Dat is er op MBO?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef Ritmo het volgende:
Ze zouden ook eens rechten studeren ofzo.
Iedereen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef kwiwi het volgende:
ik heb dit programma net voor het eerst zitten kijken....meer dan
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik er niet over te zeggen...
twas ook voor t eerstquote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef kwiwi het volgende:
ik heb dit programma net voor het eerst zitten kijken....meer dan
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik er niet over te zeggen...
had echt een uur moeten duren jammerquote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef JaneDoe het volgende:half uur is echt te kort
jersey shore is ook altijd 43 minuten
morgen nieuwe aflevering
Naar het schijnt.... Maar ben zelf nooit op zo'n vakantie geweestquote:Op donderdag 2 september 2010 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Ik vond het wel meevallen, van wat ik gezien heb tenminste.
En dat 7 dagen per week uit, dat is standaard als je op zo'n vakantie gaat?![]()
Wat doet Knevel in dat rijtje?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Zouden personen als : Bea, Balkie, Knevel nou stiekem ook bij zo'n programma blijven hangen tijdens het zappen ?
Ontzettend veel, alleen zie je ze op Fok! en dergelijke niet zo veel.quote:
Op zaterdag de haagse kroegen in en de meest opvallende uitnodigen voor een casting lijkt me een goede start.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:20 schreef Joene94 het volgende:
Geweldige televisie dit, hoe krijgen ze het toch voor elkaar van die gekken te vinden.
Dat.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
In de Revu zouden ze ook een tijdje een groep jongeren hebben gevolgd in Chersonisos, die zouden de dames van 'Oh Oh Cherso' zijn tegengekomen en een van die gasten had contact met het productiebedrijf of hij langs mocht komen in de villa maar dat paste niet in het script. Dus het een en ander zal toch wel geforceerd zijn, maar het blijft natuurlijk apart volk, wel vermakelijke tv.
In de categorie niemand kijkt en stiekem kijken we allemaal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:53 schreef RaymanNL het volgende:
Meer dan een miljoen kijkers! Dit zijn gewoon record cijfers voor rtl5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |