abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86395902
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
TNT heeft bezorgproblemen in de Randstad

Eindelijk geeft TNT toe dat er post blijft staan. Alleen een beetje jammer dat TNT het afdoet als "uitzonderingen" en bovendien de schuld legt bij de postbodes, ons dus. Wij zouden post teruggooien in de oranje brievenbus. Nu gooi ik (en velen met mij) heus wel eens wat terug in de oranje bus, maar dan gaat het bijv. om verkeerd gesorteerde en/of onbestelbare post. Maar ik betwijfel ernstig of er mensen zijn die complete bestellingen in de oranje bus teruggooien. Daar komen ze meteen achter, dus dan hang je gelijk.

Mijn ervaring is dat wijken vooral blijven staan doordat er niemand meer beschikbaar is om het te bezorgen, of omdat de teamcoach en/of planner niet goed heeft opgelet. Dan heeft 'ie niet gezien dat er iemand vrij had, bijv. Kortom door personeelgebrek of door chaos.

Maar nee, volgens de persvoorlichter der TNT is het dus allemaal onze schuld.

En wat is volgens de TNT een "uitzondering"? Het is hier juist een uitzondering als er een week verstrijkt zonder dat er post blijft staan! Vandaag waren er een aantal wijken waarvoor er geen hsm-post was. Een deel dook op in een ander dvg, een ander deel is nog niet terecht. Dat krijg je er nu van als je de ervaren mensen wegtreitert en vervangt door onervaren uitzendkrachten. :(
2 weken terug bleven op mijn vbg ongeveer 30 wijken staan op 179 wijken in totaal, nou was dit wel extreem veel, maar wijken die blijven staan zijn geen uitzondering. Vandaag nog 3 wijken van zaterdag weggebracht zelfs. Vorige week bleef voor het eerst sinds lange tijd geen wijk staan, dat was de uitzondering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')