ja dat is echt een verschrikkelijke klus. Ik was ook de enige uit mijn team, dus ik heb het niet afgekregen. Liggen nog best wat wijken die nog gedaan moeten worden, maar ja ik kan ook niet toveren. Zeker als je er 3 bij elkaar moet doen is het lastig, 2 vind ik nog wel doablequote:
Hoe wordt dat bij jullie uitbetaald dan? Gaat dat per wijk? Of gewoon de uren dat je daar zit?quote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja dat is echt een verschrikkelijke klus. Ik was ook de enige uit mijn team, dus ik heb het niet afgekregen. Liggen nog best wat wijken die nog gedaan moeten worden, maar ja ik kan ook niet toveren. Zeker als je er 3 bij elkaar moet doen is het lastig, 2 vind ik nog wel doable
ja gewoon urenquote:Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe wordt dat bij jullie uitbetaald dan? Gaat dat per wijk? Of gewoon de uren dat je daar zit?
Volgens mij gaan alleen pakjes van buiten de EU door de douane. De meest logische verklaring is dat het pakje, zoals zoveel pakjes uit de UK (en ook Duitsland) hier te lande door Selektvracht worden bezorgd. En die trekken daar rustig 2 a 3 weken voor uit.......quote:Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef Troeta het volgende:
Misschien ligt het nog bij de douane, je leest het tegenwoordig vaak dat pakjes vanuit engeland erg lang onderweg zijn daardoor.
Het is als het goed is gewoon een envelop. (Het gaat om concertkaartjes)quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij gaan alleen pakjes van buiten de EU door de douane. De meest logische verklaring is dat het pakje, zoals zoveel pakjes uit de UK (en ook Duitsland) hier te lande door Selektvracht worden bezorgd. En die trekken daar rustig 2 a 3 weken voor uit.......
Hij gaat idd gewoon via TNT-post, je hoeft alleen te tekenen.quote:Op maandag 6 september 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is als het goed is gewoon een envelop. (Het gaat om concertkaartjes)
ik zal je er even uithalen dan, al kan je dat ook zelf hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef Sapphira het volgende:
Kan ik uit de lijst gehaald worden? Ik werk sinds kort niet meer bij TNT maar heb een ander baantje waar ik meer uren kan werken.
reken maar van welquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Zo maar weer beginnen, hoop dat het ditmaal niet zo'n berg aan HAH is als afgelopen dinsdag.
En die stortbuien mogen ook wel ophouden.
heb gisteren de gamma, eneco en fit4free bij elkaar gevoegd.. volgens mij is er dus sowieso wel gammaquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef Lastpost het volgende:
Hier is het steeds weer anders, voorheen hadden we standaard de Karwei, Gamma en AH. Tegenwoordig geen AH meer (die zit nu bij de folders) en dan weer een of andere flut havenkrant en dan weer een compleet boekwerk van een of andere lokale fietsboer.
Heb het ook al gehad dat we de complete week geen HAH hadden.
bezorg je in een gegoede wijk ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die kerel die de scenario's maakt ligt volgens mij iedere keer weer dubbel. Vandaag weer "scenario rustig", met allerlei dikke boekwerken van kantoorspullengroothandels, een bijna hah tijdschrift van Natuurmonumenten, een mailing van H&M en de Kampioen.
Wie denken ze hier eigenlijk mee voor de gek te houden? Zelfs de TC's hechten steeds minder waarde aan die scenario's.
Onze sector bestaat uit een gedeelte van een stad waar er veel, eh, niet zo gegoede mensen wonen, ergo: weinig post en een dorp waar juist relatief véél gegoede mensen wonen. Dat zorgt ook voor de meest hilarische taferelen als het om de scenarios gaat, aan de ene kant van de sector is dan geen fuck post en bij het dorp gedeelte staat het tot aan het dakquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
bezorg je in een gegoede wijk ofzo?dat natuurmonumenten bijna bij iedere bus naar binnen moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |