Ik vergeet helemaal niemandquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef Falco het volgende:
Wat een blaag!
En je vergeet trouwens Martin Verkerk.
Hij wint heel netjes, 64 75quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef luckass het volgende:
Speelt morgen in Stockholm de laatste quali-ronde tegen Granollers
Niemingen kan hij niet loten, wel Kubot.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef Szura het volgende:
Mooi
Debuut op de ATP-Tour tegen Robredo, Becker, Nieminen of Haase.
Jammer. Toch maakt hij nog steeds mooie progressie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef tennisboy het volgende:
Schoorel verliest helaas dik met 6-3 6-0 van Becker.
Dat is wel flinkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef tennisboy het volgende:
Schoorel verliest helaas dik met 6-3 6-0 van Becker.
1 2 3 4 5 6 7 8 | THOMAS SCHOOREL (8) Adrian Menendez-Maceiras (Spa) 7-6,6-7,6-3 Tweede ronde: THOMAS SCHOOREL (8) Mathieu rodrigues (Fra) |
quote:wel atp punten ?Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Szura het volgende:
Verloren van Mannarino met 6-2 6-2, geen hoofdtoernooi dus
Viel mij eerder tegen van de Bakker. Misschien nog moe van zijn trainingskamp in Vegas.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:24 schreef Szura het volgende:
Hopelijk kan ie in 2011 naar die top-100 stijgen.
Overigens mag hier nog wel vermeld worden dat hij onlangs de Nederlandse titel pakte door zowel Haase als De Bakker te verslaan, een puike prestatie
Hij versloeg ook Haase en speelde gewoon erg sterk.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:27 schreef Outlined het volgende:
[..]
Viel mij eerder tegen van de Bakker. Misschien nog moe van zijn trainingskamp in Vegas.
2e ronde qualies is dit ... 1e ronde versloeg hij Naso met 64 64. 2e set naar Schoorel trouwens, 36 63 11 nu.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verliest in Doha de eerste set van Brunstrom
inmiddels 5-1. Bij winst hoofdtoernooi of is er nog een ronde?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
2e ronde qualies is dit ... 1e ronde versloeg hij Naso met 64 64. 2e set naar Schoorel trouwens, 36 63 11 nu.
en als die wint mogelijk tegen het supertalent dimitrovquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:40 schreef de_boswachter het volgende:
Winnaar! 6-4 3e set.
2e ronde krijgt hij een lastige tegenstander; Stefan Koubek.
Je hebt er ervaring mee?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:40 schreef Norrage het volgende:
En GSM! Goede pot om in de pocket te hebben. Eerste kwalies grandslam ooit kan zenuwen hebben opgeleverd! Hopelijk kan hij door de draw heenkomen nu
quote:De 18-jarige Nederlander overleefde in de tweede set een aantal cruciale breakpoints om vervolgens al vroeg in de tiebreak het verschil te maken.
Die is nog jong...quote:
Met zijn ranking zal hij ook niet snel ATP toernooien kunnen spelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:14 schreef luckass het volgende:
Derde ronde quali van Dimitrov verloren. Hoop wel dat ie challengers verkiest boven ATP qualies,
leveren toch meer op uiteindelijk.
Het blijven stokbrooden hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef franklop het volgende:
Fransen in eigen huis zijn altijd gevaarlijk... vorig jaar stond zelfs benneteau in de halve finale..
kamke was toch beste nieuwe speler van het jaar in 2010?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1e ronde tegen Tobias Kamke. Daarna eventueel Benneteau/Llodra ...
Ja, maar hij heeft dit jaar wel flink staan choken aan de uitslagen te zien.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
kamke was toch beste nieuwe speler van het jaar in 2010?
Ik wilde het net typen, 8% van je punten op tweede service winnenquote:
Hij zal wel weer slecht hebben ontbeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is Schoorel niet wakker
Goeie jinx!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef Norrage het volgende:
Dat wordt een double bagel....6-0 *3-0
Jinx!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Denk dat dit de beste loting is voor Sjorrel.
Nog niet zo mooi als de reeks van Thiemo 2 jaar terug of Robin vorig jaar in de gravelchallengers maar een streak is een streakquote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef luckass het volgende:
Onze Amsterdamse vriend heeft alweer 3 kwartfinales op rij behaald in de Italiaanse gravelchallengers. Vandaag door na opgave op 3-6 5-4.
Gravel past denk ik ook beter bij Thiemo en Robin dan bij Schoorel, maar hij komt wel op de leeftijd dat ie eens wat verder moet komen inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog niet zo mooi als de reeks van Thiemo 2 jaar terug of Robin vorig jaar in de gravelchallengers maar een streak is een streak
Ik heb hem al veel vaker beter zien spelen. Begin dit jaar, vooral Dubai, stond hij een stuk beter te spelen en ook in Alphen en op het NK heb ik hem vorig jaar beter zien ballen. Maar goed, zijn backhand is wel een stuk vooruit gegaan en dat betaalt zich nu ook weer uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:18 schreef F.M.D. het volgende:
Wanneer speelde hij dan wel z'n beste tennis![]()
Wat ik vandaag heb gezien was dat wel een beetje het niveau dat hij vorig jaar haalde in scheveningen.
Triest!quote:Schoorel bestolen in Rome
ROME - Tennisser Thomas Schoorel moest zaterdag na zijn afgedwongen finaleplaats bij het challengertoernooi in Rome een tegenvaller incasseren. De 22-jarige Amsterdammer miste na zijn enerverende partij tegen de Duitser Andreas Beck (7-6 6-7 6-2) enkele persoonlijke spullen in de catacomben van het Italiaanse gravelcomplex.
Thomas Schoorel Thomas Schoorel Foto: ANP
Helaas zijn er ook kleren van mij gestolen uit de kleedkamer! Is het goeie gevoel toch meteen wat minder, liet hij via Twitter weten.
Schoorel staat zondag in de finale van het Italiaanse graveltoernooi tegenover de Slowaak Martin Klizan, die de Tsjech Ivo Minar versloeg: 3-6 6-4 6-2. De Amsterdammer bereikte vorig jaar de finale van de challengertoernooien in Scheveningen en Alphen aan den Rijn, maar verloor beide keren. Hij wacht nog op zijn eerste titel in het challengercircuit.
Telesport
Lefties FTW!!!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij zal wel weer slecht hebben ontbeten.
Chardiquote:Op zondag 17 april 2011 15:30 schreef F.M.D. het volgende:
Kan gelijk weer aan de bak tegen Chardi in Napoli. Die is toch veel te goed voor challengers?
Maar goed hopelijk staat Schoorel er mentaal en fysiek weer, maar ben bang van niet.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef JonkersR het volgende:
Lol las net in de telegraaf dat Schoorel z'n eerste titel gewonnen had, maar ipv dat ze een foto van Schoorel hadden bijgevoegd stond er een foto van Troicki bij
Het idee is an sich best goed. Vaak voelen spelers tussen de 50 en de 90 waar het even niet loopt zich er te goed voor, en blijven zich kapotlopen op 1e rondes ATP ...quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:33 schreef Tim86 het volgende:
Chardy die challengers speelt om wat zelfvertrouwen terug te krijgen
Ondertussen vind hij zelf gravel de fijnste ondergrond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:13 schreef danusz1986 het volgende:
Toch denk ik dat Haase beter op snellere banen uit de voeten kan. Wimbledon en Basel bijvoorbeeld!
De dag dat Huta Faalung de top-100 binnengaat is de dag dat ik de Nobelprijs voor Natuurkunde winquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Zeer nette zege weer... ik denk echt een kwestie van tijd voordat ie in de top 100 staat... iets waar ik bij Huta Galung nog wel over twijfel bijvoorbeeld
dat zou niet best zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Schoorel zou rond 517 uitkomen als hij de titel zou pakken
yep, mijn fout! :]quote:Op donderdag 21 april 2011 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt toch wat hij zegt?
Heeft het over punten.
Bizar inderdaad. Bij dit soort toernooien vraag ik me ook af wat ik in godsnaam aan het kijken benquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef Tim86 het volgende:
wtf Minar gaat gewoon op de stoel van de lijnrechter zitten om een halve minuut uit te rusten op BP tegen..kut umpire
4-4 en inmiddels BP nr 4 voor Schoorel deze game
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Tim86 het volgende:
En een dikke passing en GSM, wat een bazenpunten vanaf 0-30![]()
![]()
Het is echt ongekend jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel erg onder de indruk van zijn spel vandaag...
lijkt me redelijk zekerheidje met dit resultaat..als ie wint staat ie #102 ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef BobW het volgende:
*3-0!!!
Is er een kans dat hij op RG staat dit jaar?
Oke, zou leuk zijn als we 3 Nederlanders hebben op RG.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
lijkt me redelijk zekerheidje met dit resultaat..als ie wint staat ie #102 ofzo.
Is de entrylist niet al gesloten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
lijkt me redelijk zekerheidje met dit resultaat..als ie wint staat ie #102 ofzo.
is dat zo? Nu al? Ik snap er ook nooit iets van he....quote:
Ja, op basis van dit bericht concludeer ik dat: http://www.nu.nl/sport/24(...)s-roland-garros.htmlquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
is dat zo? Nu al? Ik snap er ook nooit iets van he....
Ik wou dat het zo was met Grand Slams op rij winnenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:07 schreef Norrage het volgende:
hmm...op MTF zeggen ze dat ie nu 116 komt te staan. Komt ie ook al een heel eind mee voor RG. Als ie nog even 1 goed toernooitje neerzet de komende weken haalt ie het wel rechtstreeks
Vorm waarin ie nu verkeert moet dat mogelijk zijn. Wat is dat met Nederlanders en challengers op een rij winnen?
Oh, ik dacht dat hij bij Holland Sport daar iets over zei.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef Tim86 het volgende:
RG plaatsing is al klaar, daar kan hij zich niet meer rechtstreeks voor plaatsen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Moet ie zich nog wat meer bezighouden met 'Twitter'.
-->quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
Moet ie zich nog wat meer bezighouden met 'Twitter'.
quote:Verloren met 64 63 van nieminen! Speelde erg slordig vandaag op de belangrijke momenten!
quote:Thomas Schoorel
Vandaag de laatste zware trainingsdag voordat ik morgen met de trein naar parijs vertrek.
3 hours ago via Twitter for BlackBerry®
Het zat er natuurlijk aan te komen, sterk seizoen en plaatsing is dan ook volledig terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |