Nou, verdiept volgens mij nog niet zo slecht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je het echt gemaakt inderdaad
Uhm.. Geen ideequote:
Ik begin er al beter in te worden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
Wat een leuke, schattige, toepasselijke TT.
Dood en verderf? Enge beesten? Veul bloed?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee![]()
Simpele spelletjes, niet teveel verhaaltjes/quests waarvoor je veel voor moet lezen.
kan je daar wat mee
En graag gedaanquote:
Hoeft allemaal nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dood en verderf? Enge beesten? Veul bloed?
Heel simpel.. Het meest simpele dat ik kan bedenken zijn Megaman games..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet![]()
Het mag allemaal heeeeeeel simpel, van mijn part 2D haha
Beter dan dat wij verdienen iigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, verdiept volgens mij nog niet zo slecht.
Tetrisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. Geen idee![]()
Simpele spelletjes, niet teveel verhaaltjes/quests waarvoor je veel voor moet lezen.
kan je daar wat mee
Ik verdien veel, maar dat vind mijn baas niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dan dat wij verdienen iig
Helemaal de goede richting op, maar nu nog leukerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel simpel.. Het meest simpele dat ik kan bedenken zijn Megaman games..
Bombermanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
Een puzzel, memory, bommetje leggen, of hoe heet het.
Mariokartquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
Een puzzel, memory, bommetje leggen, of hoe heet het.
Hebben wij toevallig dezelfde baas?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verdien veel, maar dat vind mijn baas niet.![]()
Orkaquote:
De vraag is of ik het ook leuk vindquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks!Heel verslavend alleen.
Vertel, vertel. Desnoods leggen we geld bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wat leuks!Heel verslavend alleen.
Oeh, nu maak je het me wel lastig hoor.. Ik ben zelf meer van de shooters en racegames..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal de goede richting op, maar nu nog leuker
En het liefst dat ik het ook nog niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |