O MY GODquote:
Dat kraagjequote:
Dude wtfquote:Om mij te versieren moet je wel van goeie huizen komen.
Ja bij mij hoef je niet veel te doen hoor, ik ben zo ingepakt eigenlijk
Helemaal gezien het feit dat ie een kutbek heeftquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Softfeel het volgende:
whaha " trio met een jonge gaat nooit gebeuren krijgt die een minderwaardigheid complex"
echt een bazen opmerking whahaha
Ook ik zal dan klaar zitten op de bankquote:
Ze snapt het niet helemaal hequote:
Wheheh dat hoofd wat steeds naar achter valtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kostte hem anders wel 3 hele nekwervels..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder dat hoofd heeft ie wel een teringlekker lichaam.
Maakt me niks uit. Dat lichaam is fijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat kostte hem anders wel 3 hele nekwervels..
En daar traint die gozer dan 5x in de week voor..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De reclamequote:
Kom kom het is een jong gastje hij kan nog groeienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
En daar traint die gozer dan 5x in de week voor..
Ik had een beter lichaam verwacht.
Ze zal wel Bibianne heten, of Biancaquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef ukga het volgende:
[..]
O MY GOD
een nieuw blik untermenschen is weer eens open getrokken
speel je mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:31 schreef Zuivelkoe het volgende:
Mijn favoriete vakantiebestemming, wat doe je?
Nee, ik ga alleen naar dit bazeneiland na de examenperiode, wanneer er alleen maar 18 jarige VWO smatjes rondlopen in plaats van dit anabolenvolk.quote:
hmm.. tja en zat zijn na een half biertje..?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen naar dit bazeneiland na de examenperiode, wanneer er alleen maar 18 jarige VWO smatjes rondlopen in plaats van dit anabolenvolk.
Pff dit is wel een heel moeilijke Zoek-de-10-verschillenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Kunnen best leuke paints van gemaakt worden...
[ link | afbeelding ]
Dat meen je toch niet? Zie je niet hoe hij staat, helemaal achterover...daardoor lijkt zijn rug veel groter dan hij daadwerkelijk is. En borstspieren heeft ook amper. Maar goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:19 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet? Zie je niet hoe hij staat, helemaal achterover...daardoor lijkt zijn rug veel groter dan hij daadwerkelijk is. En borstspieren heeft ook amper. Maar goed.
Ze houd niet zo van vlees, vraag me af wat ze dan met die frikandel doetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:32 schreef TWP het volgende:
"Ja gewoon kroketje, patat, frikandelle. Gewoon lekker, ik hou niet zo van vlees. Lekker patatje"
Koning, keizer en admiraal deze kerelquote:
+ 2 soa'squote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
Vier keer per week onder de zonnebankDagelijks dikke laag plamuur
Neppe, dunne wenkbrauwen
lipliner
Dat er ook maar iemand is die daar overheen wil zeg.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:13 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ben nu een Jokertje UI aan het makenquote:
nee ik vind die UI van jou vetquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben nu een Jokertje UI aan het maken
Zo dan?quote:
quote:
Dit was het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:19 schreef ukga het volgende:
Die 'Jokertje' is echt een paar keer té hard op MDMA gegaan heb ik zo het idee![]()
Sure, maar dan zonder mijn avatar ervoor, maar gewoon losquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Mocht iemand nog zoeen puike joker avatar hebben, meld het hier!
Wat voor achtergrond wil je dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure, maar dan zonder mijn avatar ervoor, maar gewoon los
Gewoon, hij die zijn hoofd draaitquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat voor achtergrond wil je dan?
Ik ik ik!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef Patje1987 het volgende:
Mocht iemand nog zoeen puike joker avatar hebben, meld het hier!
Zo danquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, hij die zijn hoofd draait
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:23 schreef Softfeel het volgende:
ik ook ik ook
kun je mij die ook even fixen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:26 schreef Maanvis het volgende:
is dit programma al begonnen? Vandaag hoorde ik de reclame ervan.
PS: SWJ in RLS mag je wel hyves van deelnemers posten, of althans het is gebruikelijk, waarom hier niet?
quote:Vanaf donderdag 2 sept. op RTL 5!
mooi ik ben dus op tijdquote:
Of van Barbie en Joker samen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
Boh zo een barbie versie maken wellicht
quote:
Met jokertje of barbie?quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:00 schreef Zwappel het volgende:
Ik wil ook een UI![]()
Ik heb nog geen UI![]()
Maak er maar 1 grote braszooi van, zo erg mogelijk!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jokertje. Dat is tenminste een toffe gozer. Barbie lijkt me nogal saai.
Mijn vrijheidsneger wat doe jequote:
Patje, wie is dit: http://forum.fok.nl/user/history/133942quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:05 schreef Ang3l het volgende:
jaaaaa, graseter tipte me voor een Joker UI
Dat is Chinlessquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Patje, wie is dit: http://forum.fok.nl/user/history/133942
Hij is zo snel dat hij nu al je UI heeft
Wil je jokertje of barbie?quote:
Als het kan wil ik er ook op hebben dat zijn nek naar achter valt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mijn vrijheidsneger wat doe je
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |