abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86237128
quote:
Op donderdag 9 september 2010 07:39 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat gaat de goede kant op, fijn om te lezen ^O^
Idd!
pi_86284471
Zelf eten! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 12 september 2010 @ 22:00:21 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86361156
Update tijd! Nou, Mr. Kat gaat nog steeds elke dag vooruit. Hij heeft de laatste dagen zijn oude humeurtje en zijn eetlust weer terug; dat is eigenlijk de belangrijkste verandering. De rust is dus voorbij hier in huis, de andere twee bleken engeltjes te zijn zonder zijn input, maar nu zit iedereen weer achter elkaar aan. Zijn eetlust is alleen wel een beetje zielig, omdat hij alleen waterige prakjes zelf goed kan eten. Maar hij heeft wel heel veel zin in brokjes en andere meuk, dus hij gaat er als een speer op af, maar dan sabbelt hij op een brokje en laat 'm dan sip weer vallen. Om het na 5 seconden te vergeten en nogmaals te proberen. :')

Hij spint wel weer goed en zijn stem is ook weer bijna normaal. Wassen lukt nog steeds maar gedeeltelijk, hij kan zijn speeksel nog niet goed doseren lijkt het, dus waar hij wast is z'n vacht een stekelig zooitje. Maar een washandje vindt hij wel lekker. Toch is hij nog niet echt bloemetjesfris. :')

Dinsdag loopt zijn AB-kuurtje af; dan hoeven we hem niet meer te dwangvoeren lijkt me, want sinds gister slobbert hij weer echt grote hoeveelheden. Maar ik denk dat het nog wel even kan duren voor alles goed is geheeld. Ik heb er desondanks meer vertrouwen in dan eerst!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86361554
Fijne update!
Het kan best een tijdje duren voor zijn bek volledig genezen en. Of misschien dat hij wat restverschijnselen houdt. Maar goed om te horen dat hij er zelf weer zin in heeft en trek heeft in eten. Wie had dat kunnen denken toen je dit topic startte? :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 12 september 2010 @ 22:07:18 #205
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_86361626
Mooi zeg! Misschien kun je eens proberen om hem te wassen met kattenshampoo? Ik weet niet hoe boos hij daarvan wordt maar misschien knapt hij er van op?
be nice or go away
  zondag 12 september 2010 @ 22:35:42 #206
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86363518
Heerlijk om te lezen!
Alleen wel zielig van de brokjes. :)
Gaat iig de goede kant op en hopelijk zet die lijn voort!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 12 september 2010 @ 22:36:27 #207
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_86363560
Mooi dat het de goede kant op gaat ^O^
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_86364966
Goed om te horen ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86366894
^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86367222
Gelukkig zie ik dit topic nu pas, zodat ik meteen gerust ben gesteld door de goede afloop :D
  † In Memoriam † maandag 13 september 2010 @ 00:43:35 #211
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_86369547
^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_86375831
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef eleusis het volgende:
Update tijd! Nou, Mr. Kat gaat nog steeds elke dag vooruit. Hij heeft de laatste dagen zijn oude humeurtje en zijn eetlust weer terug; dat is eigenlijk de belangrijkste verandering. De rust is dus voorbij hier in huis, de andere twee bleken engeltjes te zijn zonder zijn input, maar nu zit iedereen weer achter elkaar aan. Zijn eetlust is alleen wel een beetje zielig, omdat hij alleen waterige prakjes zelf goed kan eten. Maar hij heeft wel heel veel zin in brokjes en andere meuk, dus hij gaat er als een speer op af, maar dan sabbelt hij op een brokje en laat 'm dan sip weer vallen. Om het na 5 seconden te vergeten en nogmaals te proberen. :')

Hij spint wel weer goed en zijn stem is ook weer bijna normaal. Wassen lukt nog steeds maar gedeeltelijk, hij kan zijn speeksel nog niet goed doseren lijkt het, dus waar hij wast is z'n vacht een stekelig zooitje. Maar een washandje vindt hij wel lekker. Toch is hij nog niet echt bloemetjesfris. :')

Dinsdag loopt zijn AB-kuurtje af; dan hoeven we hem niet meer te dwangvoeren lijkt me, want sinds gister slobbert hij weer echt grote hoeveelheden. Maar ik denk dat het nog wel even kan duren voor alles goed is geheeld. Ik heb er desondanks meer vertrouwen in dan eerst!
Goed om te lezen, ik ben blij voor jullie en Mr.Kat. ^O^

Had je niet een fotootje beloofd. ;)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_86387204
Fijn dat het goed gaat !!
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_86388041
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:00 schreef Muks het volgende:
Fijn dat het goed gaat !!
Inderdaad!
  PR en moderator maandag 13 september 2010 @ 18:22:19 #215
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_86389840
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Gelukkig zie ik dit topic nu pas, zodat ik meteen gerust ben gesteld door de goede afloop :D
Same here :D
Fuck the EBU.
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:36:27 #216
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86446074
Poes kan vanavond niet goed plassen, hij zat een tijdje aan z'n piemel te likken, heeft daarna 10 min op de bak doorgebracht en het vervolgens op de bank gedaan, dus we gaan even naar de dierenarts (volgens mij hebben we die man nog nooit tijdens kantooruren bezocht)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86446302
Klinkt naar blaasgruis. Goed dat je daar meteen voor in actie komt want bij katers kan het fout aflopen als de boel vastloopt.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:43:17 #218
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_86446323
-O-
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 15 september 2010 @ 00:03:56 #219
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86447042
Boeh, zijn blaas zit redelijk vol, hij lijkt een verstopping te hebben, maar het lukt niet om de blaas te legen en Mr. Kat is dermate fel en smalgeplasbuisd dat het niet goed lukt om een katheter in te brengen. Dus nu gaat de DA de katheter onder verdoving inbrengen, wat betekent dat hij weer een nachtje bij de DA moet blijven ;( Arm beest.

Maar hij had dus wel urine en hij heeft geen verhoging, wat al weer veel enge dingen uitsluit. Misschien idd blaasgruis of iets door de afwijkende voeding (hij heeft natuurlijk een week bijna niets gegeten, daarna vooral heel veel gedronken en dwangvoederen, en vanaf dit weekend opeens weer prakjes)
pi_86447252
When it rains it pours...dat is hier ook altijd zo met de dieren. :{ Hopelijk is hij morgen weer van zijn probleem af. Gaat de dierenarts ook de urine verder controleren? Dit kan inderdaad komen doordat het de afgelopen tijd zo raar is gegaan met zijn eten en drinken maar een kat kan ook zo ineens blaasgruis ontwikkelen dus wel even in de gaten houden of het tijdelijk of permanent is. ;)
Optimist tot in de kist
  woensdag 15 september 2010 @ 00:24:07 #221
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86447770
Ik neem aan dat ze ook naar de oorzaak gaan kijken nu en morgenochtend. :) Ik zit zelf ook aan blaasgruis te denken, het lijkt niets systemisch, maar morgen weten we meer. Ik ga er vanuit dat hij dan ook gelijk weer naar huis kan!
pi_86448350
Heb ooit bij een paar katten blaasgruis gehad nadat ik op ander brokvoer was overgestapt. Kon niet dat een kat na een paar maanden ander voer blaasgruis ontwikkeld werd er gezegd maar vreemd genoeg waren ze er na een tijd op een andere voer weer vanaf (na controle van de urine) en 3 katten die bijna tgelijk blaasgruis krijgen door een andere oorzaak lijkt me iets te toevallig. :') Van die drie was er eentje een kater en die had dezelfde verschijnselen die jij noemde daarom dacht ik meteen aan blaasgruis.
Optimist tot in de kist
  woensdag 15 september 2010 @ 09:11:33 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86451159
Het is een eiwitprop :( Vandaag meer onderzoeken.
  Moderator woensdag 15 september 2010 @ 09:18:46 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_86451293
Arm beest, zul je net zien... Hopen dat het snel beter gaat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_86451477
He bah. -O- beterschap voor Poes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')