tarzan xl was het juiste antwoord.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:03 schreef Fannie het volgende:
En over seks gesproken, dochterlief vroeg net aan mij of ik een vibrator heb![]()
Die jeugd van tegenwoordig met brutale vragen....
Om nog maar te zwijgen over na het krijgen van een tweede.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:08 schreef Ticootje het volgende:
Of zeggen dat een 2 liter colafles je meer genot biedt na het werpen van een kind.
Dat deed mijn oudste wel eens. Riddertje spelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:16 schreef Memmel het volgende:
Beter dat ze het vragen dan dat ze er mee door de woonkamer rennen, toch?
Lesbisch is helemaal ~*HiP*~quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:19 schreef Pvoesss het volgende:
![]()
![]()
Mijn dochterlief is verliefd.. op een meisje![]()
Ze zegt dat ze heel lief op haar is.. Lopen de hele tijd hand in hand en geven elkaar kusjes
Dochterlief heeft niet echt meer de leeftijd dat ze er mee zou rennenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:16 schreef Memmel het volgende:
Beter dat ze het vragen dan dat ze er mee door de woonkamer rennen, toch?
als ze m daarna maar ff afspoelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef Fannie het volgende:
[..]
Dochterlief heeft niet echt meer de leeftijd dat ze er mee zou rennen![]()
Pvoesss, wat schattig
Das een lief initiatief.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, het gaat nog steeds over spelfouten. Dit lag vandaag in de bus.
Het meisje dat het heeft rondgebracht woont hier achter. Ze is ongeveer van mijn leeftijd en heeft twee kinderen.
Ieuw, wat voor ranzige ideeën heb jij nou in je hoofd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als ze m daarna maar ff afspoelt.
dat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, je hebt het tegen Tico. Die heeft alleen maar ranzige ideeën in haar hoofd
Ja sorry, ik was het ff vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, je hebt het tegen Tico. Die heeft alleen maar ranzige ideeën in haar hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |