Neem het maar van me aan het is hemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef FruitenCo het volgende:
Hoe weet ik zeker dat hij de Echte MC Martin is?
heb met hem gechat. dezelfde soort achterlijke zinnen zoals in die posts hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef FruitenCo het volgende:
Hoe weet ik zeker dat hij de Echte MC Martin is?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef gangsterman het volgende:
zielig jongen ik heb schijt aan jullie allemaal hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom niet haten want ik kom ook vaak in Terneuzen. ik zag je wel lopen in de Noordstraat jongeh.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef gangsterman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vindt je dan niet dat ik een mooie OP heb gemaakt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef gangsterman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel hoor. Altijd al geweest. Ik heb 'Het Leven' nu in m'n Winamp playlist staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef gangsterman het volgende:
en dit verhaal klopt niet want jullie zijn geen vertrouwe fans
je hebt geen 'fans' achterlijke kutautist.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef gangsterman het volgende:
ik bedoel roel dat is geen vertrouwe fan anders doe hij dit niet dus allemaal neppe fans hier
G, knal die filmpjes weer op Youtube dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef gangsterman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ze maar haten mattie, voor mij ben je nummer 1! <3quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef gangsterman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, als je toch schijt hebt aan iedereen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
G, knal die filmpjes weer op Youtube dan.
Vooral die eene waar je aan het rennen was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
G, knal die filmpjes weer op Youtube dan.
Gast je hoeft m niet elke keer uit te schelden hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef denneboom het volgende:
[..]
je hebt geen 'fans' achterlijke kutautist.
En je liedjes van Internet gangstertjes en Het Leven en Hardcore Style enzo? Kan je die niet meer ff op YouTube zetten ofzo?quote:
Kom dan niet aanzetten met die takkies en copyrightclaims a mattie en laat anderen die shit gewoon op de Youtubes droppen, jeweets.quote:
Wij zijn FANS jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef gangsterman het volgende:
er komen geen filmpjes meer want jullie zijn haterz
Niet allemaal, alleen die op YouTube. De filmpjes zwerven nog op allerlei sites en computers van mensen rond. Ik heb ze ook nog allemaal op m'n pc staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Toch... hoe krijgt iemand het in godsnaam voor elkaar al zijn filmpjes van het internet af te krijgen??? Das toch knap!
nee, gewoon een mailtje sturen en het is weg. en idd alleen de youtube-filmpjes zoals meneer hierboven zegt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Toch... hoe krijgt iemand het in godsnaam voor elkaar al zijn filmpjes van het internet af te krijgen??? Das toch knap!
http://www.skoften.net/index/uploaded/mc_martin_groupiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Waarom kan ik MC Martin achtervolgd in Terneuzen dan niet vinden?
nee, die gast ziet er te smerig uit, en heeft een spraakgebrek. gewoon goor.quote:
Zijn beat is vetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef denneboom het volgende:
[..]
nee, die gast ziet er te smerig uit, en heeft een spraakgebrek. gewoon goor.
Ik vind het best wel sneu voor hem...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/index/uploaded/mc_martin_groupies
mocht ik willen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn hier nog FOK!-ers in de buurt van Terneuzen?
Ja. Nou ja, soms.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn hier nog FOK!-ers in de buurt van Terneuzen?
Even serieus waarom haat jij deze boy zo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:09 schreef denneboom het volgende:
[..]
ik niet. hij mag blij zijn dat ze hem niet sloegen.
ik zou dat ook niet doen, eh. maar kan me indenken dat jeugd zoals in dat filmpje dat wel zou doen. hij mag blij zijn dat ie in zeeland woont.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:29 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Even serieus waarom haat jij deze boy zo?
Ik bedoel iedereen ziet wat voor een kneus het is maar dat is juist grappig dan hoef je m niet direct te slaan
Ga ff afkoelen.
Nee bullshit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef denneboom het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet doen, eh. maar kan me indenken dat jeugd zoals in dat filmpje dat wel zou doen. hij mag blij zijn dat ie in zeeland woont.
iddquote:
terneuzenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat zijn raps zuigen maar dit vind ik wel een zielige vertoning van die jongens...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee dat is Martijn niet, hij heeft Gangsterman als account.
Ja oké, het kan zo zijn dat hij dit account snel heeft aangemaakt om ons bang te maken ofzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:18 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Door de manier van typen zie je gewoon zo dat het de enige echte MC is.
Even een kleine vraag.. Ik ben hier niet zo lang, mogen we ze wel uitschelden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:47 schreef SuperwormJim het volgende:
En weer open, nog één kans.
Eenieder die zich niet normaal kan gedragen kan rekenen op een aantal notes en eventueel een ban.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even een kleine vraag.. Ik ben hier niet zo lang, mogen we ze wel uitschelden?
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Dit dus,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Voor de rest, ga je schamen, die jongen heeft PDD-NOS en heeft het al moeillijk zat met z'n leven zonder dat jullie hem de grond in zeiken. Snappen jullie dat zelf niet of hebben jullie echt zo'n ontzettend groot bord voor je kop? In en intriest dit.
Hier kan je snake op spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Dit dus,
Ik vind wel dat er gewoon gelachen om moeten kunnen worden, zolang het leuk blijft.
Helaas, een kloonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
vieze kk roel je maak geen deel 2 hier van anders laat ik alles wat je hebt blockeren je hyves begin ik mee dus pas maar op jongen![]()
![]()
Een groot verlies voor een klein topic.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wel jammer dat Gangsterman hier niet meer gaat reageren
quote:
Hakaan
MC Martin/Gangsterman Fantopic! #2
waar slaat dit op , zonder grappe als jij nu niet ophou komen wij jou opzoeke en dan leer je wel je lesje
quote:
Emir
ik heb gehoord dat je problemen en klappen wilt?
niet focken met allochtonen
quote:
Musa
ey hoerekind kom niet stoer doen laat mensen met rust anders val ik jou lastig kleinkindje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |