Ja daaaaaag!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:05 schreef TokenW het volgende:
Iedere bezorger in Den Haag(heel ARea West?) krijgt vandaag een brief in de bus met regels voor het bestellen van lopen.
De meest bizarre regel
Vraag: Wat moet ik doen als ik HAH tekort kom op straat?
Antwoord: Dezelfde dag alsnog bezorgen en anders de volgende dag.
dat vind ik niet een heel rare regel?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:05 schreef TokenW het volgende:
Iedere bezorger in Den Haag(heel ARea West?) krijgt vandaag een brief in de bus met regels voor het bestellen van lopen.
De meest bizarre regel
Dat is een heeeeeele rare regelquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:13 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat vind ik niet een heel rare regel?
eigenlijk staat er gewoon dat je het nog moet bezorgen, en als het niet meer die dag kan, dan de volgende (werk)dag?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een heeeeeele rare regel
Dus je moet van je wijk eventueel terug naar het kantoor... Dan weer terug naar je wijk om de post verder te bezorgen? En als het kantoor dicht zit, moet je de volgende dag ook weer werken? Ja ammehoela!quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
eigenlijk staat er gewoon dat je het nog moet bezorgen, en als het niet meer die dag kan, dan de volgende (werk)dag?
huh? dan doe je het toch de volgende dag, dat staat er toch?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus je moet van je wijk eventueel terug naar het kantoor... Dan weer terug naar je wijk om de post verder te bezorgen? En als het kantoor dicht zit, moet je de volgende dag ook weer werken? Ja ammehoela!
Ja dus? Dan moet je de volgende dag ook weer werken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
huh? dan doe je het toch de volgende dag, dat staat er toch?
jij niet, de persoon die de wijk loopt waar je HAH tekort komt, lijkt me?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dus? Dan moet je de volgende dag ook weer werken.
Ik lees dat als: Dan moet JIJ dat dezelfde dag doen en anders moet JIJ dat de volgende dag doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
jij niet, de persoon die de wijk loopt waar je HAH tekort komt, lijkt me?
Dat het bezorgd wordt, lijkt me het hoofdpunt, en niet dat JIJ het bezorgt, toch? Ik vatte het meer algemeen op, zorg dat het bezorgd wordt, en dat lijkt me een logische regel van TNT. Niet dat ik denk dat ie altijd nageleefd wordt hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik lees dat als: Dan moet JIJ dat dezelfde dag doen en anders moet JIJ dat de volgende dag doen.
Maar zelfs als ik het verkeerd zou lezen is het belachelijk. Dan hebben dus sommige postbodes voor sommige stukken 6 HAH, omdat de dag eerder de HAH niet goed is gezet en geteld.
Toch belachelijk eigenlijk dat jij dan zo netjes bent om te bellen en dat niemand er voor zorgt dat jij de volgende dag dat extra HAH kan wegbrengen. Anders doen ze daar gewoon wat aan, stelletje prutsers daarquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
Dat het bezorgd wordt, lijkt me het hoofdpunt, en niet dat JIJ het bezorgt, toch? Ik vatte het meer algemeen op, zorg dat het bezorgd wordt, en dat lijkt me een logische regel van TNT. Niet dat ik denk dat ie altijd nageleefd wordt hoorMaar de regel op zich vind ik niet zo belachelijk..
Ik had laatst ook een wijk waarvoor ik te weinig HAH had meegekregen. Ik heb gebeld dat ik te weinig had, en of ik de volgende dag nog wat erbij kon krijgen, zodat ik het dan kon bezorgen. Niet gekregen overigens, ja dan is het jammerIk ga ook echt niet terugfietsen hoor, dat je dat niet denkt, maar ik begrijp wel dat TNT dat graag wil haha..
ja, dat vind ik ook, maar ja dan is het iig niet meer mijn probleemquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch belachelijk eigenlijk dat jij dan zo netjes bent om te bellen en dat niemand er voor zorgt dat jij de volgende dag dat extra HAH kan wegbrengen. Anders doen ze daar gewoon wat aan, stelletje prutsers daar
OMGquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef sbientje het volgende:
ik had trouwens 2 fotootjes geknipt van mijnc hocoladekasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TNT Post in zijn huidige vorm bestaat hoogstens nog maar 1,5 - 2 jaar. Weet niet voor hoelang je een bijbaantje zoekt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Flanxx het volgende:
Verdient TNT zaterdag ook 6,30 per uur? (Ben 18 jaartjes)
En kan je ook 10 uurtjes op zaterdag werken? (Ja het is veel)
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef sbientje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ja en dan heb ik NOG zo'n dubbele kast hahaquote:
En voor 10 uur op een zaterdag kun je vergeten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Flanxx het volgende:
Verdient TNT zaterdag ook 6,30 per uur? (Ben 18 jaartjes)
En kan je ook 10 uurtjes op zaterdag werken? (Ja het is veel)
Ja dat heb ik ook gehad inderdaad, na een paar vragen gelezen te hebben weggegooidquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:05 schreef TokenW het volgende:
De meest bizarre regel
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef sbientje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |