wij hadden zelfs helemaal geen HAHquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Na de hectiek van de afgelopen weken eindelijk weer eens een relatief rustige zaterdag met slechts 1x hah. En voor het eerst sinds weken zelfs voor mijn tijd klaar!
First I was likequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:49 schreef gekkewiebel het volgende:
Vandaag officiëel "bevorderd" tot postverdeler!![]()
Then I lol'dquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:49 schreef gekkewiebel het volgende:
jammer genoeg staat er geen salarisverhoging tegenover maar toch.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:05 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
First I was like
[ afbeelding ]
[..]
Then I lol'd
[ afbeelding ]
Postverdeler zijn vind ik maar kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:19 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Wacht maar, wie het laatst lacht...
Oh hier moet je ook vier wijken voorbereiden en daar mee op tijd klaar zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:09 schreef lbeew het volgende:
Postverdeler zijn is heerlijk. Geen wijken voorbereiden en je loopt een beetje rond.
Bij ons is het anders. De pvd moet ook wijken voorbereiden en het vuil uitwisselen, containers klaarzetten, tassen ophalen, etc. Het eerste halfuurtje is het nog wel relaxed, maar dan wil iedereen ineens tegelijk een wijk, of meer grijze tassen, of de elastieken zijn op. En als je dan net weer achter je kast zit wordt er "vuil uitwisselen" geroepen en moet je weer aan de bak. Niks voor mij. Heb het een paar keer gedaan toen onze eigen pvd vrij had, maar ik werd er behoorlijk gestresst van.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:09 schreef lbeew het volgende:
Postverdeler zijn is heerlijk. Geen wijken voorbereiden en je loopt een beetje rond.
Nog nooit gedaan maar als ik het bij ons zie is het de hele tijd jakkeren en haasten, aangezien ze hier dus wél ook wijken voor moeten bereiden, waar uiteraard tijdsdruk op staat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:09 schreef lbeew het volgende:
Hier moeten de postverdelers ook gewoon wijken zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan maar als ik het bij ons zie is het de hele tijd jakkeren en haasten, aangezien ze hier dus wél ook wijken voor moeten bereiden, waar uiteraard tijdsdruk op staat.
Ik hoorde vandaag op de radio weer iets over personeelsproblemen en dat er op veel plekken wijken blijven staan trouwens?
Doet me denken aan de zwarte september van een paar jaar terug.
Stond vandaag ook op de voorpagina van de telegraaf hoorde ik van een paar collega's.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:51 schreef lololo het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan maar als ik het bij ons zie is het de hele tijd jakkeren en haasten, aangezien ze hier dus wél ook wijken voor moeten bereiden, waar uiteraard tijdsdruk op staat.
Ik hoorde vandaag op de radio weer iets over personeelsproblemen en dat er op veel plekken wijken blijven staan trouwens?
Doet me denken aan de zwarte september van een paar jaar terug.
Welkoop op zaterdag? Dat is toch bijna altijd op woensdag in het Westland?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Postverdeler zijn vind ik maar kutMaar als jij het tegekgaaf vindt..
Vandaag had iedereen die binnen werkte behalve ik opeens maar één kleine wijk om weg te brengen. Ik had twee wijken van dik anderhalf uur, waar ik in totaal ook nog iets van een uur op heb moeten wachten. En had al helemaaaaal geen zin om te werken vandaag (snotverkouden en keelpijn door het hoesten)Maargoed, het is weer gedaan. Wel twee HAH hier helaas, welkoop en c1000.
Je doelt denk ik op http://www.telegraaf.nl/b(...)n_zonder_post__.html ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Stond vandaag ook op de voorpagina van de telegraaf hoorde ik van een paar collega's.
Dat inderdaad, en dit stuk: http://www.telegraaf.nl/d(...)terdam__.html?sn=dftquote:Op zondag 12 september 2010 01:48 schreef JMT het volgende:
[..]
Je doelt denk ik op http://www.telegraaf.nl/b(...)n_zonder_post__.html ?
Sja, ik heb zelf als niet-dinsdagse bezorger, afg woensdag de post van dinsdag erbij gehad, samen met de Gamma. Liep dus ook behoorlijk uit.
Er was deze week alleen dinsdag HAH dus ik denk dat ze het gewoon hebben doorgeschoven naar zaterdag deze keer. In één dorp was er wel alleen C1000 (maar daar liep ik uiteraard nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:09 schreef TokenW het volgende:
[..]
Welkoop op zaterdag? Dat is toch bijna altijd op woensdag in het Westland?
Dat is toch niet zo'n verrassing, die fruitzakken waren vorig jaar van hetzelfde formaat en materiaal.quote:Op maandag 13 september 2010 18:01 schreef sbientje het volgende:
ik heb me weer gestort op HAH zetten voor morgen. Was weer alleen voor mijn team, en die Hele Zak van AH was echt een rotding. Heel mijn armen zitten onder de krassen. Voor een aantal wijken was het 3 HAH voor morgen, en de rest van de week is het ook nog best druk. Dus misschien ga ik morgen weer
wat is geen verrassing? dat het een rotding is?quote:Op maandag 13 september 2010 18:30 schreef TokenW het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n verrassing, die fruitzakken waren vorig jaar van hetzelfde formaat en materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |