Ha net even mijn moeder gebeld en ze gaat inderdaadquote:
Wat voor boom ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:28 schreef Spuuglokje het volgende:
En dan boodschappen doen en een boom afmaken.
Poppedein komt vanmiddag 2 verjaardagstaarten en een meptaartje bij me afhalen. Ik ben bijna klaar, alleen nog een boom op 1 taart maken. Van fondant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:30 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wat voor boom ben je aan het maken?
oh tof!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Poppedein komt vanmiddag 2 verjaardagstaarten en een meptaartje bij me afhalen. Ik ben bijna klaar, alleen nog een boom op 1 taart maken. Van fondant.
Oh ik ook!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh tof!!
ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Oh wat leuk zeg! Maak je straks ook foto's?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Poppedein komt vanmiddag 2 verjaardagstaarten en een meptaartje bij me afhalen. Ik ben bijna klaar, alleen nog een boom op 1 taart maken. Van fondant.
Nou morgen gaat het alleen maar regenen.. Dat konijn moet maar ff wachten tot dinsdag, dan wordt het beter weer en blijft zn hok ook droog.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:48 schreef livelink het volgende:
Jij bent dapper, Ticootje. Ik was al blij dat ik net tussen de buien door het konijnehok heb kunnen schoonmaken. De was durf ik echt niet buiten te hangen.
Mijn was is nu natter dan toen ik het ophing.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Mijn was hangt ook buiten... FF duimen dat het niet gaat gieten.
zuigen....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Saffier het volgende:
Die taartenwat geweldig!
DF gefeliciteerd
iemand DE tip tegen keeelpijn? Het voelt als een keelontsteking inmiddels. Ik ben zelfs bereid met chloor te gorgelen als iemand zegt dat dat helpt. Bij wijze van spreke dan he? Iemand een gouden tip???
Met aardbeienvulling en een dun laagje botercreme van Funcakes, die smaakt een beetje naar dat spul van roombroodjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ziet er leuk EN lekker uit Spuuglokje..
Waarmee heb je de taartjes gevuld ?
Oh wowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mijn was is nu natter dan toen ik het ophing.![]()
Wat leuk dat jullie benieuwd zijn naar de taartfoto's.Poppedein heeft ze een uurtje geleden opgehaald, dus nu kan ik foto's plaatsen:
Het meptaartje:
[ afbeelding ]
De taart met bloemetjes en lieveheersbeestjes:
[ afbeelding ]
De taart geïnspireerd op de boom van Lena's kamertje:
[ afbeelding ]
Oh, dan had ik naar je kunnen komen gluren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Weinig op tv inderdaad.
Geloof dat ik maar even een rondje ga zappen en dan ga slapen. Ik ben gesloopt. Had vandaag hockeytoernooi in Berkel en Rodenrijs.
Whehe en bedankt B.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
Goeieavond!![]()
Spuug je taarten ooooh![]()
![]()
geweldig! Heel mooi zijn ze <3
Poppedein ik kan me voorstellen dat je het gewoon zonde vindt!![]()
@TF ik had t je vanmiddag al verteld haha, mn taartje was best okay gelukt, lang niet zo strak als die van spuugmaar niet slecht en t rupsje leek nog ook
maar k was em vergeten in te vriezen. Toen ik thuis kwam was B. er alvast aan begonnen die dacht dat t een proeftaartje was ook
muppet. Achja, volgend jaar herkansing dan maar.
heb je nog nodig? manlief heeft volgens mij wel, die hij voor hardlopen gebruikt... van die lessen zijn dat...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Heeft iemand hier mp3 bestanden voor het hardlopen?
Totaal geen weer voor toernooi, maar ach...de biertjes waren koud,gezellige mensen, helemaal prima.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:11 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh, dan had ik naar je kunnen komen gluren.![]()
Niet echt lekker weer voor een hockeytoernooi, of wel?
nope ik krijg ze van Vicky.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:43 schreef mijsje het volgende:
[..]
heb je nog nodig? manlief heeft volgens mij wel, die hij voor hardlopen gebruikt... van die lessen zijn dat...
Nog gefeliciteerd, memmel !quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:18 schreef Memmel het volgende:
Een upsy daisy is toch een beetje zo'n scheve taart?
Zo ik ben alweer anderhalf uur up and running.... Moeeeehoeeee
gevonden!quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:18 schreef Memmel het volgende:
Zo ik ben alweer anderhalf uur up and running.... Moeeeehoeeee
Ook een fan !!!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Jaaa vanavond weer 24![]()
Wij nemen het altijd op en kijken het dan de volgende dag kp!
Oxy hoe is met je opa?
downloaden?quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ook een fan !!!!
Opnemen, goed idee. Alleen geen opneemapparatuur hiero.
Nee, ik woon in een 70'er jaren wijk. Maar B&R is niet zo groot, dus je zit overal zo. Alhoewel ik de sportvelden altijd wel zo veel mogelijk vermijd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Totaal geen weer voor toernooi, maar ach...de biertjes waren koud,gezellige mensen, helemaal prima.
Woon je in die nieuwbouwwijk daaro ?
Ik moet er tijdens de competitie ook spelen, dus dan kan je komen gluren.
Bijna!quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:18 schreef Memmel het volgende:
leuk! nou ja, natuurlijk niet van je pijn, maar wel van het festival...quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef mefke79 het volgende:
Oxy, hopelijk valt het mee van je opa!
Oe, ik ben geen 20 meer zeg...gisteren een middagje festival gedaan en nou doet alles pijn, van mijn stuitje tot mijn schouder, ik ben een oud wijf zeg. En dat het gisteren koud was en regenachtig telt vast niet als smoes, toch?
hier ook nog geen hele aflevering gehaald...quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef Vicky het volgende:
Oxy, ik hoop dat je opa snel weer beter is!
Zo, weer een stuk of 8 sollicitaties gedaan... Ik ga ook maar eens bij de winkels in de buurt kjiken...
Ik ben geen 24 fan... heb er nog geen enkele aflevring van gekeken.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef mefke79 het volgende:
24? wa-is-da? Ik weet nog net dat het een televisieserie is.
Mijsje, wel terecht dat ze het aflasten, maar ook wel jammer. Enne, de kou is echt een goede smoes. Ik had een hemd, een shirt met lange mouwen, een joggingvest, een jogging trui met capuchon, sokken, wandelschoenen, een spijkerbroek, een sjaal en nog een regenponcho aan en nog had ik het koud.
Oh, wij zouden er ook heen gaan, toch maar goed dat ik nog ff op het bankje ging hangen. Joggingbroeken dan maarquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:02 schreef mijsje het volgende:
[..]
leuk! nou ja, natuurlijk niet van je pijn, maar wel van het festival...(regenachtig en koud mag best als smoes werken hoor, dat is hier ook zo...
)
wij hebben nu kermis met feest in het dorp, en ik voel dus ook helemaal brak en stijf... en dat terwijl ik niet eens drink dit keer...![]()
ik verheugde me wel op de jaarmarkt die vandaag gehouden zou worden, willen we net aankleden om erheen te gaan ondanks de regen... zien we in de krant op internet dat de markt is afgelast... wij teleurgesteld en mopperen op het weer, lezen we verder, zien we dat er vanmorgen een vrouw is aangereden op die markt bij het opbouwen... doodgereden dus...afschuwelijk... en dus helemaal terecht dat de markt is afgelast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |