abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86133070
Zo, ik heb er ook weer een dagje opzitten. Van half 9 tot 12 huis aan huis gezet (hoeraa) en daarna 4 wijken voorbereid en 3 besteld. Had een collega aangeboden om haar aangetekenden mee terug te nemen naar de vestiging, maar was vergeten dat ik geen auto had. Toen maar even nog op de fiets gegaan, op t gemakske :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86134710
Huis aan huis zetten ;( Dood werk ;(
Noot noot.
pi_86134768
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
Huis aan huis zetten ;( Dood werk ;(
ja dat is echt een verschrikkelijke klus. Ik was ook de enige uit mijn team, dus ik heb het niet afgekregen. Liggen nog best wat wijken die nog gedaan moeten worden, maar ja ik kan ook niet toveren. Zeker als je er 3 bij elkaar moet doen is het lastig, 2 vind ik nog wel doable :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86134808
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja dat is echt een verschrikkelijke klus. Ik was ook de enige uit mijn team, dus ik heb het niet afgekregen. Liggen nog best wat wijken die nog gedaan moeten worden, maar ja ik kan ook niet toveren. Zeker als je er 3 bij elkaar moet doen is het lastig, 2 vind ik nog wel doable :)
Hoe wordt dat bij jullie uitbetaald dan? Gaat dat per wijk? Of gewoon de uren dat je daar zit?
Noot noot.
pi_86134896
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hoe wordt dat bij jullie uitbetaald dan? Gaat dat per wijk? Of gewoon de uren dat je daar zit?
ja gewoon uren :)
pi_86134917
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef Troeta het volgende:
Misschien ligt het nog bij de douane, je leest het tegenwoordig vaak dat pakjes vanuit engeland erg lang onderweg zijn daardoor.
Volgens mij gaan alleen pakjes van buiten de EU door de douane. De meest logische verklaring is dat het pakje, zoals zoveel pakjes uit de UK (en ook Duitsland) hier te lande door Selektvracht worden bezorgd. En die trekken daar rustig 2 a 3 weken voor uit.......
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 6 september 2010 @ 19:02:12 #207
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_86136051
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens mij gaan alleen pakjes van buiten de EU door de douane. De meest logische verklaring is dat het pakje, zoals zoveel pakjes uit de UK (en ook Duitsland) hier te lande door Selektvracht worden bezorgd. En die trekken daar rustig 2 a 3 weken voor uit.......
Het is als het goed is gewoon een envelop. (Het gaat om concertkaartjes)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 6 september 2010 @ 19:11:09 #208
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_86136367
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Het is als het goed is gewoon een envelop. (Het gaat om concertkaartjes)
Hij gaat idd gewoon via TNT-post, je hoeft alleen te tekenen.
pi_86143399
Kan ik uit de lijst gehaald worden? Ik werk sinds kort niet meer bij TNT maar heb een ander baantje waar ik meer uren kan werken. ;)
pi_86144726
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:39 schreef Sapphira het volgende:
Kan ik uit de lijst gehaald worden? Ik werk sinds kort niet meer bij TNT maar heb een ander baantje waar ik meer uren kan werken. ;)
ik zal je er even uithalen dan, al kan je dat ook zelf hoor ;)

edit - done, vanaf het volgende topic sta je er niet meer bij :)
pi_86144814
Oh is dat zo? Dat wist ik niet.. :D
pi_86155052
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef Sapphira het volgende:
Oh is dat zo? Dat wist ik niet.. :D
Moet je je wel eerst bij de wiki registeren :P Maar daarna heb je wel übermacht natuurlijk :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:46:13 #213
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86158845
Zo maar weer beginnen, hoop dat het ditmaal niet zo'n berg aan HAH is als afgelopen dinsdag. :')
En die stortbuien mogen ook wel ophouden.
pi_86158878
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:46 schreef Lastpost het volgende:
Zo maar weer beginnen, hoop dat het ditmaal niet zo'n berg aan HAH is als afgelopen dinsdag. :')
En die stortbuien mogen ook wel ophouden.
reken maar van wel :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:53:30 #215
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86159080
Hier is het steeds weer anders, voorheen hadden we standaard de Karwei, Gamma en AH. Tegenwoordig geen AH meer (die zit nu bij de folders) en dan weer een of andere flut havenkrant en dan weer een compleet boekwerk van een of andere lokale fietsboer. :')
Heb het ook al gehad dat we de complete week geen HAH hadden.
pi_86159413
Hier lagen gisteren weer flinke stapels boekwerk-HAH klaar voor vandaag. Ben ik blij dat ik met het lopen gestopt ben. :P
pi_86159555
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef Lastpost het volgende:
Hier is het steeds weer anders, voorheen hadden we standaard de Karwei, Gamma en AH. Tegenwoordig geen AH meer (die zit nu bij de folders) en dan weer een of andere flut havenkrant en dan weer een compleet boekwerk van een of andere lokale fietsboer. :')
Heb het ook al gehad dat we de complete week geen HAH hadden.
heb gisteren de gamma, eneco en fit4free bij elkaar gevoegd.. volgens mij is er dus sowieso wel gamma :)
pi_86168787
bah kutdag, vanochtend om 6 uur begonnen en nu net klaar. had 2 redelijke grote wijken en dan ook nog die regen en 3 hah. het was weer een groot feest :P
pi_86169968
ik heb ook nog een wijkje gelopen met 3 HAH :') Was best zwaar (qua gewicht dan, het bezorgen op zich viel mee hoor ;)) en ik voelde me helemaal niet fit.. nu weer lekker thuis, hangen :)
pi_86170158
Die kerel die de scenario's maakt ligt volgens mij iedere keer weer dubbel. Vandaag weer "scenario rustig", met allerlei dikke boekwerken van kantoorspullengroothandels, een bijna hah tijdschrift van Natuurmonumenten, een mailing van H&M en de Kampioen.

Wie denken ze hier eigenlijk mee voor de gek te houden? Zelfs de TC's hechten steeds minder waarde aan die scenario's.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_86170510
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die kerel die de scenario's maakt ligt volgens mij iedere keer weer dubbel. Vandaag weer "scenario rustig", met allerlei dikke boekwerken van kantoorspullengroothandels, een bijna hah tijdschrift van Natuurmonumenten, een mailing van H&M en de Kampioen.

Wie denken ze hier eigenlijk mee voor de gek te houden? Zelfs de TC's hechten steeds minder waarde aan die scenario's.
bezorg je in een gegoede wijk ofzo? :D dat natuurmonumenten bijna bij iedere bus naar binnen moet?
pi_86170630
Ik heb één adres waar zo'n beetje elk mogelijk goed doel door de bus heen gaat. Vaak bestaat de helft van de bundel uit post voor dat huis. :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86170836
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

bezorg je in een gegoede wijk ofzo? :D dat natuurmonumenten bijna bij iedere bus naar binnen moet?
Onze sector bestaat uit een gedeelte van een stad waar er veel, eh, niet zo gegoede mensen wonen, ergo: weinig post en een dorp waar juist relatief véél gegoede mensen wonen. Dat zorgt ook voor de meest hilarische taferelen als het om de scenarios gaat, aan de ene kant van de sector is dan geen fuck post en bij het dorp gedeelte staat het tot aan het dak :')

Maar gemiddeld is het dan dus 'rustig', leuk als je aan de verkeerde kant staat :')

TC is het er ook niet mee eens maar de vestigingsmanager negeert het gewoon. Echt, zodra ze bij ons in gaan voeren dat je je uren niet meer mag schrijven voorzie ik dat de emoties hoog op gaan lopen O-)
pi_86171329
dat is hier ook weleens ja, bereid je een dorpswijk voor, zit je tot over je oren in de post, en dan een wijk in de stad en dan is er geen bal :D
pi_86177796
Pff, nadat ik klaar was met werken kwam de teamleider naar me toe met de mededeling dat mijn contract volgende maand afloopt. Vervolgens was het even stil en voegde 'ie eraan toe dat het contract gewoon wordt verlengd. Ik was even bang dat ik TNT moest verlaten. :o
Tok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')