Die andere kan ik zien als ik onderaan selecteer dat hij bv 2 maanden terug gaat, zag de topics van Juliquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt..
Je ziet nu alleen tot #26? Want dat kan best kloppen, de topics zijn zichtbaar tot 2 weken geleden.De andere zijn via de zoekmachine te vinden
Ahw, oke... maar dan zou topic #1 er gewoon bij moeten staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die andere kan ik zien als ik onderaan selecteer dat hij bv 2 maanden terug gaat, zag de topics van Juli
Nee maar we warmen vast opquote:
Je ziet vanaf 26quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahw, oke... maar dan zou topic #1 er gewoon bij moeten staan.
#1 is van 9 juli
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ziet vanaf 26Maar pluk jij ze niet 1 voor 1 mee dan?
Ik zie ze vanaf 26, kun je 1 t/m25 niet meeplukken, handmatig?quote:
Helleuquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:53 schreef Maraca het volgende:
Hallo Hallo
Hoeveel auditierondes nog?
Hallohalloquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:53 schreef Maraca het volgende:
Hallo Hallo
Hoeveel auditierondes nog?
Ok, leuk.. dan kunnen we dus nog even genieten van Maurice "deze blik voorspelt niet veel goeds" Wijnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hallohallo
Dit is auditieronde 8... zijn er in totaal 12.
Ik vind het daarna ook niet zo leuk meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok, leuk.. dan kunnen we dus nog even genieten van Maurice "deze blik voorspelt niet veel goeds" Wijnen.
edit: ok.. daarna ok wel, maar dan vind ik het niet meer leuk en haak ik af
12?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hallohallo
Dit is auditieronde 8... zijn er in totaal 12.
Bij XFA wel, maar ik heb hier nog niet echt iets goeds voorbij zien komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jullie zijn auditiekijkers
Ik vind eigenlijk de liveshows leuker.
Nouja, iig nog een maand 'kijkplezier' dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
12 ja
Daarna nog 4 theatershows dacht ik en 10 liveshows
Ach, tegen de tijd dat de liveshows van POP zijn begonnen is ook XFA er weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij XFA wel, maar ik heb hier nog niet echt iets goeds voorbij zien komen
Leedvermaak ftwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jullie zijn auditiekijkers
Ik vind eigenlijk de liveshows leuker.
Ik zat HGT te kijken en ondertussen was ik hier aan het spieken en ik wist door wat er hier werd gezegd precies over welke kandidaten het ging.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef D. het volgende:
Benny, beviel het met het draaiboek ernaast vorige week?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat de liveshows van POP zijn begonnen is ook XFA er weer
Komt Eksfektor dit jaar weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat de liveshows van POP zijn begonnen is ook XFA er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |