11 is nog niks. Ik had een keer 13 of 14 kledingpakketjes voor 1 adres. Heb toen demonstratief de tas precies voor het raam van diegene leeggehaaldquote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Lastpost het volgende:
"Kun je je contractverlening nog even tekenen en op de bus doen?", dat was de vraag vandaag, ding had ik al 3 weken geleden opgestuurd.
Lang leve de postbezorging van TNT.
Wel een lekker rustig dagje vandaag, had alleen alsnog een extra tas door 11 bol.com dozen voor hetzelfde adres.
Oh ja dat had ik ook een keer, iets van 15 dozen voor één adres. Bleken schoolboeken te zijn, allemaal apart verstuurd (door hetzelfde bedrijf)quote:Op donderdag 2 september 2010 15:09 schreef Lastpost het volgende:
"Kun je je contractverlening nog even tekenen en op de bus doen?", dat was de vraag vandaag, ding had ik al 3 weken geleden opgestuurd.
Lang leve de postbezorging van TNT.
Wel een lekker rustig dagje vandaag, had alleen alsnog een extra tas door 11 bol.com dozen voor hetzelfde adres.
Ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
Ik werk al een aantal jaren bij TNT als zaterdagbesteller. Ik heb een contract van 20uur p/m maar werk vaak ook doordeweeks. Bouw je ook verlofuren op van de uren die je boven je contracturen werkt?
Zou een mooie bonus zijn als ik stop.
Ja je zou het zeggen. Ik weet overigens niet of ik het "Pakketdienst" moet noemen. Geen idee wat de officiële benaming ervoor is, ik ga met een 'busje' rijden in ieder geval.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef rub3n het volgende:
TNT Post of TNT Pakketdienst is wel anders denk ik. Dus lijkt me wel verschillend een contact.
Het zijn 2 verschillende BV's. Dus eigenlijk 2 verschillende bedrijven die toevallig onder dezelfde paraplu vallen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef rub3n het volgende:
TNT Post of TNT Pakketdienst is wel anders denk ik. Dus lijkt me wel verschillend een contact.
Zit er dik in. We hebben zelfs nóg een HAH erbij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer de AH hamsterweken HAH?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben trouwens doodnerveus dat ik morgen voor het eerst op de fiets moet post gaan lopenDan ga ik echt dood enzo
jepquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer de AH hamsterweken HAH?
Veel succes met je 3 HAH en je fiets die constant achterover kiept.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben trouwens doodnerveus dat ik morgen voor het eerst op de fiets moet post gaan lopenDan ga ik echt dood enzo
The Horrorquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Veel succes met je 3 HAH en je fiets die constant achterover kiept.
Ik morgen ook 3 HAH hier, maar goed. Is toch de laatste keer dat ik post bezorg.
20 graden en 70% kans op zon, dat is voor mij wel genoeg reden om m'n korte broek aan te trekken...verder zal het wel weer een rotdag worden jaquote:
Wij hier AH en C1000, welke jij dan nog meer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zit er dik in. We hebben zelfs nóg een HAH erbij.
3 HAH
wij hebben ook nog de makelaar geloof ik...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wij hier AH en C1000, welke jij dan nog meer?
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:49 schreef Deezertje het volgende:
Hmmmm hier 3x HAH vandaag.
Ze hadden er nog een dik boekje bijgeflikkerd ook!
En ook nog eens Makro![]()
Maar.... 't was lekker weer om te lopen!![]()
Haha ik zag hier ook iemand voorbereiden die in zn kast sommige vakken vol had liggen met die boekjes....vond ik toch wel zieligquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat dus.
Had jij ook van die stapeltjes in plastic verpakte boekjes? Loeizwaar die dingen als je er een paar had in één straat.![]()
De jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:15 schreef sbientje het volgende:
ik had trouwens van de week weer wat grappigs.. ik liep een blokje met de post, dus dan zet ik mijn fiets op slot en heb ik m een tijdje niet in het oog. Sla ik de hoek om, staat er zo'n klein ventje bij mijn fiets, stieken van mijn stuur te halen. Vind ik prima, maar ik vind het wel netjes als ze het gewoon eventjes vragen. Dus ik dacht: als ik zo daar ben, zeg ik dat even. Maar toen hij mij zag, rende ie weg en ging achter een boom staanen ik heb m serieus niet meer gezien haha, hij verstopte zich echt heel goed
Wij dus ook 3 HAHquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:49 schreef Deezertje het volgende:
Hmmmm hier 3x HAH vandaag.
Ze hadden er nog een dik boekje bijgeflikkerd ook!
En ook nog eens Makro![]()
Maar.... 't was lekker weer om te lopen!![]()
Kijk, en dat soort acties mis ik bij ons dus heel erg. Niet dat ik een Merci wil (nouja eigenlijk welquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja en ik kreeg een doos Merci omdat ik het afgelopen jaar zo vaak extra heb gewerkt
Hij zet zich zelf voor schut. Wie kan hem dan nog serieus nemen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag verdorie weer ontiegelijk druk. Weer een enorme lading post van VSP die kennelijk geen personeel kan vinden in ons dorpje en dus alle post weer terugsluist naar ons. Weer stapels Zie van Ziggo (lopen we al weken mee, raakt dat spul dan nooit op?), Eigen Huis Magazine, en een blaadje van Nuon. De VOS liep bijna 3 kwartier uit, en de meesten gingen 1,5 a 2 uur te laat de straat op. Desondanks kwam onze immer monter ogende vestigingsmanager vrolijk een bordje met "scenario rustig" ophangen, en ging, toen dit uiteraard de toorn van diverse bestellers opwekte, zonder enige gene staan vertellen dat het toch heus niet zoveel post was, want dat de blauwe bakken niet eens allemaal tot de rand vol zaten, en kijk, die wijk had helemaal niet zo veel, sprak hij wijzend op twee blauwe bakken herstelpost in het Carre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |