abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86066651
En oh! Gisteren afgestudeerd, vandaag laatst dag TNT Post :o
Maar ik blijf nog wel bij collectie heur! O+ En ik ga jullie steunen in de KNJ-periode :Y
Noot noot.
pi_86069166
Iedere bezorger in Den Haag(heel ARea West?) krijgt vandaag een brief in de bus met regels voor het bestellen van lopen.

De meest bizarre regel

Vraag: Wat moet ik doen als ik HAH tekort kom op straat?
Antwoord: Dezelfde dag alsnog bezorgen en anders de volgende dag.
pi_86069336
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:05 schreef TokenW het volgende:
Iedere bezorger in Den Haag(heel ARea West?) krijgt vandaag een brief in de bus met regels voor het bestellen van lopen.

De meest bizarre regel

Ja daaaaaag! :D

Als ik HAH tekort heb, dan is dat niet mijn schuld. Ik meld het altijd wel netjes d.m.v. een email te sturen naar mijn TC welke huizen HAH missen.

Heus niet dat ik dat op een zondag nog ga rondbrengen! _O-
Noot noot.
pi_86069341
quote:

De meest bizarre regel

dat vind ik niet een heel rare regel?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86069363
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:13 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat vind ik niet een heel rare regel?
Dat is een heeeeeele rare regel :Y
Noot noot.
pi_86069378
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat is een heeeeeele rare regel :Y
eigenlijk staat er gewoon dat je het nog moet bezorgen, en als het niet meer die dag kan, dan de volgende (werk)dag?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86069418
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:14 schreef sbientje het volgende:

[..]

eigenlijk staat er gewoon dat je het nog moet bezorgen, en als het niet meer die dag kan, dan de volgende (werk)dag?
Dus je moet van je wijk eventueel terug naar het kantoor... Dan weer terug naar je wijk om de post verder te bezorgen? En als het kantoor dicht zit, moet je de volgende dag ook weer werken? Ja ammehoela! :D
Noot noot.
pi_86069448
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dus je moet van je wijk eventueel terug naar het kantoor... Dan weer terug naar je wijk om de post verder te bezorgen? En als het kantoor dicht zit, moet je de volgende dag ook weer werken? Ja ammehoela! :D
huh? dan doe je het toch de volgende dag, dat staat er toch?
pi_86069461
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:17 schreef sbientje het volgende:

[..]

huh? dan doe je het toch de volgende dag, dat staat er toch?
Ja dus? Dan moet je de volgende dag ook weer werken.
Noot noot.
pi_86069472
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja dus? Dan moet je de volgende dag ook weer werken.
jij niet, de persoon die de wijk loopt waar je HAH tekort komt, lijkt me?
pi_86069505
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:18 schreef sbientje het volgende:

[..]

jij niet, de persoon die de wijk loopt waar je HAH tekort komt, lijkt me?
Ik lees dat als: Dan moet JIJ dat dezelfde dag doen en anders moet JIJ dat de volgende dag doen.

Maar zelfs als ik het verkeerd zou lezen is het belachelijk. Dan hebben dus sommige postbodes voor sommige stukken 6 HAH, omdat de dag eerder de HAH niet goed is gezet en geteld.
Noot noot.
pi_86069575
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:20 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik lees dat als: Dan moet JIJ dat dezelfde dag doen en anders moet JIJ dat de volgende dag doen.

Maar zelfs als ik het verkeerd zou lezen is het belachelijk. Dan hebben dus sommige postbodes voor sommige stukken 6 HAH, omdat de dag eerder de HAH niet goed is gezet en geteld.
Dat het bezorgd wordt, lijkt me het hoofdpunt, en niet dat JIJ het bezorgt, toch? Ik vatte het meer algemeen op, zorg dat het bezorgd wordt, en dat lijkt me een logische regel van TNT. Niet dat ik denk dat ie altijd nageleefd wordt hoor :D Maar de regel op zich vind ik niet zo belachelijk..

Ik had laatst ook een wijk waarvoor ik te weinig HAH had meegekregen. Ik heb gebeld dat ik te weinig had, en of ik de volgende dag nog wat erbij kon krijgen, zodat ik het dan kon bezorgen. Niet gekregen overigens, ja dan is het jammer :D Ik ga ook echt niet terugfietsen hoor, dat je dat niet denkt, maar ik begrijp wel dat TNT dat graag wil haha..
pi_86069620
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef sbientje het volgende:

[..]

Dat het bezorgd wordt, lijkt me het hoofdpunt, en niet dat JIJ het bezorgt, toch? Ik vatte het meer algemeen op, zorg dat het bezorgd wordt, en dat lijkt me een logische regel van TNT. Niet dat ik denk dat ie altijd nageleefd wordt hoor :D Maar de regel op zich vind ik niet zo belachelijk..

Ik had laatst ook een wijk waarvoor ik te weinig HAH had meegekregen. Ik heb gebeld dat ik te weinig had, en of ik de volgende dag nog wat erbij kon krijgen, zodat ik het dan kon bezorgen. Niet gekregen overigens, ja dan is het jammer :D Ik ga ook echt niet terugfietsen hoor, dat je dat niet denkt, maar ik begrijp wel dat TNT dat graag wil haha..
Toch belachelijk eigenlijk dat jij dan zo netjes bent om te bellen en dat niemand er voor zorgt dat jij de volgende dag dat extra HAH kan wegbrengen. Anders doen ze daar gewoon wat aan, stelletje prutsers daar :Y
Noot noot.
pi_86069636
ik had trouwens 2 fotootjes geknipt van mijnc hocoladekasten :')

pi_86069669
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Toch belachelijk eigenlijk dat jij dan zo netjes bent om te bellen en dat niemand er voor zorgt dat jij de volgende dag dat extra HAH kan wegbrengen. Anders doen ze daar gewoon wat aan, stelletje prutsers daar :Y
ja, dat vind ik ook, maar ja dan is het iig niet meer mijn probleem :D Ik heb gedaan wat ik kon, als ze het dan niet doen, ja dan jammer. Ik ga niet de volgende dag ook nog bellen.. Graag of niet ;)

edit - het was ook niet dat ik een halve tas te weinig had, 5 stuks ofzo
pi_86069704
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:25 schreef sbientje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OMG
Noot noot.
pi_86072578
Verdient TNT zaterdag ook 6,30 per uur? (Ben 18 jaartjes)
En kan je ook 10 uurtjes op zaterdag werken? (Ja het is veel)
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:30:08 #168
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_86073424
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Flanxx het volgende:
TNT Post in zijn huidige vorm bestaat hoogstens nog maar 1,5 - 2 jaar. Weet niet voor hoelang je een bijbaantje zoekt?
Nothing is what it seems
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:31:14 #169
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_86073470
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:') ;(
Nothing is what it seems
pi_86073600
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:31 schreef Viper86 het volgende:

[..]

:') ;(
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

OMG [ afbeelding ]
ja en dan heb ik NOG zo'n dubbele kast haha
pi_86073901
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:04 schreef Flanxx het volgende:
En voor 10 uur op een zaterdag kun je vergeten.
Noot noot.
pi_86082522
quote:

De meest bizarre regel

Ja dat heb ik ook gehad inderdaad, na een paar vragen gelezen te hebben weggegooid :') Ben wel benieuwd hoeveel zaterdagwerkers zich ineens aan de regel gaan houden dat je post terug moet sturen als het onbestelbaar is, de meesten gooien alles gewoon op een hoop bij de voskast neer. Ene grote ******zooi daar elke zaterdag :')
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:o :'(
pi_86084012
Ook zo'n idiote regel vind ik dat je onbestelbare post of foutlopers die je op straat tegenkomt niet in een TNT brievenbus mag gooien, maar moet terugbrengen naar depot of vestiging. Temeer daar wij in ons dorp niet eens een depot hebben, alleen een zakjesadres (hal van een bejaardenflat, waar iedereen zo in en uit kan lopen). En de vestiging is een kwartier fietsen verderop, terwijl die tijd niet vergoed wordt, aangezien je niet geacht wordt na je bestelling nog terug te komen (tenzij je de agt-dienst hebt of een chauffeursdienst). En postbezorgers mogen niet eens op de vestiging komen! En hoe kunnen ze in vredesnaam nagaan als ze teruggegooide post in een bus aantreffen wie dat gedaan heeft? Als het post is voor een ander dorp kan iedere postbode of bezorger dat geweest zijn, en als het wel post voor de wijk is waar de brievenbus staat kan het ook fout bezorgde post zijn die door de ontvanger is teruggegooid. Ja, op het moment dat je hele stapels in de bus teruggooit gaat het natuurlijk in de gaten lopen, maar een paar foutlopers?

Ook leuk hoe ze ons in die brief in de schoenen proberen te schuiven dat er wijken blijven staan. In sommige gevallen komt dat inderdaad omdat iemand plotseling niet is komen opdagen, maar meestal komt het doordat de planner/TC niet goed in het verlofboek heeft gekeken, even heeft gemist dat een bepaalde pbz alleen in de even weken op zaterdag werkt, of omdat er simpelweg niet voldoende personeel is. Desondanks lenen we wekelijks mensen uit aan andere kantoren, zogenaamd omdat er hier geen werk voor ze is. Toch heb ik vorige week meer dan 50 uur gewerkt. Vind ik niet erg, want extra geld is altijd welkom, maar het is natuurlijk zo krom als wat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_86084265
Het is zeker krom. Als er mensen klaar staan voor de klanten zijn het de medewerkers wel. Het bedrijf zelf wil alleen maar geld verdienen en besparen.
Met deze brief schuiven ze ineens alles af op slechte medewerkers, terwijl de medewerkers elke dag in de maling worden genomen.
pi_86084785
Vorige week kregen we hier ook al een brief, maar dan van de vestigingsmanager, dat je ht overschot HAH terug moest brengen naar de vestiging, want wat jij teveel hebt kan een andere bestelling tekort komen. Dat kon dan de volgende (werk)dag alsnog bezorgd worden. Maar er is geen 1 wijk meer die tekort komt, Voor een wijk met 420 afgiftepunten krijg je ipv 215 tegenwoordig 416 stuks mee, terwijl die 215 al lang genoeg was. Nabezorgen op de volgende werkdag is ook nog nooit gebeurd, maar je krijgt wel alleen de standaardtijd uitbetaalt. Dus willen ze dat je voor niks terugfietst met volle fietstassen (bij de betreffende wijk mag de bezorger maar liefst 4 km terugfietsen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')