Zullen we vanavond gaan kijken?quote:
Duhquote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen we vanavond gaan kijken?
Een milkshake op je hoofd krijgen.quote:
Zelfs The Situation heeft een Situation achtige bijnaam toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Zhenar het volgende:
Slim "bedacht", zo'n Nederlandse Jersey Shore.
Precies.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén keer dan, omdat het niet veel kanslozer kan.
dat ja Laakkwartier enzo en zo te horen ook Duindorpquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef zlakto het volgende:
Ik woon in Rijswijk, maar werk bij de AH in Den Haag, en heb er lang gevoetbald, en geloof mij wij hebben dit soort gasten in Den Haag. De meeste wonen in Laakkwartier denk ik.
Ik denk dat het echt is, ik kijk niet op van dit soort mensen, laat ik het dan zo zeggen
als ik moet vertalen voor iemand?quote:
Ik geef wel een gil.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
als ik moet vertalen voor iemand?![]()
Whehehe (ik praat zelf niet zo plat hoor, maar versta wel alles)
Dat hebben ze niet in de gaten.... Dat vinden ze normaal.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vraag mezelf echt af of ze zich niet kapotschamen als ze zichzelf zo terugzien. Wat een leipo's!
Nou ja, er is nog 1 iets waar je je meer om zou moeten schamen: je hele vakantie op FOK! zitten.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vraag mezelf echt af of ze zich niet kapotschamen als ze zichzelf zo terugzien. Wat een leipo's!
Krokodille lere tassies! Tassies ik ben geen mietjuh!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
Ik heb bij die ene gast de hele tijd het idee dat ik naar Kareltje uit Flodder aan het luisteren ben.
Volgens mij moet 'ie gewoon naar school gaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:04 schreef VancouverFan het volgende:
Die Joker moet ondertiteld worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |