Opdat ze geen dt-fouten maakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Renesite het volgende:
Bibi zit nog op school? Betekend dat ze een opleiding heeft?
Ligge ja! Lig!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Ritmo het volgende:
Die Barbie geeft gewoon ligt in het donker.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Ritmo het volgende:
Die Barbie geeft gewoon ligt in het donker.
Den Haag.. Geen hersenen. Ow wacht! Politiek zit ook in Den Ha... Aaah!quote:
20 minuten zonder reclame.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Het duurt ook maar een half uurtje. Gelukkig.
Wat een baas.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef SinofEnvy het volgende:
Die Joker, sjezus. Je wordt er toch gewoon zelf helemaal nerveus van, hoe die kerel praat en doet..
Die heeft een serieuze nekhernia over 5 jaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef SinofEnvy het volgende:
Die Joker, sjezus. Je wordt er toch gewoon zelf helemaal nerveus van, hoe die kerel praat en doet..
`ga ik zeker ook kijken!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:
Programma hierna lijkt me ook wel lachen. Achterlijke Britten die joints en xtc mee naar Azie nemen.![]()
Haha, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef fratsman het volgende:
Programma hierna lijkt me ook wel lachen. Achterlijke Britten die joints en xtc mee naar Azie nemen.![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Joker lijkt wel zo'n wiebelhoofd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heeft een serieuze nekhernia over 5 jaar.
Dat is er op MBO?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef Ritmo het volgende:
Ze zouden ook eens rechten studeren ofzo.
Iedereen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef kwiwi het volgende:
ik heb dit programma net voor het eerst zitten kijken....meer dan
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik er niet over te zeggen...
twas ook voor t eerstquote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef kwiwi het volgende:
ik heb dit programma net voor het eerst zitten kijken....meer dan
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik er niet over te zeggen...
had echt een uur moeten duren jammerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef JaneDoe het volgende:half uur is echt te kort
jersey shore is ook altijd 43 minuten
morgen nieuwe aflevering
Naar het schijnt.... Maar ben zelf nooit op zo'n vakantie geweestquote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond het wel meevallen, van wat ik gezien heb tenminste.
En dat 7 dagen per week uit, dat is standaard als je op zo'n vakantie gaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |