Saai he. Mijn kamergenoot is vier weken met vakantie, voor de tweede keer dit jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef mefke79 het volgende:
vakantie? Oja, dat is wat de schooljeugd hier nog steeds heeft.
Blegh ik ben vandaag en volgende week helemaal alleen op onze kamer. Saaaaaai
Ik zit vanmiddag alleen op de kamer... erg saai inderdaad. Ik heb nu dus ook geen enkele zin meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef mefke79 het volgende:
vakantie? Oja, dat is wat de schooljeugd hier nog steeds heeft.
Blegh ik ben vandaag en volgende week helemaal alleen op onze kamer. Saaaaaai
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lily heeft haar vakantie nuttig besteed zag ik in SHO
foto!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef Estrys het volgende:
Er staat hier naast mijn kantoorraam een bouwvakker op de steiger te dansen![]()
Ja hoe isset?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef moussy het volgende:
[..]
foto!
Of is het een flubberende bierbuik?
Omdat je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:
Hoezo dan? Lijkt me toch meer dan duidelijk dat ik die hele zooi niet op mijn kind neer ga gooien? Als je geen auto hebt en soms toch flink wil inslaan is een kinderwagen ideaal
Heb nu maar geantwoord dat hij het anders helemaal niet erg vond![]()
Laat die foto dan maar zittenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja hoe isset?![]()
Een flubberende bierbuik, kalend hoofd en twee gouden tanden. Kon het niet zien maar hij zal vast de namen en geboortedata van zijn kinderen ergens op zijn lichaam hebben staan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Heeft iemand hier mp3 bestanden voor het hardlopen?
Jij denkt dat ik ga rennen??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:01 schreef Saffier het volgende:
[..]
Je hoopt dat ze er na een rondje rennen gewoon uitvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |