Update tijd! Nou, Mr. Kat gaat nog steeds elke dag vooruit. Hij heeft de laatste dagen zijn oude humeurtje en zijn eetlust weer terug; dat is eigenlijk de belangrijkste verandering. De rust is dus voorbij hier in huis, de andere twee bleken engeltjes te zijn zonder zijn input, maar nu zit iedereen weer achter elkaar aan. Zijn eetlust is alleen wel een beetje zielig, omdat hij alleen waterige prakjes zelf goed kan eten. Maar hij heeft wel heel veel zin in brokjes en andere meuk, dus hij gaat er als een speer op af, maar dan sabbelt hij op een brokje en laat 'm dan sip weer vallen. Om het na 5 seconden te vergeten en nogmaals te proberen.

Hij spint wel weer goed en zijn stem is ook weer bijna normaal. Wassen lukt nog steeds maar gedeeltelijk, hij kan zijn speeksel nog niet goed doseren lijkt het, dus waar hij wast is z'n vacht een stekelig zooitje. Maar een washandje vindt hij wel lekker. Toch is hij nog niet echt bloemetjesfris.

Dinsdag loopt zijn AB-kuurtje af; dan hoeven we hem niet meer te dwangvoeren lijkt me, want sinds gister slobbert hij weer echt grote hoeveelheden. Maar ik denk dat het nog wel even kan duren voor alles goed is geheeld. Ik heb er desondanks meer vertrouwen in dan eerst!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel