Als ze echt mensen hierom gaan ontslaan, is er over een maand niemand meer over.quote:Op zondag 5 september 2010 12:40 schreef Troeta het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over wijken waar vorig jaar nog 2,5 uur voor stond met HAH ertussen en nu 1.40 met losse HAH en dan nog een verdeelkant erbij.
En dan willen ze die bezorgers ook nog eens onbestelbare post laten afschrijven, verkeerd geschikte post alsnog laten bezorgen, ook al moet je 30x heen en weer lopen, post voor 3 straten verderop bezorgen als het tussen jouw wijk zit, post voor hele andere steden ook afschrijven en terugbrengen naar een vestiging, HAH wat tekort is gratis laten bezorgen enz.
En dan hebben we het nog niet eens over kanten die te laat zijn, 1000 x bellen naar plussen of teamcoaches op je eigen kosten en dan voorgelogen worden dat het er al aankomt...
En dat voor het geweldige salaris van 6 euro 50 bij veel postbezorgers,bruto!!!
TNT is echt heel onrealistisch bezig...................
Nee precies...en het grappige is, ze willen de fulltimers eruit hebben, maar het lukt ze alleen maar om de postbezorgers die ze zogenaamd zo graag willen weg te jagen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef TokenW het volgende:
[..]
Als ze echt mensen hierom gaan ontslaan, is er over een maand niemand meer over.
Hier is het vaak extremer, of er ontbreekt gelijk voor 60 tot 80 woningen of ik heb hier een gelijk aantal aan extra zooi.quote:Op zondag 5 september 2010 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
Bij ons gebeurt het nabezorgen op de volgende werkdag nog wel eens. Heb het meermalen meegemaakt als er twintig stuks te weinig waren ofzo.
Bij ons een veelgehoorde uitspraak van teamcoaches en managers als er veel 'dik' is: "Ja, maar als je dat wegdenkt is er heel weinig hoor!". Om vervolgens scenario rustig te hanteren. Dat we veel meer tijd kwijt zijn met het maken van extra nabrengzakken, veel dikke post nou eenmaal minder snel zet als dunne ontgaat ze echt volledig, of iig ze doen alsof het ze volledig ontgaatquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag verdorie weer ontiegelijk druk. Weer een enorme lading post van VSP die kennelijk geen personeel kan vinden in ons dorpje en dus alle post weer terugsluist naar ons. Weer stapels Zie van Ziggo (lopen we al weken mee, raakt dat spul dan nooit op?), Eigen Huis Magazine, en een blaadje van Nuon. De VOS liep bijna 3 kwartier uit, en de meesten gingen 1,5 a 2 uur te laat de straat op. Desondanks kwam onze immer monter ogende vestigingsmanager vrolijk een bordje met "scenario rustig" ophangen, en ging, toen dit uiteraard de toorn van diverse bestellers opwekte, zonder enige gene staan vertellen dat het toch heus niet zoveel post was, want dat de blauwe bakken niet eens allemaal tot de rand vol zaten, en kijk, die wijk had helemaal niet zo veel, sprak hij wijzend op twee blauwe bakken herstelpost in het Carre.
En laat me raden, als je terug de wijk in gaat mag je daar de tijd niet voor schrijven?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:05 schreef TokenW het volgende:
Iedere bezorger in Den Haag(heel ARea West?) krijgt vandaag een brief in de bus met regels voor het bestellen van lopen.
De meest bizarre regel
Vraag: Wat moet ik doen als ik HAH tekort kom op straat?
Antwoord: Dezelfde dag alsnog bezorgen en anders de volgende dag.
hier ook hoor, als ik dit lees gaat het bij ons als een zonnetje. Post afschrijven doet iedereen ook netjes, en volgens mij gooit niemand post terug in de bus.quote:Op zondag 5 september 2010 12:32 schreef Cerbie het volgende:
Als ik jullie verhalen lees vraag ik me wel eens af of we dezelfde werkgever hebben, ik heb eigenlijk weinig te klagen over onze vesting
Maar krijgt iedereen ook netjes zijn uren betaald?quote:Op zondag 5 september 2010 18:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
hier ook hoor, als ik dit lees gaat het bij ons als een zonnetje. Post afschrijven doet iedereen ook netjes, en volgens mij gooit niemand post terug in de bus.
Schrijven mag altijd, of je het uitbetaald krijgt is weer iets anders.quote:Op zondag 5 september 2010 18:21 schreef lololo het volgende:
[..]
En laat me raden, als je terug de wijk in gaat mag je daar de tijd niet voor schrijven?
Ik ben verdomd blij dat wij nog gewoon mogen schrijvenquote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef TokenW het volgende:
[..]
Schrijven mag altijd, of je het uitbetaald krijgt is weer iets anders.
jep, over het algemeen wel jaquote:Op zondag 5 september 2010 20:39 schreef TokenW het volgende:
[..]
Maar krijgt iedereen ook netjes zijn uren betaald?
Hier niet altijd, echter, ik controleer elke week altijd alle geboekte uren. Staat soms wel een foutje in en dan schrijf ik dat op en de week erop staat het altijd onder de een of andere verdekte term bijgeboekt in harmony.quote:
Tja, zo lust ik er nog wel 10. Dan kun je met Kerst ook wel scenario rustig draaien, want als je al die kerstkaarten wegdenkt blijft er ook ineens veel minder over. Misschien moet ik dinsdag maar een bestellinkje laten staan, en als ik er dan op wordt aangesproken zeggen: ja, maar als je al die post nou wegdenkt, is er eigenlijk helemaal niets blijven staan!quote:Op zondag 5 september 2010 18:18 schreef lololo het volgende:
[..]
Bij ons een veelgehoorde uitspraak van teamcoaches en managers als er veel 'dik' is: "Ja, maar als je dat wegdenkt is er heel weinig hoor!". Om vervolgens scenario rustig te hanteren. Dat we veel meer tijd kwijt zijn met het maken van extra nabrengzakken, veel dikke post nou eenmaal minder snel zet als dunne ontgaat ze echt volledig, of iig ze doen alsof het ze volledig ontgaat
https://www.workwearweb.nl/login.aspx?ReturnUrl=%2findex.aspxquote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef gekkewiebel het volgende:
Weet iemand een link om bedrijfskleding te bestellen? Ik heb het al tijden in m'n planning staan maar kom er nooit aan toe, nou wilde ik het dan eens gaan bestellen, maar alle links van intranet werken niet....
Het vervelendste is dat we dan dus ook met een scenario rustig-bezetting draaien. We mogen wel netjes de tijd opschrijven van de TC maar je staat gewoon met te weinig man om alles op tijd klaar te krijgen, wat weer tot gehaast, fouten en ergernis van iedereen van postbezorger tot TC leidt...quote:Op zondag 5 september 2010 22:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, zo lust ik er nog wel 10. Dan kun je met Kerst ook wel scenario rustig draaien, want als je al die kerstkaarten wegdenkt blijft er ook ineens veel minder over. Misschien moet ik dinsdag maar een bestellinkje laten staan, en als ik er dan op wordt aangesproken zeggen: ja, maar als je al die post nou wegdenkt, is er eigenlijk helemaal niets blijven staan!
LAWLquote:Ik heb het idee dat dit soort onzin vooral in de Area West welig tiert: niet voor niets staan wij al jaren op eenzame hoogte waar het verloop van postbezorgers betreft: dik 70%!
Nee lang niet altijd, volgens mij wordt gewone briefpost van consumenten wel altijd door TNT gedaan maar pakjes (ook kleine die wel door de bus passen) ook door andere bedrijven...quote:Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Hallo,
Weten jullie of zendingen van de Royal Mail uit Engeland naar Nederland altijd door TNT worden verzorgd? En zo ja, is er een manier om dit te tracken?
Inmiddels heb ik al contact gehad met TNT. Ze zeggen dat ze mijn zending nooit hebben ontvangen en Royal Mail zegt dat ze het op het vliegtuig hebben gedaan.. Nou lekker dus.quote:Op maandag 6 september 2010 16:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Nee lang niet altijd, volgens mij wordt gewone briefpost van consumenten wel altijd door TNT gedaan maar pakjes (ook kleine die wel door de bus passen) ook door andere bedrijven...
maar een aangetekend envelopje toch niet?quote:Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef Troeta het volgende:
Misschien ligt het nog bij de douane, je leest het tegenwoordig vaak dat pakjes vanuit engeland erg lang onderweg zijn daardoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |