Oeh leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:11 schreef Nijna het volgende:
Morgen komen mn ouders en die hebben kleertjes gekocht voor de meiden in Frankrijk... ben benieuwd.
Is ook niet zo erg, het is al bijna septemberquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Meimeltje het volgende:
En nu mag ik deze maand niet meer shoppen....
Whaaahh ik bedoelde eigenlijk september, zit met mn gedachten al in sept...salaris is alweer bijna opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is ook niet zo erg, het is al bijna september![]()
Ja, nu moet je wel hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb toch wat foto's van mezelf van vroeger op mn laptop gevonden, maar ik durf bijna nietZag een look alike familie Amalia foto
Haha, heel erg schattig juistquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
![]()
Alleen dan niet in jurkjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Door jou wil ik al die leuke jurkjes bestellen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh meimel, leuk just!! Ik vind dat 2e jurkje zelfs supertof! Ik zou m Lena zo aantrekken als ie vroeger van mij was geweest geloof ik!
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh meimel, leuk just!! Ik vind dat 2e jurkje zelfs supertof! Ik zou m Lena zo aantrekken als ie vroeger van mij was geweest geloof ik!
arghquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef bodpa09 het volgende:
Meiden, wil je lachen? Er zijn bij DPAM geen verzendkosten bij bestellingen boven de 100 euro. We zitten boven de 400, dusse...
![]()
Je zit verbazingwekkend rap aan zulke bedragen eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Nijna het volgende:
Bodpa, hoeveel pakjes verwacht je... hahahaha. 400 euro, dat past vast niet in 1 doos.
Leuk dat dit zo kan!
Meimel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |