Bij Ryanair is dit ons niet gelukt; wij hebben niet gevlogen i.v.m ernstige ziekte van ouder. Maar proberen via reticket.com is zeker wel de moeite waard.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef Katinkat het volgende:
Zelfs bij de goedkoopste tickets kun je de belastingen enzo terug krijgen. Toch vaak 30-50 euro.
Bij Ryanair is dit ons niet gelukt; wij hebben niet gevlogen i.v.m ernstige ziekte van ouder. Maar proberen via reticket.com is zeker wel de moeite waard.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:58 schreef Katinkat het volgende:
Zelfs bij de goedkoopste tickets kun je de belastingen enzo terug krijgen. Toch vaak 30-50 euro.
quote:Bij Ryanair zijn de administratiekosten die ze vragen voor teruggave van luchthavenbelastingen meestal al hoger dan de belastingen zelf, dus het is 9 van de 10x niet eens de moeite waard
Je hoeft niet opnieuw in te checken en je bagage wordt automatisch doorgestuurd.quote:Op woensdag 24 november 2010 06:12 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ok, de vraag is eigenlijk dus zo:
Wordt je baggage doorgelabeld als je opstapt op een Amerikaanse luchthaven (zonder connecting flight vanuit buiten de US) met als eindbestemming een US luchthaven en als overstop ook een US luchthaven. Of moet je het weer opnieuw inchecken? Het lijkt mij natuurlijk neit, maar voor de zekerheid toch maar vragen. Met bijv. NL > US > US moet je het wel zelf weer opnieuw inchecken volgens mij.
Je kunt tegenwoordig kroketten halen in het tax-free gedeelte tussen gates E & F. Het enige probleem is dat ze vaak geen mosterd hebben, zo kneusig...quote:Op maandag 29 november 2010 08:07 schreef AKnynke het volgende:
ik heb komende donderdag 2 uur overstaptijd op schiphol vlieg ARN-AMS-BRE, en ik heb al weken zin in een kroket. Heeft het zin om die 2 uur de terminals te verlaten en naar de patatkraam bij de bagagebanden te gaan (zit die er nog?) Lukt dat me qua tijd met weer door de controle gaan, denken jullie?
bij dat grand cafe? goeie tip! Oh nee, ik zie het al, op de Holland Boulevard? Donderdag maar eens naar zoeken!quote:Op maandag 29 november 2010 08:20 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig kroketten halen in het tax-free gedeelte tussen gates E & F. Het enige probleem is dat ze vaak geen mosterd hebben, zo kneusig...
Nee, ze hebben nu een "Holland Avenue" met een nieuw eet tentje in "Hollandse stijl".quote:
zie m'n edit...Dat lijkt me de perfecte locatie voor m'n avondeten!quote:Op maandag 29 november 2010 08:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, ze hebben nu een "Holland Avenue" met een nieuw eet tentje in "Hollandse stijl".
Ah, ik was iets te snel. Ik haal er meestal ook snel even een kroketje, blijft heerlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 08:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zie m'n edit...Dat lijkt me de perfecte locatie voor m'n avondeten!
Waarschijnlijk wordt het gewoon doorgelabelled, maar dat kun je natuurlijk simpel checken bij het inchecken, da's makkelijker en zekerder dan het hier vragen. Als ze je koffer labellen, kun je het met eigen ogen zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:47 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik vlieg zaterdag/zondag via Frankfurt en Sydney naar Cairns, het is me niet helemaal duidelijk hoe het met m'n bagage gaat. Amsterdam - Frankfurt en Frankfurt-Sydney staan als 1 vlucht bij "manage my booking" (Qantas site), op Frankfurt zal ik me dus niet druk hoeven te maken over m'n bagage.
Sydney - Cairns heb ik er later bij laten boeken (wel in dezelfde boeking) en deze staat als losse vlucht in m'n overzicht. Moet ik op Sydney nou m'n bagage van de band halen en opnieuw inchecken, of kan ik er van uit gaat dat m'n bagage "vanzelf" ook in het derde vliegtuig terecht komt?
Ja ik vlieg van Johannesburg naar Amsterdam, en dan kan je het niet veranderen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef ozzietukker het volgende:
Vanaf welk land boek je een ticket dan, ik kan vanaf de NL en Duitse site gewoon een naam invoeren bij de credit card gegevens.
Daarnaast kan je gewoon proberen te boeken als je zelf een credit card hebt en de passagier bent, het ergste wat kan gebeuren is dat je boeking niet wordt geaccepteerd, maar ik heb nog nooit gehoord dat je de naam niet kan aanpassen.
Emirates zelf zegt;
• On the Enter billing information page where the credit card details are entered, if the "Cardholder name" can be typed in, you would be able to pay for the booking even if you are not travelling. If the "Cardholder name" appears in a drop-down menu and cannot be changed, you would unfortunately not be able to pay for the booking unless you are travelling.
Oké, klinkt goed! Heb je een nummer voor me?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef Bombshell het volgende:
Anders boek je het telefonisch.. Heb ik ook gedaan was binnen 15 min geregeld.
Iemand die nog een site weet waar je de bezetting van je vlucht kan bekijken? Seatcounter is down overgens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |