Ja. Nou ja, soms.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef LeaderRoel het volgende:
Zijn hier nog FOK!-ers in de buurt van Terneuzen?
Even serieus waarom haat jij deze boy zo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:09 schreef denneboom het volgende:
[..]
ik niet. hij mag blij zijn dat ze hem niet sloegen.
ik zou dat ook niet doen, eh. maar kan me indenken dat jeugd zoals in dat filmpje dat wel zou doen. hij mag blij zijn dat ie in zeeland woont.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:29 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Even serieus waarom haat jij deze boy zo?
Ik bedoel iedereen ziet wat voor een kneus het is maar dat is juist grappig dan hoef je m niet direct te slaan
Ga ff afkoelen.
Nee bullshit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef denneboom het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet doen, eh. maar kan me indenken dat jeugd zoals in dat filmpje dat wel zou doen. hij mag blij zijn dat ie in zeeland woont.
iddquote:
terneuzenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat zijn raps zuigen maar dit vind ik wel een zielige vertoning van die jongens...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:15 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee dat is Martijn niet, hij heeft Gangsterman als account.
Ja oké, het kan zo zijn dat hij dit account snel heeft aangemaakt om ons bang te maken ofzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:18 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Door de manier van typen zie je gewoon zo dat het de enige echte MC is.
Even een kleine vraag.. Ik ben hier niet zo lang, mogen we ze wel uitschelden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:47 schreef SuperwormJim het volgende:
En weer open, nog één kans.
Eenieder die zich niet normaal kan gedragen kan rekenen op een aantal notes en eventueel een ban.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even een kleine vraag.. Ik ben hier niet zo lang, mogen we ze wel uitschelden?
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Dit dus,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Voor de rest, ga je schamen, die jongen heeft PDD-NOS en heeft het al moeillijk zat met z'n leven zonder dat jullie hem de grond in zeiken. Snappen jullie dat zelf niet of hebben jullie echt zo'n ontzettend groot bord voor je kop? In en intriest dit.
Hier kan je snake op spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Dit dus,
Ik vind wel dat er gewoon gelachen om moeten kunnen worden, zolang het leuk blijft.
Helaas, een kloonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef gangsterman het volgende:
vieze kk roel je maak geen deel 2 hier van anders laat ik alles wat je hebt blockeren je hyves begin ik mee dus pas maar op jongen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |