SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kostte hem anders wel 3 hele nekwervels..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder dat hoofd heeft ie wel een teringlekker lichaam.
Maakt me niks uit. Dat lichaam is fijn om naar te kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat kostte hem anders wel 3 hele nekwervels..
En daar traint die gozer dan 5x in de week voor..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder dat hoofd heeft ie wel een teringlekker lichaam.
De reclamequote:
Kom kom het is een jong gastje hij kan nog groeienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
En daar traint die gozer dan 5x in de week voor..
Ik had een beter lichaam verwacht.
Ze zal wel Bibianne heten, of Biancaquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef ukga het volgende:
[..]
O MY GOD
een nieuw blik untermenschen is weer eens open getrokken
speel je mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:31 schreef Zuivelkoe het volgende:
Mijn favoriete vakantiebestemming, wat doe je?
Nee, ik ga alleen naar dit bazeneiland na de examenperiode, wanneer er alleen maar 18 jarige VWO smatjes rondlopen in plaats van dit anabolenvolk.quote:
hmm.. tja en zat zijn na een half biertje..?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen naar dit bazeneiland na de examenperiode, wanneer er alleen maar 18 jarige VWO smatjes rondlopen in plaats van dit anabolenvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |