abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95885277
Tiebreak
pi_95885283
tiebreak......hij choket er wel een eind op los, hopelijk pakt ie hem nu!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95885287
Hij forceert nu teveel met zijn slagen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_95885324
Mooie backhand, 2-0* voor!
pi_95885344
*3-0!!!

Is er een kans dat hij op RG staat dit jaar?
pi_95885392
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef BobW het volgende:
*3-0!!!

Is er een kans dat hij op RG staat dit jaar?
lijkt me redelijk zekerheidje met dit resultaat..als ie wint staat ie #102 ofzo.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95885411
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

lijkt me redelijk zekerheidje met dit resultaat..als ie wint staat ie #102 ofzo.
Oke, zou leuk zijn als we 3 Nederlanders hebben op RG.

5-1* ondertussen :D
pi_95885422
5-1 nu in de tiebreak. Als hij gewoon de bal in het spel houdt en niet teveel forceert wint ie dit makkelijk,... heb Volandri bijna nog geen punt zelf zien maken... allemaal fouten van Schoorel
pi_95885442
Lekkere bal hoor. :)

*6-2, 4 MPs
pi_95885453
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:01 schreef Norrage het volgende:

[..]

Is de entrylist niet al gesloten?

En hij verliest ook nog punten vanwege een challengeroverwinning vorig jaar he
pi_95885469
matchpoint 6 weg...volgens mij allemaal met een backhand in het net....
pi_95885470
wat is schoorel aan het doen op mp?
pi_95885482
GSM Schoorel :D

7-4 in TB
pi_95885492
Hij wint *O*

Dit was bijna een klassieke chokepot geworden anders
pi_95885500
Aah nu heeft hij hem! :)

En Vulture: Die resultaten van vorig jaar tel ik al mee...iemand 3 pagina's terug had het uitgerekend geloof ik :)
pi_95885510
eindelijk pfff.
pi_95885557
hmm...op MTF zeggen ze dat ie nu 116 komt te staan. Komt ie ook al een heel eind mee voor RG. Als ie nog even 1 goed toernooitje neerzet de komende weken haalt ie het wel rechtstreeks :)

Vorm waarin ie nu verkeert moet dat mogelijk zijn. Wat is dat met Nederlanders en challengers op een rij winnen? :P
pi_95885649
Entry list is al gesloten toch?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95885658
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef Tim86 het volgende:
Entry list is al gesloten toch?
is dat zo? Nu al? Ik snap er ook nooit iets van he....
pi_95885826
Grappig ik heb 7 a 8 jaar geleden nog met Thomas gelest op Strandvliet/Amstelpark.

Nooit gedacht dat hij het ooit zo ver zou schoppen, je kon wel zien dat hij veel talent maar ook een slechte instelling. Nam het allemaal nooit zo serieus en werd vaak ook erg boos als iets niet liep zoals hij wou.

Toch leuk om te zien dat hij het zo ver heeft geschopt in het tennis.
pi_95886057
nu een week rust en dan weer italie. hij staat in ieder geval ingeschreven voor een challenger in rome.
pi_95886170
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef Norrage het volgende:

[..]

is dat zo? Nu al? Ik snap er ook nooit iets van he....
Ja, op basis van dit bericht concludeer ik dat: http://www.nu.nl/sport/24(...)s-roland-garros.html

Ik had het anders ook niet geweten :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95888657
Hij staat 117 nu
http://tennislive.free.fr/
pi_95891630
http://www.nusport.nl/ten(...)er-van-genieten.html

Schoorel: Hier ga ik zeker van genieten
Uitgegeven: 23 april 2011 16:25
Laatst gewijzigd: 23 april 2011 16:32

NAPELS - Thomas Schoorel was zaterdag dolgelukkig met zijn tweede challengerzege op rij. De Amsterdammer was na de winst in Rome ook de sterkste in Napels. De top honderd komt langzaam in zicht voor de 22-jarige speler uit de Bijlmer.

© ANP''Hier ga ik zeker van genieten. Ik heb ontzettend goed gespeeld in de finale'', zei Schoorel over de eindstrijd waarin hij met 6-2 en 7-6 (4) te sterk was voor de Italiaan Filippo Volandri.

In de tweede set maakte de huidige nummer 126 van de wereld het nog wel onnodig spannend. ''Ik was op het einde een beetje zenuwachtig'', gaf Schoorel toe.

Wimbledon

Met zijn hogere plek op de ranking komt rechtstreekse plaatsing voor Wimbledon zelfs in de buurt. De grandslam op het Londense gras is zijn droomtoernooi.

''Het heeft traditie en daar houd ik wel van. Bovendien heeft mijn grote voorbeeld Roger Federer die titel vaak gewonnen. En Richard Krajicek natuurlijk.''

Prettige jongen

Schoorel wordt bij al zijn toernooien begeleid door coach Stephan Ehritt-Vanc. Hij werkt inmiddels tien maanden samen met de Duitser, die vol lof is over zijn pupil. ''Het is een heel prettige jongen om mee samen te werken. Er zit geen kwaad in."

Ondanks zijn zegereeks van tien partijen op rij kan het volgens Schoorel nog veel beter. ''Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar het gaat de goede kant op."

Ook Ehritt-Vanc erkent dat er nog wel werk te doen is. ''Hij werd in het verleden te vaak kwaad op zichzelf. Die woede is nu weg, maar de dieptepunten duren nog iets te lang."
pi_95891796
Helemaal gemist vandaag. Wat een baas is het toch _O_.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')