Ik heb hem al veel vaker beter zien spelen. Begin dit jaar, vooral Dubai, stond hij een stuk beter te spelen en ook in Alphen en op het NK heb ik hem vorig jaar beter zien ballen. Maar goed, zijn backhand is wel een stuk vooruit gegaan en dat betaalt zich nu ook weer uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:18 schreef F.M.D. het volgende:
Wanneer speelde hij dan wel z'n beste tennis![]()
Wat ik vandaag heb gezien was dat wel een beetje het niveau dat hij vorig jaar haalde in scheveningen.
Triest!quote:Schoorel bestolen in Rome
ROME - Tennisser Thomas Schoorel moest zaterdag na zijn afgedwongen finaleplaats bij het challengertoernooi in Rome een tegenvaller incasseren. De 22-jarige Amsterdammer miste na zijn enerverende partij tegen de Duitser Andreas Beck (7-6 6-7 6-2) enkele persoonlijke spullen in de catacomben van het Italiaanse gravelcomplex.
Thomas Schoorel Thomas Schoorel Foto: ANP
Helaas zijn er ook kleren van mij gestolen uit de kleedkamer! Is het goeie gevoel toch meteen wat minder, liet hij via Twitter weten.
Schoorel staat zondag in de finale van het Italiaanse graveltoernooi tegenover de Slowaak Martin Klizan, die de Tsjech Ivo Minar versloeg: 3-6 6-4 6-2. De Amsterdammer bereikte vorig jaar de finale van de challengertoernooien in Scheveningen en Alphen aan den Rijn, maar verloor beide keren. Hij wacht nog op zijn eerste titel in het challengercircuit.
Telesport
Lefties FTW!!!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij zal wel weer slecht hebben ontbeten.
Chardiquote:Op zondag 17 april 2011 15:30 schreef F.M.D. het volgende:
Kan gelijk weer aan de bak tegen Chardi in Napoli. Die is toch veel te goed voor challengers?
Maar goed hopelijk staat Schoorel er mentaal en fysiek weer, maar ben bang van niet.
quote:Op maandag 18 april 2011 12:27 schreef JonkersR het volgende:
Lol las net in de telegraaf dat Schoorel z'n eerste titel gewonnen had, maar ipv dat ze een foto van Schoorel hadden bijgevoegd stond er een foto van Troicki bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |