Hahah hier ookquote:Op donderdag 2 september 2010 17:17 schreef Nijna het volgende:
Ca.ra, alweer oorontsteking wat sneu! Goed dat jullie naar de KNO kunnen maandag!
DJMO, eten jullie altijd zo vroeg? Wij zijn gewend om meestal pas tegen 6 uur of nog wat later te eten, want dan is mn man vaak pas thuis. Maar vandaag doen we maar vroeg, want er zijn 2 dames nogal moe...
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Huup, had je ook al houdbare melk geprobeerd??
Oh... Dat smaakt namelijk anders.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
verschillende soorten en merken.
Helaasch.
en die zuiveldrank peer of aardbei van 52 ct van de zaanse hoeve (albert heijn) .. Jan dronk (ook) alleen peutergroeimelk tot ik dit een keer meenam.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
verschillende soorten en merken.
Helaasch.
I know!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh... Dat smaakt namelijk anders.
daar begin ik dus liever niet aan.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
en die zuiveldrank peer of aardbei van 52 ct van de zaanse hoeve (albert heijn) .. Jan dronk (ook) alleen peutergroeimelk tot ik dit een keer meenam.
Dat is wel heel snel! Dat gerucht doet ook over Amsterdam de ronde, maar ik heb nog geen school gevonden waarbij het überhaupt kan. In het stadsdeel waar wij naartoe willen verhuizen hebben de scholen afgesproken dat ze inschrijvingen vanaf 2 jaar aannemen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Grasjes het volgende:
Claudia, net geen Amsterdamouder hier maar wel al aan het nadenken, want heb op 1 van de websites van scholen gelezen dat een kind het liefst voor 1 jaar moet worden ingeschrevenBelachelijk vind ik, want hoe weet ik nou met 1 jaar al welke school het beste bij mijn kind past... (vrije school, grote of kleine school etc)
Dat geloof ik best, zal best. Maar toch begin ik er niet aan. Liever poedermelk en geleidelijk afbouwen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef DJMO het volgende:
ik heb jan bij de tandarts in de stoel gehad (en die drinkt dus zuiveldrank wat ik zei) en zijn tanden zien er perfect uit hoormede omdat hij zijn bekers meteen leegdrinkt en niet zoals veel peuters de godganse dag met een zuigfles in z'n smoel rondwandelt (excuse et moi voor het taalgebruik
)
Hier een fles in bed... De rest niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, zal best. Maar toch begin ik er niet aan. Liever poedermelk en geleidelijk afbouwen.
Er wordt hier overigens ook niet de hele dag met een zuigfles rondgewandelt.
Claudia kijk even op de site van jouw stadsdeel. Bij ons mag je namelijk pas bij een school inschrijven vanaf de maand waarin je kind 3 wordt en zo hebben andere stadsdelen weer andere regels hoorde ik laatst van iemandquote:Op donderdag 2 september 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Amsterdamouders: zijn jullie al over de schoolkeuze aan het nadenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |