Nou, verdiept volgens mij nog niet zo slecht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je het echt gemaakt inderdaad
Uhm.. Geen ideequote:
Ik begin er al beter in te worden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
Wat een leuke, schattige, toepasselijke TT.
Dood en verderf? Enge beesten? Veul bloed?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee![]()
Simpele spelletjes, niet teveel verhaaltjes/quests waarvoor je veel voor moet lezen.
kan je daar wat mee
En graag gedaanquote:
Hoeft allemaal nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dood en verderf? Enge beesten? Veul bloed?
Heel simpel.. Het meest simpele dat ik kan bedenken zijn Megaman games..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet![]()
Het mag allemaal heeeeeeel simpel, van mijn part 2D haha
Beter dan dat wij verdienen iigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, verdiept volgens mij nog niet zo slecht.
Tetrisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee![]()
Simpele spelletjes, niet teveel verhaaltjes/quests waarvoor je veel voor moet lezen.
kan je daar wat mee
Ik verdien veel, maar dat vind mijn baas niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dan dat wij verdienen iig
Helemaal de goede richting op, maar nu nog leukerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel simpel.. Het meest simpele dat ik kan bedenken zijn Megaman games..
Bombermanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
Een puzzel, memory, bommetje leggen, of hoe heet het.
Mariokartquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
Een puzzel, memory, bommetje leggen, of hoe heet het.
Hebben wij toevallig dezelfde baas?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verdien veel, maar dat vind mijn baas niet.![]()
Orkaquote:
De vraag is of ik het ook leuk vindquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks!Heel verslavend alleen.
Vertel, vertel. Desnoods leggen we geld bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks!Heel verslavend alleen.
Oeh, nu maak je het me wel lastig hoor.. Ik ben zelf meer van de shooters en racegames..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal de goede richting op, maar nu nog leuker
En het liefst dat ik het ook nog niet ken
Ja, dat is waar. Nah ja, het heet Wario's Woods en dan moet je met bommen en de juiste beestjes en kleuren óf zoveel mogelijk punten scoren, óf de tegenstander verslaan. Beestjes en bommen opstapelen enzo. Hoef je totaaaaal niet bij na te denken.quote:
Alle bazen vinden hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben wij toevallig dezelfde baas?![]()
![]()
[..]
Orka
Zoiets ken ik van de sega. Of tewel drie stuks van dezelfde opstapelen, maar dan met wat variatie. Neh niet leuk meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Nah ja, het heet Wario's Woods en dan moet je met bommen en de juiste beestjes en kleuren óf zoveel mogelijk punten scoren, óf de tegenstander verslaan. Beestjes en bommen opstapelen enzo. Hoef je totaaaaal niet bij na te denken.
Asje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets ken ik van de sega. Of tewel drie stuks van dezelfde opstapelen, maar dan met wat variatie. Neh niet leuk meer
Maar tnx
Ik ga toch maar eens met mijn baas pratenquote:
Dynablaster? een variant voor de pcquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Cue_ het volgende:
Hoe heet die verdomd leuke versie van bomberman ook al weer
Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dynablaster? een variant voor de pc
Een belgeest ipv een klopgeest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef Cue_ het volgende:
De bel ging, iemand aan de speaker, maar niemand in het trappenhuis
Voor oudere games kan je dit gebruikenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Cue_ het volgende:
Hij wil niet, geeft stomme problemen met full screen modus .. en loopt daarna vast .. STomme nieuwe pcs!!
Op mijn werk ben ik ook aangelijnt en heb een basin. Ben ik nu een hond?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef vencodark het volgende:
Als je nu een vrouwelijke baas hebt...dan is het niet echt een bazin want dan is het net of jij de hond bent enzo.
Valt wel mee toch?quote:
Tijn... Je spellingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk ben ik ook aangelijnt en heb een basin. Ben ik nu een hond?![]()
Leidinggevende is inderdaad beter
Hij doet hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Voor oudere games kan je dit gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |