tijd over hem.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verliefd een te grote lading geeft, je denkt aan hem, vindt zijn smsjes leuk, je hebt het de hele tijd over hem EN je zegt dat je hem wil.
Das gewoon verliefd hoor, en dus nog geen liefde.
Idd, alles willen kwalificeren, verliefd kan je niet in een hokje stoppen, maar dit is wel een overduidelijk voorbeeldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar analyse drang komt weer even boven drijven
Mijn analysedrang? Ik ben volgens mij de enige die hier niet loopt te analyseren. Dat doen jullie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar analyse drang komt weer even boven drijven
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Cue_ het volgende:
En even voor haar geruststelling.. in bijna elke eettent is wel iets vegetarisch te krijgen he
Maar jij gaat er tegenin, dat dit dan weer niet onder verliefdheid kan vallen want...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn analysedrang? Ik ben volgens mij de enige die hier niet loopt te analyseren. Dat doen jullie.
Het heerlijke gevoel van verliefdheid!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be, dat eerste. En ik heb het niet de hele tijd over hem.![]()
Maar het is gewoon maf. Ik heb dit nooit eerder gehad, bij niemand.En wat het ook is, nu is het erg tof.
Geruststelling? Nou, zo'n drama is het nu ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Cue_ het volgende:
En even voor haar geruststelling.. in bijna elke eettent is wel iets vegetarisch te krijgen he
Zelfs de lokale snackbar heeft tegenwoordig vegetarische gerechtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Cue_ het volgende:
Kom je ook?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb heus ooit wel genoeg
Hai Grasetert!
Want..? Ik zei dat ik volgens mij niet verliefd kan worden in die paar keer dat ik hm gesproken heb. Het lijkt mij zo sterk. Volgens mij heb ik meer niet gezegd. En ik ga er tegenin omdat dat gewoon leuk is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar jij gaat er tegenin, dat dit dan weer niet onder verliefdheid kan vallen want...
Gewoon eens niet zo moeilijk doen en het gewoon eens aannemen van mij.. zoals iedereen om je heen ook zegt om te doen (luisteren naar mij)
Als je genoeg hebt wordt je dan een vlinder?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik heb heus ooit wel genoeg
Hai Grasetert!
Betaal jij dan m'n kaartje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kom je ook?
http://www.013.nl/event/3269_golden_earring
Ik hoop dat ik dat ooit word ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt wordt je dan een vlinder?
Jij bent een A, ik ben een A genoeg A'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want..? Ik zei dat ik volgens mij niet verliefd kan worden in die paar keer dat ik hm gesproken heb. Het lijkt mij zo sterk. Volgens mij heb ik meer niet gezegd. En ik ga er tegenin omdat dat gewoon leuk is.
Iedereen is alleen A. En A. is niet iedereen.
Ik heb van de weeg nog een blouse en trui gekocht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, ik ben werkloos hoor
Ik heb ook heus niet geshopt vandaag!
Ja maar dit is een andere A.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Jij bent een A, ik ben een A genoeg A's
En je hapt zo heerlijk vanavond..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want..? Ik zei dat ik volgens mij niet verliefd kan worden in die paar keer dat ik hm gesproken heb. Het lijkt mij zo sterk. Volgens mij heb ik meer niet gezegd. En ik ga er tegenin omdat dat gewoon leuk is.
Iedereen is alleen A. En A. is niet iedereen.
Deze A was al bezetquote:
Happen is soms gewoon leuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je hapt zo heerlijk vanavond..
En wat trust zegt.. genoeg A's hjier.. dus luisteren jij
Mooiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:09 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ooit word ja.
Toch wel fijn dat Venco verliefd is, zijn wij het ook een keertje eensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je hapt zo heerlijk vanavond..
En wat trust zegt.. genoeg A's hjier.. dus luisteren jij
Oh, dat zegt me niks hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb van de weeg nog een blouse en trui gekocht.
Blouse van Volcom, trui van Elements.
Doei.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, ik heb het hier wel weer gehad denk ik zo. laterz
Ik breng mensen bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat Venco verliefd is, zijn wij het ook een keertje eens
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Nu maar wachten op het volgende wonderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat Venco verliefd is, zijn wij het ook een keertje eens
Weet je hoe zeer ik mijn best deed vd week?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan eens vaker wat beter je best!! !
Volgens mij sta jij boven op de lijstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Nu maar wachten op het volgende wonder
Jij die verliefd wordt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Nu maar wachten op het volgende wonder
Ja.. jij egoistquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet je hoe zeer ik mijn best deed vd week?
Dat lijkt me heel stugquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef Thrust het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij boven op de lijst
Deed ik voor jou.quote:
Want?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef HeatWave het volgende:
Dating, ik weet nu weer waarom ik dat nooit doe.
Je hebt net een slechte date achter de rug?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef HeatWave het volgende:
Echte bazen kopen hun bruid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bracht jullie toch nader tot elkaar?
27"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toch niet dat pauper 21" ding he
TELEKIDS!!!quote:
Dinsdag?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik las het.
Mooizo.
Waarschijnlijk krijg jij jouw MBP als ik mijn iPhone 4 krijg.
Je hebt hem ook echt gisteren al besteldquote:
Maandagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
TELEKIDS!!!
[..]
Dinsdag?
Ik hoop het!!
[..]
Je hebt hem ook echt gisteren al besteld
Ah, dat kost ook wel wat ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga dit jaar een Macbook Pro kopen en volgend jaar een iMac of Mac Pro.
Dan zou ze ook ''echt'' verliefd zijnquote:
Eergister en ik ben sinds die dag niet thuis geweestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Yuki het volgende:
Je hebt hem ook echt gisteren al besteld
Dat had ik door hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan zou ze ook ''echt'' verliefd zijn
Betaling per bankoverschrijving. Heb nog steeds geen bevestigingquote:
Je zei toch gister dat je de bestelling definitief had gemaakt? Of gaat de tijd zo snel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eergister en ik ben sinds die dag niet thuis geweest
Time flies when you're having funquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je zei toch gister dat je de bestelling definitief had gemaakt? Of gaat de tijd zo snel?
Ik zou hem vorige week al kunnen krijgen maar Maandag ben ik pas weer in Nederland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Betaling per bankoverschrijving. Heb nog steeds geen bevestiging
Dus vrees dat maandag niet gaat lukken
Ik zou gaan slapen dan ben je morgen uitgerust voor je datequote:
True thatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun![]()
Ik heb morgen niet mijn date, volgende week.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou gaan slapen dan ben je morgen uitgerust voor je date
boerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Joa! Gij zeej unne heule schone meid!
Dude ik ben geen Belg of iets anders van beneden de rivieren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Joa! Gij zeej unne heule schone meid!
Dus je komt niet naar de 11 jaarsmeet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb morgen niet mijn date, volgende week.
Haha. Ik zal hem volgende keer niet op repeat zetten in de autoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
True that
Ik heb echt DOORLOPEND jouw ondertitel in m'n hoofd
Dan kan je dus nog meer uitrusten voor die tijd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb morgen niet mijn date, volgende week.
boer dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
We nou boer? Broabant/Tilburg jonge!
Ligt meer aan youtube, vanmiddagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha. Ik zal hem volgende keer niet op repeat zetten in de auto
Oh, mijn oprechte excuses.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:28 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dude ik ben geen Belg of iets anders van beneden de rivieren.
Het is niet Utrecht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
We nou boer? Broabant/Tilburg jonge!
Lijkt me indd. geen moeilijke keuze he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je komt niet naar de 11 jaarsmeet?
Maar Utrecht!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me indd. geen moeilijke keuze he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |